Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

brava 1.6 16v-проблем с оборотите на свободна(падат),гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    branko_d написа:
    durex_a написа:
    възможно ли е някой да направи 1 сника къде се намира това стъпково моторче и какво преставлява на браво 1.6 и аз имам подобен проблем само че при мен и сами се качват освен че падат ?
    www.axm-auto.com ето тук можеш да видиш какво представлява и какви пари са, ако неможеш да се ориентираш кое ще се опитам тия дни да направя снимка при мен къде е, но аз съм с Брава, но немисля, че има голяма разлика
    благодаря колега аз съмго виждал на снимка и г/д имам представа какво представлява и каква му е цената но нали се чисти интересъвах се на под капака ако може да ми ги покаже някой къде се намира защото аз гледха дъпих се газурчих се и нищо не намерих

    Коментар


      #32
      утре ако не забравя ще го снимам

      Коментар


        #33
        u_bo написа:
        kostadinov.n написа:
        Здравите колеги, вече почти нямам надежда, че ще си оправя колата!На 05.09.09 г си купих чисто ново стъпково моторче за празния ход!НЕ СЕ ОПРАВИ ПРИ СМЯНАТА!!!! Ако някой изка да го купи-продавам го!!! Цената която му изкам е с околу 20 лева под тази в магазина-търся му 70 лева!от Пловдив съм ако има мераклии да пишат!!!
        като прочета следното
        u_bo написа:
        kostadinov.n написа:
        Здравейте колеги. Доста четох из форома намерих един сходен проблем, но по темата тямаше никакви мнения! Проблемът с колата ми е следния:-когато двигателя е студен работи перфектно,на свободна скорост си потдържа 900 оборота ,а с включен климатик между 900/1000 оборота,но когато загрее и стрелката застане на 90 градуса започват проблените!В един момент колата потдържа перфектни обороти а в друк започват да играят, падат до 200/300 и колата започва да се тресе.Често се случва дори по светофарите да изгасне!!! Прави ми впечатление, че когато съм в задръстване и колата позагрее малко(стрелката се вдигне с 5 мм над 90 градуса) проблемите отново изчезват. Обиколих няколко сервиза и никой неможа твърдо да ми каже от каде идва проблема, но всички се въртят около стъпковото моторче или датчика от който мотора взима информация!!!МОЛЯ АКО НЯКОЙ Е ИМАЛ ТАКЪВ ПРОБЛЕМ И ГО Е ОТСТРАНИЛ УСПЕШНО ДА МИ ПИШЕ. МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
        ако си описал вярно - по вероятно е да е ламбда , отколкото стъпков ( 70- към 30 %) но това лесно се определя като се разгледат ’живи’ стойности по време на работа на ДВГ
        се питам - ти диагностика с гледане на параметрите по време на работа на ДВГ направи ли?ако не си - чака те дълъг ремонт без ясна прогноза за изхода.за парите на това ст.моторче можеше на направиш 2 - 3 качествени диагностики.
        За диагностиките -ДА НАПРАВИХ ДВЕ!!! Едната я направих в сервиза на ФИЯТ в Пазарджик , а другата в сервиза на ФИЯТ в Пловдив!!!!! В Пазарджик не ми казаха нищо и ме пратиха в Пловдив! След три ходиния до сервиза в Пловдив ми казаха"със сигорност проблема е в стъпковия мотор!СМЕНЯЙ ГО!’Е смених го а проблема си остана!!!!

        Коментар


          #34
          Има още нещо което съм забравил да опиша!!!! Когато е студена колата също се дави на бензин!Когати и дадеш гас колата заглъхва това до прави до кам 3 хил. оборота-(на газ не го прави)!!!!!

          Коментар


            #35
            Моторчето което продавам е това!!!! http://www.axm-auto.com/ M. MARELLI цената му е 94.80 лв. аз го продавам за 70 лв!

            Коментар


              #36
              оправих оборотите благодарение на колегата ogi28 оказа се че когато съм свалял акомолатора да се зарежда след това го закачих и тръгнах а компютъра се бил само обочавал и явно се е обучил на ивсоки обороти вчера го откачих за около час след това го закачих оставих колата да поработи 10-15 мин и сега обороти те са по добре но оги ми каза да не бързам да се радвам и за всеки случай да почистя моторчето сега ми остава проблем с разхода на горово и мисля да погледна сондата защото ми прави 9-10 разход градско

              Коментар


                #37
                durex_a написа:
                оправих оборотите благодарение на колегата ogi28 оказа се че когато съм свалял акомолатора да се зарежда след това го закачих и тръгнах а компютъра се бил само обочавал и явно се е обучил на ивсоки обороти вчера го откачих за около час след това го закачих оставих колата да поработи 10-15 мин и сега обороти те са по добре но оги ми каза да не бързам да се радвам и за всеки случай да почистя моторчето сега ми остава проблем с разхода на горово и мисля да погледна сондата защото ми прави 9-10 разход градско
                Този разхор 9-10 на газ ли е? Засичал ли си я на бензин? На мен разхода на газ също ми е толко но това е защото на газ-станциите лъжат!!!! При полужение че бутилката ми е 40 литра и може да се напълни до 80% тоест събира 32 литра на лукоил ми сипват 43 литра а на омв 45литра ???!!! Как става това според Вас?

                Коментар


                  #38
                  kostadinov.n написа:
                  durex_a написа:
                  оправих оборотите благодарение на колегата ogi28 оказа се че когато съм свалял акомолатора да се зарежда след това го закачих и тръгнах а компютъра се бил само обочавал и явно се е обучил на ивсоки обороти вчера го откачих за около час след това го закачих оставих колата да поработи 10-15 мин и сега обороти те са по добре но оги ми каза да не бързам да се радвам и за всеки случай да почистя моторчето сега ми остава проблем с разхода на горово и мисля да погледна сондата защото ми прави 9-10 разход градско
                  Този разхор 9-10 на газ ли е? Засичал ли си я на бензин? На мен разхода на газ също ми е толко но това е защото на газ-станциите лъжат!!!! При полужение че бутилката ми е 40 литра и може да се напълни до 80% тоест събира 32 литра на лукоил ми сипват 43 литра а на омв 45литра ???!!! Как става това според Вас?
                  не колега това ми е разход на бензин при каране 40-50 км и до 2к оборота и следвашата имам нещо не е на ред и трябва да търся какво е не е нормално такъв разход (аз изобщо нямам газ)

                  Коментар


                    #39
                    не колега това ми е разход на бензин при каране 40-50 км и до 2к оборота и следвашата имам нещо не е на ред и трябва да търся какво е не е нормално такъв разход (аз изобщо нямам газ)
                    Това не е дизел само я тормозиш. Карай с по високи обороти. Аз със служебната не падам под 2к.
                    FIAT BRAVA 1,9-TD-100
                    FIAT COUPE 2,0-16 - последно
                    SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
                    PEUGEOT PARTNER TEPEE

                    Коментар


                      #40
                      vencislav написа:
                      не колега това ми е разход на бензин при каране 40-50 км и до 2к оборота и следвашата имам нещо не е на ред и трябва да търся какво е не е нормално такъв разход (аз изобщо нямам газ)
                      Това не е дизел само я тормозиш. Карай с по високи обороти. Аз със служебната не падам под 2к.
                      да бе ама със служебната на мен неми е служебна и нея зора много 2 - 2,5 ако тръгна да я крам 3000-4000 оборота и ми ставам спонсор на лукойла

                      Коментар


                        #41
                        kostadinov.n написа:
                        За диагностиките -ДА НАПРАВИХ ДВЕ!!! Едната я направих в сервиза на ФИЯТ в Пазарджик , а другата в сервиза на ФИЯТ в Пловдив!!!!! В Пазарджик не ми казаха нищо и ме пратиха в Пловдив! След три ходиния до сервиза в Пловдив ми казаха"със сигорност проблема е в стъпковия мотор!СМЕНЯЙ ГО!’Е смених го а проблема си остана!!!!
                        е ако в Пд си бил в Динектаз - мойте съболезнования, (Динекспрес , Динутаз, Динта.ак .. на Пещерско )моля отговори :-в какво се изразяваше диагностиката?-газ анализатор закачаха ли?-осцилоскоп ползваха ли?... или просто ти ’прочетоха грешките’ и отсякоха мъдро - това е проблема?

                        Коментар


                          #42
                          u_bo написа:
                          kostadinov.n написа:
                          За диагностиките -ДА НАПРАВИХ ДВЕ!!! Едната я направих в сервиза на ФИЯТ в Пазарджик , а другата в сервиза на ФИЯТ в Пловдив!!!!! В Пазарджик не ми казаха нищо и ме пратиха в Пловдив! След три ходиния до сервиза в Пловдив ми казаха"със сигорност проблема е в стъпковия мотор!СМЕНЯЙ ГО!’Е смених го а проблема си остана!!!!
                          е ако в Пд си бил в Динектаз - мойте съболезнования, (Динекспрес , Динутаз, Динта.ак .. на Пещерско )моля отговори :-в какво се изразяваше диагностиката?-газ анализатор закачаха ли?-осцилоскоп ползваха ли?... или просто ти ’прочетоха грешките’ и отсякоха мъдро - това е проблема?
                          ДА ТОЧНО ТАМ ХОДИХ!!!! При първото ми ходене го нямаше "баш майстора" и някакви момчета ме закачиха на комп. и казаха "имаш грешки ще ги истрием ако не се оправи ела пак"След като не се оправи от триенето на грешките отидох втори път, вече специалиста беше там и ме закачи на друг комп. и след дълго умуване и пипане тук- там отсече "проблема със сигорност е в моторчето" и ми каза цена от сорта на 120-130 лв. и затова реших да си го сменям сам! Отидох взех си едно моторче m.mareli монтигах го но проглема остана! Отидох за трети път при тях и им казах че колата продължава да НЕ работи и те ми излизат с номера че пак трябва да си плащам диагностика!!!! Обесних и аз, че за несвършена работа няма да плащам двапъти и склониха пак да ме закачат без пари. Закачи ме пак майстора и ми вика "запали на бензин" , запалих аз и след като я гледа малко ми каза че мъркала като коте ( при полужение, че от 900 оборота падна до към 400 и започна да се тресе цялата). Продължавам аз да му обяснявам че като пусна климатика направо ще изгасне а той "мен климатика не ме интересува нека да си гасне". Аз се вбесих и си трагнах!!!!!!!

                          Коментар


                            #43
                            ре

                            durex_a написа:
                            оправих оборотите благодарение на колегата ogi28 оказа се че когато съм свалял акомолатора да се зарежда след това го закачих и тръгнах а компютъра се бил само обочавал и явно се е обучил на ивсоки обороти вчера го откачих за около час след това го закачих оставих колата да поработи 10-15 мин и сега обороти те са по добре но оги ми каза да не бързам да се радвам и за всеки случай да почистя моторчето сега ми остава проблем с разхода на горово и мисля да погледна сондата защото ми прави 9-10 разход градско
                            Мислиш , че този разход за градско не е нормален?
                            Мареа 1,6 16V

                            Коментар


                              #44
                              определено не мисля и затова търся къде е проблема

                              Коментар


                                #45
                                kostadinov.n написа:
                                u_bo написа:
                                kostadinov.n написа:
                                За диагностиките -ДА НАПРАВИХ ДВЕ!!! Едната я направих в сервиза на ФИЯТ в Пазарджик , а другата в сервиза на ФИЯТ в Пловдив!!!!! В Пазарджик не ми казаха нищо и ме пратиха в Пловдив! След три ходиния до сервиза в Пловдив ми казаха"със сигорност проблема е в стъпковия мотор!СМЕНЯЙ ГО!’Е смених го а проблема си остана!!!!
                                е ако в Пд си бил в Динектаз - мойте съболезнования, (Динекспрес , Динутаз, Динта.ак .. на Пещерско )моля отговори :-в какво се изразяваше диагностиката?-газ анализатор закачаха ли?-осцилоскоп ползваха ли?... или просто ти ’прочетоха грешките’ и отсякоха мъдро - това е проблема?
                                ДА ТОЧНО ТАМ ХОДИХ!!!! При първото ми ходене го нямаше "баш майстора" и някакви момчета ме закачиха на комп. и казаха "имаш грешки ще ги истрием ако не се оправи ела пак"След като не се оправи от триенето на грешките отидох втори път, вече специалиста беше там и ме закачи на друг комп. и след дълго умуване и пипане тук- там отсече "проблема със сигорност е в моторчето" и ми каза цена от сорта на 120-130 лв. и затова реших да си го сменям сам! Отидох взех си едно моторче m.mareli монтигах го но проглема остана! Отидох за трети път при тях и им казах че колата продължава да НЕ работи и те ми излизат с номера че пак трябва да си плащам диагностика!!!! Обесних и аз, че за несвършена работа няма да плащам двапъти и склониха пак да ме закачат без пари. Закачи ме пак майстора и ми вика "запали на бензин" , запалих аз и след като я гледа малко ми каза че мъркала като коте ( при полужение, че от 900 оборота падна до към 400 и започна да се тресе цялата). Продължавам аз да му обяснявам че като пусна климатика направо ще изгасне а той "мен климатика не ме интересува нека да си гасне". Аз се вбесих и си трагнах!!!!!!!
                                единствения лек - закачане и гледане на живи данни при наличие на проблема,ще помогне и осцилоскоп

                                Коментар

                                Working...
                                X