Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на Мареа 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Стъпков мотор е.За съжаление на магнет марели са произведени в Полша и са все едно да си купиш втора употреба. Оригиналните са много скъпи и се чака един месец за доставка от Италия. А и като зная манталитета на българските търговци, вероятно ще ти пробутат от полските.Решение е да вземеш от друг производител(имаше няколко варианта) като избягваш полските и китайските. Мисля имаше добри в магазин Евро 2000 на Ботев и Сливница.Аз се заиграх със старото. Видях че клапана е опирал от едната страна и започнах да го препилвам. Проблема взе да се появява все по-рядко, което ме кара да си мисля че съм на прав път.Предполагам, че с времето хлабините се увеличават и някой път клапана тръгва на криво, заклинва в колектора и не затваря, като по този начин оборотите остават високи.Преди време купих от полските, в началото беше добре но след 10-ина хиляди километра пак се скапа. Тогава видях, че има голямо радиално отклонение.Т.е. ако купуваш ново го проверявай за радиално отклонение, ако е колкото на старото - не купувай.Ако решиш да правиш като мен - сваляй моторчето и гледаш клапана дали има място където е опирал. Сваляш малко с пиличка, заглаждаш с много фина шкурка и пробваш. Докато си играеш с моторчето нека акумулатора да е откачен. След като го монтираш, закачаш акумулатора, даваш на контакт и изчакваш дюзичката(чек контрола на горивната система) да изгасне и запалваш. Нека да работи на празен ход докато включи перката на охлаждането на първа степен. Първоначалното обучение е приключило и вече си караш колата. И така докато изпилиш колкото е нужно.

    Коментар


      #32
      Благодаря колега, ще пробвам и това, но явно ще е последното нещо, което изобщо ще пробвам, защото нямам нерви вече
      Мареа 1,6 16V

      Коментар


        #33
        Ами сложни са вече автомобилите.Диагностиците ползват скапан софтуер за по-евтино.Монтьорите се учат в движение по време на ремонтите. Няма специализация, няма обучение. От къде професионализъм?!Има тарикат шеф на сервиз, който е шлифовал множество схеми как да ти вземе парите. И като се върнеш в сервиза защото не са оправили проблема, те гледат с презрение и досада. Измислят нещо за още пари и така докато се откажеш.Мила, родна картинка!Ще ти трябва търпение щом искаш да караш кола втора ръка. Първо те прецаква продавача, после попадаш в капана на българския автосервиз.И всичко това, защото държавата не задължава продавачите и сервизите да дават гаранция. Както е в Германия, например.

        Коментар

        Working...
        X