Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

защо ми се отваря капачката за наливане на маслото сама ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    защо ми се отваря капачката за наливане на маслото сама ?

    нормално ли е когато юркам повече бравока щото нещо неми се струва редно качката се закопчава и със дърпане трудно излиза а като давам повече газ се отваря сама един познт я видя и ме пита що така каза че можело да бъде висока картерно налягане или нещо от сорта какво да я правя ?? на доктор л ида я водя .. ?

    #2
    Колега завинти и една самонарезка и си готов Това в кръга на шегата.Чувал съм че ако ти е високо картерното налягане може да цапа масло горе на щеката че и да пръска даже ако е по-къса тръбичката за проверка на маслото.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      krasio_79bs написа:
      Колега завинти и една самонарезка и си готов Това в кръга на шегата.Чувал съм че ако ти е високо картерното налягане може да цапа масло горе на щеката че и да пръска даже ако е по-къса тръбичката за проверка на маслото.
      ами бате ицко погледна закоето му благодаря и каза че евентуално има нещо запушено и скоро ще го отстраним

      Коментар


        #4
        Аз имах високо картерно налягане защото бях пресрочил маслото с 2-3 хиляди км! Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Executer написа:
          Аз имах високо картерно налягане защото бях пресрочил маслото с 2-3 хиляди км! Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
          ами на мен маслото ми е на няма 3к км още е новичко

          Коментар


            #6
            Отпуши си маркуча за картерните газове. Там има една серпентина вътре дето се задръства със сополи. Разкачаш го от двата края - единия е точно пред колекторите опред, между тях и перката, а другия край ще го проследиш отива и се захваща със скоба към въздуховода на входящия въздух малко преди дросела. Разкачаш двата края, вкарваш маркуча на компресор за помпене на гуми в този откъм дросела и пускаш... ще изхвърчат сополи от другия край, така че се пази. За по-голям ефект преди това пръсни WD40 в края откъм колекторите да се размекнат. Ако не си ме разбрал отвори капака, махни пластмасата отпред за въздуха и снимай да ти оградя кой е маркуча.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              разбрах те колега тези дни мисля да я извърша тази маниполация

              Коментар


                #8
                бре бре....намирисва ми на духане (картерно налягане)
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  evgeni85 написа:
                  бре бре....намирисва ми на духане (картерно налягане)
                  добро угоняние колега тези дни ще се опитам да я свършим тая работа

                  Коментар

                  Working...
                  X