Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поблем със системата за впръскването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поблем със системата за впръскването

    Здравейте става дума за фиат палио, 98 година. По принцип когато се даде на контакт, светва лампичката за системата за впрускване, изобразява свещ на кола, чува се един бучащ звук за 2-3 секунди след това лампичката угасва и си паля. Понякога обаче когато дам на контакт след това първоначално време лампичката не угасва, когато запаля се чува по странен шум на двигателя, колата няма мощност, когато се опитам да тръгна трябва с много гас иначе изгасва. Странното е, че когато изгася колата и постои така, примерно ако я запаля на другия ден е добре. Мога да я карам така примерно 1 месец и след това най-неочаквано при палене пак се появява тота нещо. Един път ми се случи докато пътувах както карам изведнж загуби мощност и светна лампичката за системата за впръскване, когато отпуснах гаста изгасна и след това се оправи. От какво може да се получава?

    #2
    Ако е 1.6
    simeon3000 написа:
    свещи, кабели, бобина, сервиз. Най-добре в обратен ред.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      Да 1,6 е.Ходих на сервиз, моткаха се 20 мин и накрая ми вика ламбда сондата, но явно не е това. Накрая казаха да сменя по-нататък, евентуално, кабелите и свещите.

      Коментар


        #4
        Свещите можеш сам да ги погледнеш поне визуално, а ако не помниш кога си ги сменял, значи им е дошло времето. Оригиналните са NGK по около 11 лв. бройката. Denso и Beru също имат хубави свещи за този мотор.На кабелите също сам може да им премериш съпротивлението с мултицет. Нови хубави кабели имат съпротивление от няколко (да кажем до 10 за най-дългия) килоома. На стари кабели съпротивлението достига понякога десетки килоома.Пиша ти всичко това, защото по твоето описание много вероятно е да ти е "заминала" бобината, а тя освен от старост се поврежда и от лоши кабели и свещи.На една диагностика (компютърна) иди първо, бобините излизат като грешка.
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #5
          Ами ходих, направиха диагностика, казаха ламбда сонда, дададох 200 лв, и нищо. Пак така. Според мен обаче майстора не разбра какво точно и има. Може би защото се проявява само по някога. Сега пак ще ходя да я видят.

          Коментар


            #6
            Сега имаш право да ги тормозиш до дпука тея мастори дет те набутаха за нова ламбда, а какво стана с старата върбнаха ли ти я, ако не искаи си тя си работи и другия път ще спестиш още едни 200 лева. Проблема ти не е от свещите и кабелите тях компа няма как да ги засече че да ти свети лампата на таблото. Следващия път когато ти го направи махаш един по един кабелите от бубините и гледаш има ли промяна в работата на мотора. Другото дето се сещам е температурен датчик, мап сензор , датчик на хол, абре една камара простотии са но и да ходиш на диагностика когато лампата не свети само ще трошиш грешни пари. Трябва да се закачи колата когато лампата свети и тогава ще се види кои е виновен. Но наи си мисля че е бубина. Когато стане така как работи мотора на празен ход, като трактор?
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Да бобината се оказа, колата наистина е като трактор, този път дефекта се прояви и успяха да го хванат. Мерси за помоща : )

              Коментар


                #8
                pfffffffffff

                imam dert i nz ko da praq ot 2 dni mi sveti lampata na injektora na tabloto ima il nqkam dert i ot kakvo moje da e da znam da q karam li na doktor bravo 1.6 benzin 103 konq

                Коментар

                Working...
                X