нормално ли е когато юркам повече бравока щото нещо неми се струва редно качката се закопчава и със дърпане трудно излиза а като давам повече газ се отваря сама един познт я видя и ме пита що така каза че можело да бъде висока картерно налягане или нещо от сорта какво да я правя ?? на доктор л ида я водя .. ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
защо ми се отваря капачката за наливане на маслото сама ?
Collapse
X
-
krasio_79bs написа:Колега завинти и една самонарезка и си готов Това в кръга на шегата.Чувал съм че ако ти е високо картерното налягане може да цапа масло горе на щеката че и да пръска даже ако е по-къса тръбичката за проверка на маслото.
Коментар
-
Аз имах високо картерно налягане защото бях пресрочил маслото с 2-3 хиляди км! Yellow_Flash_Colorz_PDT_37||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Отпуши си маркуча за картерните газове. Там има една серпентина вътре дето се задръства със сополи. Разкачаш го от двата края - единия е точно пред колекторите опред, между тях и перката, а другия край ще го проследиш отива и се захваща със скоба към въздуховода на входящия въздух малко преди дросела. Разкачаш двата края, вкарваш маркуча на компресор за помпене на гуми в този откъм дросела и пускаш... ще изхвърчат сополи от другия край, така че се пази. За по-голям ефект преди това пръсни WD40 в края откъм колекторите да се размекнат. Ако не си ме разбрал отвори капака, махни пластмасата отпред за въздуха и снимай да ти оградя кой е маркуча.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар