simeon3000 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За бушона на бензиновата помпа на Брава/о
Collapse
X
-
Всичко е много хубаво на снимка/схема, но в действителност не винаги е така. При мойта от подписа с метални колектори миналата седмица ми се наложи да спирам помпата и махах точно този (250) бушон - не запали. Явно спира освен помпата, т.к. тя действително при свален бушон и даване на контакт не се чуваше, а също така и/или бобина, може би инжекторите... незнам, но не запали без него. Идеята беше да се вържат маркучите за входящ/обратен бензин към една машина за чистене на дюзи. Тя работата в крайна сметка стана, ама като махнах бутилката в багажника и изкарах директно захранването от помпата.
Коментар
-
wwalker написа:Всичко е много хубаво на снимка/схема, но в действителност не винаги е така. При мойта от подписа с метални колектори миналата седмица ми се наложи да спирам помпата и махах точно този (250) бушон - не запали. Явно спира освен помпата, т.к. тя действително при свален бушон и даване на контакт не се чуваше, а също така и/или бобина, може би инжекторите... незнам, но не запали без него. Идеята беше да се вържат маркучите за входящ/обратен бензин към една машина за чистене на дюзи. Тя работата в крайна сметка стана, ама като махнах бутилката в багажника и изкарах директно захранването от помпата.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Можем да поспорим кое е по-бързо. Сваляне на бутилката е около минута и още толкова да рзвия 3-те винта на капака на помпата и да разкача захранването и - сумарно около 2 минути. В интерес на истината и аз се замислих за инерционния бутон, но не бях сигурен какво да му правя там, че нормалното му положение си е натиснат, а незнам как се разкача, така че действах на сигурно. Незнам защо оставих най-лесното за накрая, а именно сваляне на бутилката.
Коментар
-
wwalker написа:Можем да поспорим кое е по-бързо. Сваляне на бутилката е около минута и още толкова да рзвия 3-те винта на капака на помпата и да разкача захранването и - сумарно около 2 минути. В интерес на истината и аз се замислих за инерционния бутон, но не бях сигурен какво да му правя там, че нормалното му положение си е натиснат, а незнам как се разкача, така че действах на сигурно. Незнам защо оставих най-лесното за накрая, а именно сваляне на бутилката.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Аз намирам разлика в първата картинка на колегата simeon3000, при мен бушоните под чистачката са един зад друг и без проба-грешка не се разбира кой за какво е И този който пише, че е за ламбда сондата е и за бобината, т.е. като се мери компресия се махат и двата бушона.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
wwalker написа:Всичко е много хубаво на снимка/схема, но в действителност не винаги е така. При мойта от подписа с метални колектори миналата седмица ми се наложи да спирам помпата и махах точно този (250) бушон - не запали. Явно спира освен помпата, т.к. тя действително при свален бушон и даване на контакт не се чуваше, а също така и/или бобина, може би инжекторите... незнам, но не запали без него.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар