Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя се държи странно, когато го паля сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателя се държи странно, когато го паля сутрин

    от съвсем скоро забелязвам, че когато паля колата сутрин, прави нещо много странно. Въртя, пали веднага и след няколко секунди, порват съвсем леко да играят оборотите и почва да се чува едно много странно "боботене" все едно, като леко гърмене ама мн тихо, и последователно.. бум бум бум. Като и подам газ се оправя и край, вече всичко си е на мястото и после вечерта след работа като си я паля няма вече грижи. Така до следващата сутрин. Въздушният ми филтър е сменен преди седмица, а от месец съм с ГИ, дали нещо се е объркало тогава? Прави го от седмица тоя номер.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    От ГИ е, или по точно адаптацията на компа на бензина е мръднала на някъде, ако само това е проблема и до 2-3 седмици не се влоши считаи че нищо и няма и не се занимаваи щото няма оправия. По лошо може да стане по добре не. Питаи патило аз въобще се радвам ако запали, камо ли да се чуди после. Но след последната разработка на гестаповския ми обогатител пали чакамак и няма чудене и маене на бензин. Но преди да го споделя трябва да го тествам за по дълъг период време за да видя ще покаже ли кусури
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Дянко,почваш да ме притесняваш вече с тоя ГИ.Ако пукнеш гума да не търсиш пак причината в него.Сложи си го преди месец а проблема ти е от седмица.Не ми се вижда много да е от него.Сега един колега да ти каже че е от него и ще влезеш в голям филм.Свилен ми спомена че нещо бензиновата помпа ти била много шумна според него.Пробвай преди да я изгасиш вечер да я оставиш преди това да си поработи малко на бензин и виж дали на сутринта пак ще го има това бумтене.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        еми именно.. те нещата не се развалят изведнъж, иска се време
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          krasio_79bs написа:
          Дянко,почваш да ме притесняваш вече с тоя ГИ.Ако пукнеш гума да не търсиш пак причината в него.Сложи си го преди месец а проблема ти е от седмица.Не ми се вижда много да е от него.Сега един колега да ти каже че е от него и ще влезеш в голям филм.Свилен ми спомена че нещо бензиновата помпа ти била много шумна според него.Пробвай преди да я изгасиш вечер да я оставиш преди това да си поработи малко на бензин и виж дали на сутринта пак ще го има това бумтене.
          ще го има.Много е важно газаджите дето са я слагали да си познават стоката като 5те си пръста. Да имат точни данни за настроиките които трябва да се направят точно за този мотор, а не на изуст. Верваи ми не настроен правилно ГИ точно на тва 1.6 може да скапе работата на бензин за по малко от 30 минути или около 30 до 50 км. Така да я скапе че да не можеш ни да запалиш ни да караш на бензин. Лично съм го изпитал. Не изключвам че на колегата нещо друго му прави тоя номер, но малко страни съвпадения се случват, а симптомите са ми много ама много познати. Колата му няма проблем може и да не стане по голям от този, щом до сега не се е влошил повече значи уредбата е на 9 от 10-тобалната. Ако до още 2000- 3000км работата не стане по зле , ще живее А също така след като минеш 1000 км отиди при газаджиите да ти проверят налягането на газта и ако е нужно да го направят пак колкото трябва да е, защото новите изпарители уж олягали за 1000 км. Направи си устата и ги питаи колко мм дюзи са ти сложили и колко трябва да ти е налягането на газта в реиката, е така за статистиката.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Дянко, най-добре се консултирай с колегата qnisZ - Янко.Той е спеца по газовите.Предполагам че ще ти отговори най-компетентно по въпроса ти.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              krasio_79bs написа:
              Дянко, най-добре се консултирай с колегата qnisZ - Янко.Той е спеца по газовите.Предполагам че ще ти отговори най-компетентно по въпроса ти.
              Краси, ти къде слага ГИ-то?

              Коментар


                #8
                u_bo написа:
                krasio_79bs написа:
                Дянко, най-добре се консултирай с колегата qnisZ - Янко.Той е спеца по газовите.Предполагам че ще ти отговори най-компетентно по въпроса ти.
                Краси, ти къде слага ГИ-то?
                В Бургас,на същото място където си го монтира и Дянко.Аз го изпратих там.Имам наблюдения от сервиза още преди да монтирам моята уредба.А с моята съм около 8-9месеца и не съм имал никакви проблеми.Момчетата се казват Петко и Илия.Ако искаш повече подробности ми пиши на ЛС.
                Прикачени файлове
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #9
                  krasio_79bs написа:
                  u_bo написа:
                  krasio_79bs написа:
                  Дянко, най-добре се консултирай с колегата qnisZ - Янко.Той е спеца по газовите.Предполагам че ще ти отговори най-компетентно по въпроса ти.
                  Краси, ти къде слага ГИ-то?
                  В Бургас,на същото място където си го монтира и Дянко.Аз го изпратих там.Имам наблюдения от сервиза още преди да монтирам моята уредба.А с моята съм около 8-9месеца и не съм имал никакви проблеми.Момчетата се казват Петко и Илия.Ако искаш повече подробности ми пиши на ЛС.
                  Е значи маистора е проверен, само че има едно НО, твоята е 1.8 които не са толкова капризни като 1.6 на тема самоадаптация, поне не съм видял някои с 1.8 да се оплаче от такъв проблем, може би ub_o имаше някви дертове но нещата само с малко пипване и заспаха при него, докато при 1.6 компа си е мъка мъка.... Нека колегата след като измине 1000-2000 км да отиде пак при маистора да му провери налягането на газовата реика да не е мръднало от " улягане" на новия изпарител и да го коригира ако е така. А проблема му може да не мръдне от това място и да си кара безгрижно много време, това че сега бенз компа се е "изместил" малко и заиграва оборотите на празен ход е бял кахър. С две думи настроиката на газовата се разминава с много малко от истината но по добре да не търси под вола теле че ще си докара по голяма беля. Караи така и си свиркаи
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Относно допълнителните настройки ми казаха същото.Покарай 1000-1500 километра и ела да я закачим да видим дали всичко си е в нормите.Закачиха я провериха си всичко,поразпитаха дали съм доволен от вървене и разход имам ли някакви допълнително изникнали въпроси,прехвърля ли си нормално като ми свърши газта и тн.Единственото което ги помолих е да ми намалят температурата от 30 на 25 градуса.Работих на около 5 километра от дома си и половината ги минавах на бензин зимата.Намалиха градусите и всичко си ми е на шест
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар

                    Working...
                    X