Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бензинова помпа брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    riewsofia написа:
    Кошницата на бензиновата помпа захваната ли е отдолу към резервоара или се държи само с пластмасовата гайка горе?
    Само горе
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #32
      кола

      Като свалиш маркучите и гривната и всичко излиза на горе
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #33
        Да со оплача и похваля какъв го ядох с развиването на "бурето за туршия". Лятото още, поплавъка нещо започна да ми прави магарии, имах половин резервоар бензин и в един момент стрелката удари нулата и лампата светна. Разбира се отдаоих го на контактна история /така и се оказа/, та когато му скимнеше удря дъното и после се оправя. Преди месец реших да го опрява и тръгнах да развивам 15 годишната капачка, откакто е излязла от фабриката не е пипана, ама ядец, няма развиване, нито с чукане нито с напън и така се отказах. Реших да си направя инструмент вместо да припирам и да счупя нещо. От начало мислех да си направя нещо като 3 или 4 крака скоба, но после реших нещо по-рационално, направих си универсален ключ от верига като тия за маслените филтри, само че от цялата верига на едно мое колело от детството ми, сега размера вече не ми е проблем. Въпреки това с ключа пак зор развихме прословутата гайка, цели 3-ма човека я умаломощихме, това е най-вече заради кофти мястото. Та повредата наистина се оказа контактна история. Нита който захваща пластинките отвън и отвътре на поплавъка не контактуваше добе, а иначе беше стегнат, нямам обяснения защо правеше така, добре че е меден и с поялника оправихме нещата. Та това е в общи линии, ако ви се наложи да развивате и неможе на ръка, по-добре си направете инструмент, отколкото да чукате /чукането го оставете за друго мяст, например на чуждо/ с каквото и да било, с тези пластмасови резервоари не се знае какво ще се ягмоса.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #34
          кола

          То по принцип се продава инструмент нещо като отварачка за буркани -приличакато се развива хубаво е да се натиска на долу . Иначе за не показване правилно на гориво най вече е виновен осисния слои /пътечките където опира пластините на поплавъка.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #35
            Точно така, натиска се помпата надолу и се развива. Усеща се как поддава на натиск като пружина. Иначе действа като контра и ще видиш зор като колегата.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #36
              На мен ми казаха, че може би ще стане с КЛЮЧ ЗА МАСЛЕН ФИЛТЪР /паяк/ :D
              Прикачени файлове
              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

              Коментар


                #37
                кола

                Ако малко се преработи и намериш нещо здраво да се завърти може и да стане иначе с права отверка или дървено трупче и чук
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #38
                  С голяма отвертка и чук я свалих за 2 минутки въпросната помпа.Ако блъскаш кат хамалин на едно място естествено ,че няма как да стане.С леки почуквания от всички страни се лашка и развива без ядове.
                  FIAT FORUM BULGARIA
                  Ракията е над политиката

                  Видео от Италфест 2011

                  Коментар


                    #39
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    Ако малко се преработи и намериш нещо здраво да се завърти може и да стане иначе с права отверка или дървено трупче и чук
                    Отгоре се слага тресчотка 1/2 :D и се върти. Само май капачката на "бурето" е по-голяма
                    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                    Коментар


                      #40
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      То по принцип се продава инструмент нещо като отварачка за буркани -приличакато се развива хубаво е да се натиска на долу . Иначе за не показване правилно на гориво най вече е виновен осисния слои /пътечките където опира пластините на поплавъка.
                      При мен си беше от нита, закачихме го на мултицета и при мръдване на клемата не контактуваше, другата нямаше проблем. Колкото до развиването 2-ма натискахме и чукахме и не ставаше, както писах по-горе с веригата 3-ма пак зор я отворихме, иначе на зетя на Бравата нямаше проблем с отварянето, така че знаех предварително упражнението.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #41
                        NikMar написа:
                        Та повредата наистина се оказа контактна история. Нита който захваща пластинките отвън и отвътре на поплавъка не контактуваше добе, а иначе беше стегнат, нямам обяснения защо правеше така, добре че е меден и с поялника оправихме нещата.
                        Къде се намира този поплавък? Явно не е на кошницата на бензиновата помпа или аз не го виждам? Или е в онази пластмасова тръбичка на кошницата на бензиновата помпа?
                        Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                        Коментар


                          #42
                          Вътре в тази тръбичка. Ако държиш мога да разглобя резервата и да го снимам.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #43
                            Ако можеш да обясниш как става номера :D Има едно чопче отстрани и тръгва да се вади нагоре
                            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                            Коментар


                              #44
                              Ето помпата от вън е поплавъкаи това е другия модел http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=6698
                              Прикачени файлове
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                #45
                                От втория тип е поплавъка. Седи в в пластмасовата тръбичка в кошницата на бензиновата помпа. Разглобих го прибрах леко пластините да контактуват по-добре. Напръсках с контактен спрей :D Сглобих обратно всичко и сложих кошницата в резервоара. Нещо ми се опъва вкарването и, заради гумата която уплътнява горе кошницата. Предполагам, че трябва да я вкарам равномерно, но се изнервих :DЕдит - Леко с една отверчица подпъхнах гумата и всичко заспа. Завъртях няколко пъти на контакт, чувам помпата, но при въртене не пали
                                Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                                Коментар

                                Working...
                                X