Малко повече по случая писах в темата на FireBlade Колата загрява... дали е много? bravo 1.6 16V, но вече мисля, че съм за нова тема. Ето цитати
Та реших да споделя какви са ми впечатленията седмица по-късно. Не ми е загрявала много колата след гореописания инцидент(8-ми Юли). Миналия петък(10-ти Юли) ходих в сервиз, че се бях притеснил. Там ми разбиха проблема на 2. Първо, че колата е изгаснала и втория че не съм успял да запаля когато температурата е била висока. Реално и двата проблема на колата не сме ги оправяли, но наблюдавайки напоследък мисля, че са ми по-ясни симптомите.Проблем 1 : Автомобила осезаемо губи мощтност при включване на перката. Когато ми изгасна колата бях и пуснал климатик, и габарити така че допълнително беше натоварен двигателя. От тогава климатика не съм го пускал. Та си мисля, че колата изгасна просто при вклюяването на перката. После защо не продължи да си работи перката нямам представа. Как мислите, на какво може да се дължи подобно поведение? Другия проблем повече ме притеснява обаче. Защо не запали? И да си гасне от време на време не се притеснявам, но че не пали след това е вече сериозен проблем. В сервиза ми правиха диагностика и имаше грешки на Бубина-2 и Ламбда сонда. Гледайки цифрите по време на работа на двигателя Бубина-1 си реагираше константно на 2.2мс. Бубина-2 прескачаше от 2.2-2.4мс. Не е толкова голяма разликата но можело да се влошава ако много загреела. Сменихме я с нова за всеки случаи (обещаха че ще ми върнат старата ако проблема не е от там) и уговорката беше да покарам една седмица. Утре пак ще я водя. Както и да е аз мисля че проблема да не ще да запали при загрял двигател е някъде другаде. Реално и сега си издава странен звук стартера при палене когато е загрял двигателя. Идеи тук обаче нямам моля помагаите.
chefobat написа:
chefobat написа:
Коментар