Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За бушона на бензиновата помпа на Брава/о

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За бушона на бензиновата помпа на Брава/о

    Вече няколко пъти ми се случва да отговарям на този въпрос. Заврян е на отвратително място, ако не го знаеш точно къде е, почти нямаш шанс да го видиш. Прилагам две снимки на жабката със свалена кора, надявам се да става ясно. При мен, Брава 1,8 е точно там, ако е някаква доработка, дайте сигнал за да затриваме темата.ПСМоля колегите с 1,4, 1,6, и 2,0 да потвърдят дали и при тях е там, и ако не е, да го снимат къде е, за да решим този въпрос един път завинаги
    Прикачени файлове

    #2
    при браво ;брава; марея 1.6 или1.4.както пунто55.75 бушона за помпата е в коша на двигателя под пласмасовия капак.
    тел.0897943620

    Коментар


      #3
      при мареа 1.8 16 е на обичаиното си място/долу ляво от кормилото/,брава 1.2 12 пак там/7.5А кафяв/ ,но.../тои изключва и тока на бобината/
      Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
      Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

      Коментар


        #4
        Тоест, при мен е слаган допълнително ли? Хайде, щаркнете по една снимка, нека да направим една хубава тема, и да решим въпроса. В момента търсачката от пет резултата връща три различни отговора, от никъде човек не може да получи еднозначен отговор. Един вика в коша при мотора, ама къде точно не става ясно, друг - долу при волана, трети - в жабката, много е объркано. А такъв въпрос се появява по няколко пъти в месеца. Направете по една снимка, аз ще ги систематизирам по модели.

        Коментар


          #5
          Някой май го мързи да прочете ръководството от Download секцията на форума. Например Marea Workshop Manual, Volume 2, Electric Equipment, Location of components.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            Някой май го мързи да прочете заглавието на темата . Къде видя Мареа? Идеята ми беше да направим тема за това, така че човек с едно търсене да намери отговор на въпроса си. Иначе аз проблем нямам, както става ясно от един бърз поглед. Исках да помогнем на хората, които тепърва ще питат.

            Коментар


              #7
              Под този маркирания капак е на Брава 1.4 там е и релето за управление. И другата подробност че този предпазител захранва и други неща.
              Прикачени файлове
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #8
                При 1.4 - мотора бензиновата помпа си има отделен 10-амперов предпазител.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  lov написа:
                  Под този маркирания капак е на Брава 1.4 там е и релето за управление. И другата подробност че този предпазител захранва и други неща.
                  Като кои други неща например?Не съм забелязал нещо да не ми работи като спра тока на помпата чрез прекъсване на кабела на точно този предпазител.А вече повече от година е така.
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    Yavor написа:
                    lov написа:
                    Под този маркирания капак е на Брава 1.4 там е и релето за управление. И другата подробност че този предпазител захранва и други неща.
                    Като кои други неща например?Не съм забелязал нещо да не ми работи като спра тока на помпата чрез прекъсване на кабела на точно този предпазител.А вече повече от година е така.
                    Ето това може да помогне
                    Прикачени файлове
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Колега,Аз също съм с Брава 1.8 ELX и при мен се намира там някои от бушоните на помпата, има отпред под капака FUSE, който е за инжекцията предполагам, но се съмнявам, че има и някаква доработка при мен, понеже в момента бензиновата помпа преди 1 седмица угасна завинаги (дано да греша), но това ще се потвърди, тази седмица при чичо "Доктор" ще видим дали е изгоряла, дали бушон е заминал и ще споделя веднага. Поздрави на всички.
                      Skoda AMfabia 1.2 12v
                      exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                      Коментар


                        #12
                        Yavor написа:
                        lov написа:
                        Под този маркирания капак е на Брава 1.4 там е и релето за управление. И другата подробност че този предпазител захранва и други неща.
                        Като кои други неща например?Не съм забелязал нещо да не ми работи като спра тока на помпата чрез прекъсване на кабела на точно този предпазител.А вече повече от година е така.
                        аз съм с 1,6 при мен като прекъснах кабела на този бушон и изгуби искра, пусна си перката на охлаждането сама като съм на контакт/студена/ и някви такива аномалии, не я бавих много да върна жицата както си беше
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Yavor написа:
                          Като кои други неща например?Не съм забелязал нещо да не ми работи като спра тока на помпата чрез прекъсване на кабела на точно този предпазител.А вече повече от година е така.
                          Доста отдавна правих тази операция по изключването на помпата и съм забравил всичко но едно е сигурно за което споменава колегата изключва захранването на бубината на запалването. Ще ме извиниш но не съм автоелектричар че всеки ден да се ровя по колите и да помня всичко. А и италианските инжинери доста често си правят разни изменения без да са отразени по схемните решения. Не говоря само за автомобилите защото съм имал доста неприятни изненади с техни други техники.
                          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                          http://vbox7.com/play:124bedab

                          Коментар


                            #14
                            Пускам ви схемите с разположението на бушоните и релетата от ръководството за Мареа. Който намери разлика с Браво/а, го черпя с бира. 1. Безинови двигатели 1.4, 1.6, 1.8 и 2.0 преди 1998 година: 2. Двигател 1.6 от 1998 година:3. Бензинови двигатели 1.2, 1.6, 1.8 и 2.0от 1999 година: 4. Двигатели 1.6 и 2.0 от 2000 година:
                            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                            Коментар


                              #15
                              Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Браво колега "simeon3000" добър снимков материал си дал .... мога да кажа че и на 2.0 20V двигателя тоя бушон се намира на точно посоченото място. а за разликата м/у браво и брава ..... тя е само в броя на вратите и багайника
                              AUDI 1.8 20V TURBO
                              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X