Искам да попитам възможно ли е ако дюзите са позапушени ( в което съм убеден) оборотите на празен ход да варират в порядъка на 500-1000 в загряло състояние на колата, а при палене на студена кола задържа около 1-1,5 мин почти на 2000об и след това ги връща на около 1000, а като загрее става варирането на оборотите. Няма скъсани маркучи и въздуховоди, Всички филтри са чисто нови. Възможно ли е това да е от зацапаните дюзи или има нещо друго гнило тука.Благодаря предварително.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите на Мареа 1,6 16V
Collapse
X
-
Някъде из темите някой колега беше споменал след като се смени стъпковото моторче да се излючи акумулатора за 1-2 часа. Ами миналата седмица заради същия проблем смених стъпково моторче в началото нямаше промяна но след като откачих клемите се оправи. Предполагам че ЕКУ-то натрупва някви грешки щото карам само на газ. Пробвайте ама не се хвърляйте директно на ново стъпково моторче че не е евтино.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
не съм открил още проблема щото нямам време сега да се занимавам, но имам подозрения че свещите са прецакани. Дюзите със сигурност са задръстени и може би и това спомага за проблема. Но това менене на обороти не е абсолютно всеки път. И на моята кола като е студена и запаля оборотите отиват до почти 2000.Мареа 1,6 16V
Коментар
-
ре
evgeni85 написа:Няма смисъл да си играеш с компютъра....това няма да помогне....Сваляш стъпковото моторче напръскваш със ВД-40 хубаво избърсваш и издухваш, монтираш и караш с повечко газ да го поиздуха...надявам се проблемът ще изчезнеМареа 1,6 16V
Коментар
-
разбирасе колега ... то по принцип така се проверява дали проблемите идват от стъпковото моторче .... Палиш и откачаш стъпковото моторче ... на вече леко загряла кола (щото има вероятност да изгасне като го откачиш) ... ако нормализира оборотите на 800-900 значи от него идва проблемаAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар