Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Cinquecento - компресия на цилиндрите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Най добре отиде при друг майстор.А ремонта незнам за София може да е към 800,а в сервиза на хит-ко в Ямбол е някаде към 500.Но това е за моята кола,просто не се знае в какво състояние е твоята за да ти кажем ориентировъчно.
    ex. punto elx 1.2i
    Lancia Libra 1.6

    Коментар


      #17
      От бензина е. Това че си сложил от друга бензиностанция не означава, че на момента ще се оправи. Аз от OMV не слагам и си имам основателни причини за това. Вземи добавката за отпушване на инжекторите и горивната система на Лики Моли (има я на магазините на Ауто+ на 12лв.) и я сложи на поне 3/4 резервоар. За максимум 200км ще ти реши проблемите като разхода с добавката ще се качи (поне при мен така става) и после ще се нормализира.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        cinq

        колега тез наще коли са много претенциозни от към то бензин, понеже аз имам същото само 1,1 спортинг. И аз я минах тази фаза с проблимете. При мен не можете да си представите колко нагар имаше върху клапаните и сега решенитео беше друг двигател , ремонтитете винаги излизат много скъпи, защото като го отвориш вярвай ми няма да смениш само гарнитурите и сегментите , такаче не се занимавай изобщо направо си намери един друг двг.
        Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

        Коментар


          #19
          Колежке здравей. Ако имаш път към княжево питай там за Киро (автомонтиора ( Киро Алфата) )... Толкова съм доволен от него че пътувам от Пазарджик до София само и само той да ми гледа колата :D
          Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
          Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
          Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
          Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

          Коментар


            #20
            Колеги, след 47 км. с 98 на Лукойл и сменени свещи колата си тръгна както преди, тази сутрин до работа нямах никакъв проблем. Но ще имам предвид и добавката на Лики Моли за която ми писахте. Както и Киро Алфата Благодаря!Остана шумът - според мен определено си идва от задната част на колата, глухо пърпорене е, малко като тракторно. Все едно се вее някакъв картон на силен вятър, нещо такова. С увеличаване на предавката се увеличава като честота.Има и нещо друго - като я оставя да работи без да й давам газ сякаш й падат оборотите, притреперва като конвулсия и пак влиза в режим. Не знам дали има връзка това.riot,ти с какъв бензин караш твоята? Бензинът ли прави този нагар по клапаните? А между другото - от морга ли се намира друг двигател и какво се очаква като цена?

            Коментар


              #21
              може изпушила гарнитура да имаш и да ти надува във водата...за това като настъпиш повече и грее и няма компресия. Това е просто възможен проблем. Не казвам че е 100% от там
              Powered by Emzo

              Коментар


                #22
                Aset написа:
                Колеги, след 47 км. с 98 на Лукойл и сменени свещи колата си тръгна както преди, тази сутрин до работа нямах никакъв проблем. Но ще имам предвид и добавката на Лики Моли за която ми писахте. Както и Киро Алфата Благодаря!Остана шумът - според мен определено си идва от задната част на колата, глухо пърпорене е, малко като тракторно. Все едно се вее някакъв картон на силен вятър, нещо такова. С увеличаване на предавката се увеличава като честота.Има и нещо друго - като я оставя да работи без да й давам газ сякаш й падат оборотите, притреперва като конвулсия и пак влиза в режим. Не знам дали има връзка това.riot,ти с какъв бензин караш твоята? Бензинът ли прави този нагар по клапаните? А между другото - от морга ли се намира друг двигател и какво се очаква като цена?
                Шумът който се чува може да идва от скапано гърне или от неравномерна работа на двигателя. като смени свещите що не смениш и кабели. Щом работи неравномерно и не държи обороти има още нещо което не е в ред. Абе тоя двигател е моно нали така? не ти трябва друг двигател. не се знае на каква гробница ще попаднеш. То там е на късмет. Не се вкарвай тоя филм да не излезе по сценарий на хичкок. Остави го за най краен вариант. за цената няма да е ниска и не знам дали някой ще те ориентира към точна цена.
                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                Коментар


                  #23
                  нагара по клапаните беше от лош или от стар бензин, наливам само от еко и то 95 в крайни случаи от лукойл не хода въоще в шел и петрол от там просто колата ми е друга и по барзо го изгаря
                  Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                  Коментар


                    #24
                    за двигателя. купихго от колега от форума заедно със скоростна кутия. двигателя беше от пунто и с оригиналния ангренаж. като цена ми излезна 550 с документите, ама като се има предвид, че моя е по нова генерация мотор, а за твоя не вярвам повече от 200-250 лв с документите да ти излезне(най-много 300 ако е някой който дава гаранция)
                    Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                    Коментар

                    Working...
                    X