Брава 1.4 12вкато карам 10 минути и лампата на маслото почва да свети при ниски обороти (до към 1700 , 1800 ) като вдигна над тези обороти изгасва маслото е сменено преди 2000км и не е спадналоимате ли някакви идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата на маслото свети
Collapse
X
-
Преди всичко купи един датчик за налягане на маслото. Около 10 лева. Друго възможно е маслото да е некачествено. Следва маслена помпа. Ако и тя не е - лошо. При мен се появи преди време леко премигване на лампата, но леко като чукнех газта дори и на 1000 оборота изгасваше. Веднага смених маслото и датчика и вече няколко хил. километра го няма проблема, но така и не разбрах на маслото ли му беше дошло времето (беше на 7-8000 км, но предимно студени стартове зимата) или датчика се беше сдухал.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
boris79 написа:вазможно ли е да е маслената помпа или нещо по лошоPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Re: Лампата на маслото свети
boris79 написа:Брава 1.4 12вкато карам 10 минути и лампата на маслото почва да свети при ниски обороти (до към 1700 , 1800 ) като вдигна над тези обороти изгасва маслото е сменено преди 2000км и не е спадналоимате ли някакви идеиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Провери дали малсото не мерише на бензин при мен от кофти дюза блъскаше бензин в маслото и двигателя се скапа. С кво масло караш колега, не вярвам от самото масло да е, няма как освен ако не е пълен фалшификат. По вероятно е да е от филтърра или датчика както казаха колегите по горе, дано да не е нещо пострашно че като гледам лампата ти свети дори и при 1800 оборота - изключително ниско налягане. Не я карай до като не установиш проблема. В момента може би до разпределителния вал не достига нужното количество малсо сещай се кво може да стане, при мен гърбиците на разпределителните валове бяха изчезнали. Все пак дано да е малкия дявол - датчика. Смени филтъра и малсото и мери налягане докато загрее. Налягането трябва да е в дизпазона 1 - 1,5 атмосфери на празен ход, но не по малко от 1 атмосфера.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
maskarata написа:На това му се вика пикаеща дюза и при спряло положение от налягането в бензиновата система и пикаещата дюза бензина се стича в картера през цилиндъра много ясно че няма от къде другаде да дойде.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Време е да се обобщят всички причини. Че както сме тръгнали да съветваме колегата - трябва основен ремонт да си направи, а по време ан ремонта - да подмени всичко свързано с масло, и горивна система ... :P За начало кажи с какво масло си - марка и вискозитет. Ако не ти е ясно за какво говоря - отивай направо в сервиз , за да не подмениш ненужни части. Ако не е прегрявана колата, не би трябвало да е загубило вискозиетта си .Възможно е да е от датчика, ако е евтин - направо го сменяй. Така или иначе е стар, и няма да сбъркаш.Ако не спре да мига - измери налгяането в някой сервиз при различни обороти. Тогава ще видиш кога започва да вдига налягане. А за филтъра - не му мисли. Не знам кавко трябва да се случи че да не задържа масло....А за дюзата - възможно е . Независимо че общото е цлиндъра, горивото може да се стича между сегментите. Но, тогава би трябвало и да пекъсва....FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар