Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на маслото свети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата на маслото свети

    Брава 1.4 12вкато карам 10 минути и лампата на маслото почва да свети при ниски обороти (до към 1700 , 1800 ) като вдигна над тези обороти изгасва маслото е сменено преди 2000км и не е спадналоимате ли някакви идеи

    #2
    може би маслото да изтънява при затопляне и да става прекалено рядко? датчик за налягане, самото масло....
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      вазможно ли е да е маслената помпа или нещо по лошо

      Коментар


        #4
        Преди всичко купи един датчик за налягане на маслото. Около 10 лева. Друго възможно е маслото да е некачествено. Следва маслена помпа. Ако и тя не е - лошо. При мен се появи преди време леко премигване на лампата, но леко като чукнех газта дори и на 1000 оборота изгасваше. Веднага смених маслото и датчика и вече няколко хил. километра го няма проблема, но така и не разбрах на маслото ли му беше дошло времето (беше на 7-8000 км, но предимно студени стартове зимата) или датчика се беше сдухал.
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #5
          boris79 написа:
          вазможно ли е да е маслената помпа или нещо по лошо
          Колега,както каза колегата "pakumba" тръгни от дребните проверки и така до като стигнеш до проблема.Според мен най-добре първо смени масления филтър,но с друга марка, ако няма резултат смени датчика за маслото,ако пак няма резултат смени маслото с такова с по-голям вискозитет от това с което си в момента,ако пак не се оправи,иди на жичкаджия да ти провери кабела от датчика на мотора до таблото да няма там проблем.И така ако не се оправи вече отиваш на мерене на налягането с манометър директно на блока,най-добре да развиеш датчика за таблото и да го завиеш там.Каквото покаже манометъра това е,можеш да го ползваш и като най първа процедура,но не е ясно дали ще е филтър
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #6
            Re: Лампата на маслото свети

            boris79 написа:
            Брава 1.4 12вкато карам 10 минути и лампата на маслото почва да свети при ниски обороти (до към 1700 , 1800 ) като вдигна над тези обороти изгасва маслото е сменено преди 2000км и не е спадналоимате ли някакви идеи
            Прилича на кофти масло! Когато мотора загрее хлабините му се намаляват а маслото отива в работния си вискозитет, което като че ли е проблема. Погледнете на щеката маслото на студен и топъл мотор. И в двата случая като я извадите, маслото по щеката не трябва да се стича лесно. Да образува капка (ако изобщо образува) за 3-4 сек. Ако тече като вода сменяйте незабавно! Това разбира се е съвсем груб подход само за ориентация.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Провери дали малсото не мерише на бензин при мен от кофти дюза блъскаше бензин в маслото и двигателя се скапа. С кво масло караш колега, не вярвам от самото масло да е, няма как освен ако не е пълен фалшификат. По вероятно е да е от филтърра или датчика както казаха колегите по горе, дано да не е нещо пострашно че като гледам лампата ти свети дори и при 1800 оборота - изключително ниско налягане. Не я карай до като не установиш проблема. В момента може би до разпределителния вал не достига нужното количество малсо сещай се кво може да стане, при мен гърбиците на разпределителните валове бяха изчезнали. Все пак дано да е малкия дявол - датчика. Смени филтъра и малсото и мери налягане докато загрее. Налягането трябва да е в дизпазона 1 - 1,5 атмосфери на празен ход, но не по малко от 1 атмосфера.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #8
                и как от "кофти дюза" ще блъска бензин в маслото, като единственото място, където двете имат досег е цилиндъра? такъв филм няма
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  На това му се вика пикаеща дюза и при спряло положение от налягането в бензиновата система и пикаещата дюза бензина се стича в картера през цилиндъра много ясно че няма от къде другаде да дойде.
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #10
                    maskarata написа:
                    На това му се вика пикаеща дюза и при спряло положение от налягането в бензиновата система и пикаещата дюза бензина се стича в картера през цилиндъра много ясно че няма от къде другаде да дойде.
                    ясно, така си е.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      имах същия проблем с лампата на маслото на браво 1.6 смених маслото с добавка и датчика за налягане и към момента нямам проблем с него, дано не е временно решение.....
                      тръпка е да натискаш педала )

                      Коментар


                        #12
                        Това с добавките по принцип е временно решение
                        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                        Коментар


                          #13
                          zakarai go nqkade da mu premerqt nalqganeto na prazen hod kolko e i na visoki oboroti .Tova za men e nai vajno....

                          Коментар


                            #14
                            Време е да се обобщят всички причини. Че както сме тръгнали да съветваме колегата - трябва основен ремонт да си направи, а по време ан ремонта - да подмени всичко свързано с масло, и горивна система ... :P За начало кажи с какво масло си - марка и вискозитет. Ако не ти е ясно за какво говоря - отивай направо в сервиз , за да не подмениш ненужни части. Ако не е прегрявана колата, не би трябвало да е загубило вискозиетта си .Възможно е да е от датчика, ако е евтин - направо го сменяй. Така или иначе е стар, и няма да сбъркаш.Ако не спре да мига - измери налгяането в някой сервиз при различни обороти. Тогава ще видиш кога започва да вдига налягане. А за филтъра - не му мисли. Не знам кавко трябва да се случи че да не задържа масло....А за дюзата - възможно е . Независимо че общото е цлиндъра, горивото може да се стича между сегментите. Но, тогава би трябвало и да пекъсва....
                            FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                            Коментар

                            Working...
                            X