На скоро си купихме фиат пунто, трябва да кажа че като цяло останах доста приятно изненадан от този автомобил перфектния градски автомобил с всички екстри.Докато не ми направи проблем загря доста сериозно и изхвърли водата.След смяна на водна помпа , термостат , датчик на темп.на радиатораи и гарнитура на главата колата пак продалжава да прегрява.Наложисе почиарване на радиатора то друго не остана след 1 час здраво ДЖУРКАНЕ от него изпаднаха яко боклуци и чернилка,монтирах го и колата спря да загрява но пак ми се струва че тепературата е доста висока перката работи на макс а стрелката е на последната чертиччка. Незнам вече , тази температура нормална ли е или си иска нов радиатор защото имам съмнения дали успях да го почистя както трябва но поне за сега неми изхвърля водата.[/img]Ако някой може да ми помогне с малко информаци я ще съм много благодарен. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До колегите с Фиат Пунто 75 ELX
Collapse
X
-
Моето никога не достигало над средатаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
Когато загрее, стига средата или малко над нея, работен режим малко над първата, не ъм само аз ое няколко колеги съм чувал да е така.Или радиатора е запушен или някъде системата, промийй цялата система не само радиатора, като загрее колата цялата площ на радиатора ли е топла, не бързай с покупката, термостат как е?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:Когато загрее, стига средата или малко над нея, работен режим малко над първата, не ъм само аз ое няколко колеги съм чувал да е така.Или радиатора е запушен или някъде системата, промийй цялата система не само радиатора, като загрее колата цялата площ на радиатора ли е топла, не бързай с покупката, термостат как е?
Коментар
-
vladibest написа:bmahob написа:Когато загрее, стига средата или малко над нея, работен режим малко над първата, не ъм само аз ое няколко колеги съм чувал да е така.Или радиатора е запушен или някъде системата, промийй цялата система не само радиатора, като загрее колата цялата площ на радиатора ли е топла, не бързай с покупката, термостат как е?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
95% съм сигурен че е за обезвъздушаване!Имам същия бръмбар и ми правеше такива мизерии обезвъздуши и от тръбите които влизат за вътрешното радиаторче и ще заспи (ако е от това ама щом си сменил всичко) Успех!Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
-
След доста ходене по мъките, накрая вече се прежалих за нов радиатор и реших да си направя малко експирименти с стария. :D Намерих в една железария някъв препарат за почистване КИСЛОЛ изпробвах го първо върхо една мида да видя дали ще върши работа е направо я стопи а на метала нищо не прави .Та реших и свалих радиатора и го напълних с този препарат оставих го един час и го промих ееееееееее изпаднаха куп камани като за цяла кариера.След това почиставане за сега съм ОК надявам се да съм преключил с тая мъка вече че почна да ми писва.Та ако на някои му се запуши радиатора това е спасението а препарата струва само 80 стотинки литъра :D
Коментар
-
И на мен ми прави тези номера така че спокойно.... Смисъл изкипя ми антифриза отидох смених термостат точно като теб след това имаше извесна пауза тишина ,но след 2 месеца пак почна да загрява доста обаче си играе много температурата обаче пре-спокойно си отидох до София и се върнах без почивка и не ми направи никакъв проблем, е да бая си играеше със градосите горе-долу ,но всичко беше 6.
Коментар
-
vladoo1912 написа:И на мен ми прави тези номера така че спокойно.... Смисъл изкипя ми антифриза отидох смених термостат точно като теб след това имаше извесна пауза тишина ,но след 2 месеца пак почна да загрява доста обаче си играе много температурата обаче пре-спокойно си отидох до София и се върнах без почивка и не ми направи никакъв проблем, е да бая си играеше със градосите горе-долу ,но всичко беше 6.
Коментар
-
vladibest написа:След доста ходене по мъките, накрая вече се прежалих за нов радиатор и реших да си направя малко експирименти с стария. :D Намерих в една железария някъв препарат за почистване КИСЛОЛ изпробвах го първо върхо една мида да видя дали ще върши работа е направо я стопи а на метала нищо не прави .Та реших и свалих радиатора и го напълних с този препарат оставих го един час и го промих ееееееееее изпаднаха куп камани като за цяла кариера.След това почиставане за сега съм ОК надявам се да съм преключил с тая мъка вече че почна да ми писва.Та ако на някои му се запуши радиатора това е спасението а препарата струва само 80 стотинки литъра :D
Коментар
-
Ами преди това си правих малко експерименти и не ми показа да прави някви реакция .Поне за сега е ОК колата , даже темпратурата вече неможе да мине средата.Но сега пък за съжаления май стъпковия мотор ми се е прецакал та пак съм в джаза. Като пусна гаста и оборотите ми падат до 0 и после застават в нормалното положение , та сега пак ще правим тестове ПОТЕНЦИОМЕТЪР или СТЕП. МОТОРА. Баси ужаса кво става едно след друго тъкмо я похвалих колко е добре и се почна .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар