Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво 1.8 16 -основен ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат браво 1.8 16 -основен ремонт

    Здравейте на всички в този форум.Искам да споделя как моита кола -фиат браво гт се оправи след ремонт.Купих я преди 6 месеца -няма да споменавам от коя автокъща я взех.Колата имаше странно чукане около капака на клапаните .Казах си първо това е от маслото -смених го пак същото,казах си повдигачи-смених ги-пак така.накрая си казах даи да махам тая глава иииииии аууууу смърт пълна смърт змии и гущери излезнаха .Бутала имаха изключително голям луфт в гмт.аиде тоя картер долу ,буталата надрани колата е била прегрявана,биелни и основни лагери с сенки и надрани.класика в жанра....поредната кола минала с едно шлаифче на главата и сегменти от страна на автокъщата.аиде блока долу аиде един шлаиф по втори размер нови скъпички буталца ,лагерчета (поне те не са толкова скъпи).Втулките на биелите две стегнати две хлабави.Взех всички части от шлаиф базата ден и половина работа и мотора спеше.ако някои има намерение да сваля колелото на коляновия вал да не го прави на стартер шплонката се чупи .Е от автокъщата се бяха погрижили за това.И БОЛТА НА МОИТА БЕШЕ С ЛЯВА РЕЗБА.Сега Още съм в разработка докато мина 1500км.но скоро спокоино Ще мога да я вкарам в обороти.

    #2
    съчувствам ти за това че са те прецакали джамбазите и се радвам че все пак си успял да оправиш колата. дано няма повече проблеми. лека и безаварийна :D
    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

    Коментар


      #3
      еми понякога така става. и вземи кажи името на къщата, кво го криеш, да не е за хубаво? измекярип.с. болта на кол вал винаги е с обратна резба, за да се "самозатяга"
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Е ми да прав си няма да я крия ДИАБЛО-АУТО се казва автокъщата .И всички коли ги взима от италия на пакет по 9-10 и всяка една е с проблем в мотора или ударена или и двете.имам чувството че ги взима от автоморги.а днес сутринта ми се наложи още пресно пресно да сменям и датчика за маслото.всичко е ток.И бих искал да питам каква е разликата в селенията голд и 20к.сега съм с голд но на 500км ще я сменя .КОя от селениите да избера.

        Коментар


          #5
          колеги не е правилно в случая да се плюе авто къштата се пак като купиш кола с тропашт мотор какво можеш да чакаш пък и то много са малко 1.8 на които да не им тропат буталата се пак братята италянци някои им е казал че по хубаво масло от оригиналното няма и за тва не го сменят

          Коментар


            #6
            А кого е правилно да плюе?!? Да не мислиш, че не са му казали че е "кукличка", само маслото да смени??

            Коментар


              #7
              че не трябва да им се вярва такае ама като слушаш че мотора тропа трябва да очакваш проблеми

              Коментар


                #8
                Е не че нещо но колата вече е добре .Думите на човека от автокъщата бяха колата е минала обслужване преди 1000км всичко е наред.А и забравих да кажа когато махнах капака на ангренажа видях че гаика на обтяжната ролка няма, ремака беше хлабав е нормално като е без нея ,имаше забравен болт на носача,дълго време ми миришеше на бензин докато видях хлабави скоби на бензинопроводите.А относно шума отговора беше че тия мотори по принцип били така по шумни .И още много ама много поразии .а отностно автокъщата аз споделям какаво стана с мен а всеки сам избира дали да вземе от там но този човек излезе изпечен в тая работа да не говорим че пишеше в обявата че е без забележка всичко редовно .платих я тои оправи документите на следващия ден отидох да я взема и се оказа само с един син ключ ,а този червения големия го нямаше. а тои ми каза споино тука е изкара един вирзоп с ключове търси търси и накрая се оказа че го е загубил заедно с листа с кода им а когато говорихме предния ден каза че всичко е у него.струва ли си да говорим за него .По добре кажете кое от селениа голд и 20к е по добре за мен.

                Коментар


                  #9
                  Selenia 20K е по-добре. Поне колегите, които я слагат казват че двигателят работи по-добре.Може да се замислиш и за едно кастролче или мотул. Не лоши масла също така. Аз карах селения голд, но след първия кастрол разбрах че двигателя може да работи и по-меко Макар че при теб след този основен ремонт каквото и да му сложиш винаги ще работи добре
                  Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                  Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                  FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                  Powered by Total & Fobos LPG

                  Коментар


                    #10
                    20К е добро масло но е полусинтетика! Може би е по-добре някоя синтетика!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      deeto, пусни едно ЛС на ivanko_rs за маслото и най-вече за разработката. Да не вземеш да си прецакаш ремонтираният двигател с кофти масло докато разработваш. Някъде беше писал, че се разработва с минерално, ама... той може да ти обясни най-добре. аз съм обикновено ламерче.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        абе аз си мисля че се разработва с синтетика по пътя на логиката такаче по добре питай някой който разбира ами не слушай всеки който си мисли че знае. синтетиката знам че е по рядка а минералното по госто и се слага на лади
                        АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                        Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                        Fiat 1100L 42г.

                        Коментар


                          #13
                          Днес изнамерих ръководство за фиат браво там дават 20к и мисля от него да пробвам още малко километри ще го сменя и ще кажа дали има разлика в работата на мотора.А относно кастрола преди ремонта карах първо с голд около 2000км реших да пробвам и с кастрол 10в 40 магнатек и да ви кажа въпреки тия луфтове вътре заработи малко по меко но пак си го имаше това чукане .А тук чета че селенията по принцип е разработена специално за фиат ,алфа и мисля че ланчиа .Заради по високата устоичивост на температура и вискозитета на маслото които не се загубва .

                          Коментар


                            #14
                            Аз след основния ремот сложих минерално някво българско. След 500 км. го изхвърлих и си налях 10W40 Morris. Не мога да разбера защо всички препоръчват селениа нормално е италиански производител на автомобили да препоръчва италианско масло, тъй че какво от това ако си сложа друго масло.
                            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                            Коментар


                              #15
                              deeto написа:
                              А тук чета че селенията по принцип е разработена специално за фиат ,алфа и мисля че ланчиа .Заради по високата устоичивост на температура и вискозитета на маслото които не се загубва .
                              Няма такова нещо. Редица масла на пазара са по-добри от Селения.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X