Здравейте!В голямо приключение се вкарах с моето фиатче, но ще започна поред. В питък сипах бензин от ОМВ и излязох на магистрала Тракия. Бях минала точно 23 км. когато колата започна да губи мощност и аз започнах да свалям предавки, докато накрая спря. И показа температура на водата 110 градуса, а никога не е вдигала повече от 90 градуса /карам я от година и два месеца/. Спряхме, поизчакахме да изстине и продължихме пътя, като беше осезаемо по- малко мощна, а в последствие сякаш отпуши и тръгна. Изминах разстоянието София-Пловдив, останах там за уикенда и в неделя несигурна тръгнах да се прибирам. Движеше се, по- малко мощна бе и шумът й беше странен, не особено ритмичен. Не си беше моята кола, но стигна до София. Както винаги до сега усетя ли проблем я водя да я погледне някой / за съжаление нямам майстор на когото да вярвам на 100 %/.Заведох я, очаквах, че е станало нещо от бензина, придърпваше на ниските предавки - 1 и 2. Само че каква беше новината - сменили са й свещите, които били "зле", но единият цилиндър бил с компресия 2- 2,5 /каквото и да значи това/, та с две думи - работела на два, майсторът бил закърпил положението, но повече нищо не можел да направи. Ремонтът щял да струва хиляди - трябвало нова глава или главина и не знам още какво.Като подкарах колата беше по- зле от преди - придърпваше постоянно, сякаш губи ток, работи шумно и неритмично, а и пърпори странно от към ауспуха, това не знам свързано ли е, може нещо да се е откачило, но го нямаше преди. Днес като се качих не придърпваше въобще. Вървеше почти както преди, но двигателя пак не звучи добре, шум от ауспуха също има.Исках да ме посъветвате, колеги, до колко мога да вярвам в 100%-товата диагноза, че от тази кола вече нищо не става? Възможно ли е един майстор да сгреши за тази компресия и причината да е друга? Да я заведа ли на друго място?Затрупах ви с въпроси, извинявам се за което, но наистина се надявах да изкара още малко, много ще ми е трудно финансово да я сменя сега, ако може да изкара поне зимата... Благодаря на всички предварително!Накрая да кажа, че е 1996г, на 110 000 км., бензинова, 899 куб.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Cinquecento - компресия на цилиндрите
Collapse
X
-
не бива да вярваш и на 10%. е...баси обирджията. как така е закърпил положението тоя пич? двигател ли е отварял? Комперсия се оправя като се отвори двигател аз друг начин не знам. що трябва нова глава като старата се шлайфа? нова само ако старата е адски деформирана. Не изключвам вероятността да е издухан клапан, но отиди на друг майстор и после на друг чуй поне три четири мнения, но без да казваш какво са ти казали на предния сервиз. мене така искаха да ме изклатят едни с компресия 6, че даже и манометъра ми показаха. Как я направиха тая шашма не знам. На следващите три сервиза обаче нямах проблем с компресията - резултат 1:3. б...си мошениците. загубата на мощност може да е от нещо друго - кабели свещи бобина(ако има. не съм го виждал тоя двигател.), може и от кофти гориво. ОМВ и те са мошенници какво мислиш. Работил съм при тях.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
-
Благодаря ти много.Двигателчето е много малко и семпло, в сервизите или като я застраховам все ми се смеят, ама на мен си ми върши работа и ти ми затвърди решението да отида и при друг. Той този просто си каза, че няма смисъл да се занимава, че не струвала колата толкова. Колкото до ОМВ - веднъж ми придърпваше доста точно след техен бензин, сега сипах по изключение. Не знам съвпадение ли, какво ли... Определено не ги харесвам Между другото - как се мери тази компресия и колко е нормално да е? Средно, знам, че е различно за различните автомобили.
Коментар
-
Aset написа:Благодаря ти много.Двигателчето е много малко и семпло, в сервизите или като я застраховам все ми се смеят, ама на мен си ми върши работа и ти ми затвърди решението да отида и при друг. Той този просто си каза, че няма смисъл да се занимава, че не струвала колата толкова. Колкото до ОМВ - веднъж ми придърпваше доста точно след техен бензин, сега сипах по изключение. Не знам съвпадение ли, какво ли... Определено не ги харесвам Между другото - как се мери тази компресия и колко е нормално да е? Средно, знам, че е различно за различните автомобили.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Re: Fiat Cinquecento - компресия на цилиндрите
Aset написа:Здравейте!В голямо приключение се вкарах с моето фиатче, но ще започна поред. В питък сипах бензин от ОМВ и излязох на магистрала Тракия. Бях минала точно 23 км. когато колата започна да губи мощност и аз започнах да свалям предавки, докато накрая спря. И показа температура на водата 110 градуса, а никога не е вдигала повече от 90 градуса /карам я от година и два месеца/.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Е ти си .....Множко за мъника бе! Провери компресията пак! На некой свестен сервизPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Aset написа:Ами пали, даже в момента върви както преди, но звукът е по-странен.Казваш,че ремонтът не е хиляди, но майсторът ми обяви 800 лв. за работа, 500 лв. за глава /така ли се казва/, отделно ми изреди други части и каза 200-300 лв. А за тази количка просто това не ми изглежда реално.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Аз съм правил основен ремонт на Пунтото, и то не при евтини майстори!! 550лв-труд, сегменти,биелни лагери,комплект гарнитуриPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар