Здравейте става дума за фиат палио, 98 година. По принцип когато се даде на контакт, светва лампичката за системата за впрускване, изобразява свещ на кола, чува се един бучащ звук за 2-3 секунди след това лампичката угасва и си паля. Понякога обаче когато дам на контакт след това първоначално време лампичката не угасва, когато запаля се чува по странен шум на двигателя, колата няма мощност, когато се опитам да тръгна трябва с много гас иначе изгасва. Странното е, че когато изгася колата и постои така, примерно ако я запаля на другия ден е добре. Мога да я карам така примерно 1 месец и след това най-неочаквано при палене пак се появява тота нещо. Един път ми се случи докато пътувах както карам изведнж загуби мощност и светна лампичката за системата за впръскване, когато отпуснах гаста изгасна и след това се оправи. От какво може да се получава?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поблем със системата за впръскването
Collapse
X
-
Свещите можеш сам да ги погледнеш поне визуално, а ако не помниш кога си ги сменял, значи им е дошло времето. Оригиналните са NGK по около 11 лв. бройката. Denso и Beru също имат хубави свещи за този мотор.На кабелите също сам може да им премериш съпротивлението с мултицет. Нови хубави кабели имат съпротивление от няколко (да кажем до 10 за най-дългия) килоома. На стари кабели съпротивлението достига понякога десетки килоома.Пиша ти всичко това, защото по твоето описание много вероятно е да ти е "заминала" бобината, а тя освен от старост се поврежда и от лоши кабели и свещи.На една диагностика (компютърна) иди първо, бобините излизат като грешка.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Сега имаш право да ги тормозиш до дпука тея мастори дет те набутаха за нова ламбда, а какво стана с старата върбнаха ли ти я, ако не искаи си тя си работи и другия път ще спестиш още едни 200 лева. Проблема ти не е от свещите и кабелите тях компа няма как да ги засече че да ти свети лампата на таблото. Следващия път когато ти го направи махаш един по един кабелите от бубините и гледаш има ли промяна в работата на мотора. Другото дето се сещам е температурен датчик, мап сензор , датчик на хол, абре една камара простотии са но и да ходиш на диагностика когато лампата не свети само ще трошиш грешни пари. Трябва да се закачи колата когато лампата свети и тогава ще се види кои е виновен. Но наи си мисля че е бубина. Когато стане така как работи мотора на празен ход, като трактор?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар