Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За бушона на бензиновата помпа на Брава/о

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    simeon3000 написа:
    Пускам ви схемите с разположението на бушоните и релетата от ръководството за Мареа. Който намери разлика с Браво/а, го черпя с бира.
    Не знaм дали си чувал приказката дето казва "че това дето го пише по книгите не се ражда по нивите"На книга много неща са така ама на практика не. Не знам къде са на марийките но на бравата са там.
    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


    http://vbox7.com/play:124bedab

    Коментар


      #17
      фиат мареа 1.8 16 99г. бушон и реле за бенз.помпа в жабката горе дясно както е на снимките в началото. говоря от личен опит. за другите модели-не знам.
      Мареа 1999 1.8i HLX

      Коментар


        #18
        Всичко е много хубаво на снимка/схема, но в действителност не винаги е така. При мойта от подписа с метални колектори миналата седмица ми се наложи да спирам помпата и махах точно този (250) бушон - не запали. Явно спира освен помпата, т.к. тя действително при свален бушон и даване на контакт не се чуваше, а също така и/или бобина, може би инжекторите... незнам, но не запали без него. Идеята беше да се вържат маркучите за входящ/обратен бензин към една машина за чистене на дюзи. Тя работата в крайна сметка стана, ама като махнах бутилката в багажника и изкарах директно захранването от помпата.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          wwalker написа:
          Всичко е много хубаво на снимка/схема, но в действителност не винаги е така. При мойта от подписа с метални колектори миналата седмица ми се наложи да спирам помпата и махах точно този (250) бушон - не запали. Явно спира освен помпата, т.к. тя действително при свален бушон и даване на контакт не се чуваше, а също така и/или бобина, може би инжекторите... незнам, но не запали без него. Идеята беше да се вържат маркучите за входящ/обратен бензин към една машина за чистене на дюзи. Тя работата в крайна сметка стана, ама като махнах бутилката в багажника и изкарах директно захранването от помпата.
          Това нещо става много по-лесно - изключваш помпата от инерционния датчик който се намира под шофьорската седалка.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #20
            Можем да поспорим кое е по-бързо. Сваляне на бутилката е около минута и още толкова да рзвия 3-те винта на капака на помпата и да разкача захранването и - сумарно около 2 минути. В интерес на истината и аз се замислих за инерционния бутон, но не бях сигурен какво да му правя там, че нормалното му положение си е натиснат, а незнам как се разкача, така че действах на сигурно. Незнам защо оставих най-лесното за накрая, а именно сваляне на бутилката.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              wwalker написа:
              Можем да поспорим кое е по-бързо. Сваляне на бутилката е около минута и още толкова да рзвия 3-те винта на капака на помпата и да разкача захранването и - сумарно около 2 минути. В интерес на истината и аз се замислих за инерционния бутон, но не бях сигурен какво да му правя там, че нормалното му положение си е натиснат, а незнам как се разкача, така че действах на сигурно. Незнам защо оставих най-лесното за накрая, а именно сваляне на бутилката.
              Сваляш бутона за 60 секунди обръщаш го обратно и го разтрисаш. Вътре в него иманяква сачма която пада и бутона вече е изключен. Другият вариант е да изкараш куплунга. Говоря от личен опит защото преди 2 седмици си инсталирах реле изключващо помпата точно на този инерционен датчик.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #22
                Аз намирам разлика в първата картинка на колегата simeon3000, при мен бушоните под чистачката са един зад друг и без проба-грешка не се разбира кой за какво е И този който пише, че е за ламбда сондата е и за бобината, т.е. като се мери компресия се махат и двата бушона.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #23
                  wwalker написа:
                  Всичко е много хубаво на снимка/схема, но в действителност не винаги е така. При мойта от подписа с метални колектори миналата седмица ми се наложи да спирам помпата и махах точно този (250) бушон - не запали. Явно спира освен помпата, т.к. тя действително при свален бушон и даване на контакт не се чуваше, а също така и/или бобина, може би инжекторите... незнам, но не запали без него.
                  На картинките се вижда, че Мареа 1.6 преди ’98 и след ’99 г., нямат отделен бушон за бензиновата помпа.Браво/а май чак през 2000 г. сменят 1.6 мотора.
                  Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                  Коментар

                  Working...
                  X