Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата загрява... дали е много? bravo 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата загрява... дали е много? bravo 1.6 16V

    Колата почна да загрява до три деления след средата а преди макс до 2 и включваше перка а сега на третото! Незнам дали е от датчика на радиатора или от датчика на термостата м/у има два датчика на термостата ми някой има ли представа за какво са? Също като я запаля и поработи малко като я настъпя прави влажно зад гърнето а то от своя страна дрънчи леко при ниски обороти, пипна ли го спира.... Някой има ли идея ?
    АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

    Fiat 1100L 42г.

    #2
    Здравей, колега!Аз имах същия проблем и се оказа, че е от датчика на радиатора който се намира в долния десен ъгъл на радиатора

    Коментар


      #3
      Колега и аз се чудя и си мисля че е от него но вчера беше на три деления над средата без да е въртяла перка още и като подадох газ падна с едно деление без да включва перка! Има хора които измерват каква е темп на радиатора и се вижда кое лъже ама незнам каде да отида... някой има ли идея каде правят това измерване?
      АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

      Fiat 1100L 42г.

      Коментар


        #4
        Здравейте,Аз имам Брава 16. 16V и преди 2 часа ме остави пред националния стадион. Беше загряла много и не можа да запали изобщо. Перката не се вкючи въобще! Стралката на таблото беше на 3мм от червената зона. Може ли да ми препоръчате някой сервиз дето да зе занимават с електрониката да ми проверят какво не и е наред. Ако може да бачка в събота и да е близо до Плиска пък ще е перфектно .Поздрави,Стефан

        Коментар


          #5
          Не знам дали да не отворя нова тема, но пък се надявам FireBlade може да помогне . Преди малко си взех Бравата от където ме остави. Аз още в в 19:20 като беше паднала стрелката за температурата под средата успях да запаля, но тогава имаше още сериозно движение и се притесних да не ми направи същия номер пак.Та сега като си я взех запали като пич. Преди само виеше стартера и не палеше. Ротор на стартер смених миналата събота ако това има някво отношение. Докато се прибера стрелката стигна малко над средата. Спрях на една бензиностанция да заредя, че и друг проблем имам (ако някой му се чете може да погледне Странен проблем с горивото на Брава 1.6 16V). Та на бензиностанциятта видях, тоест чух, перката да работи. Но се изкючи доста бързо. Като си платих горивото и се качих в колата стрелката се беше качила вече почти до червената зона. Само докато запалих и минах 100м вече беше на средата. Целия маршрут от където закъсах до у нас е 3-4км. Бензиностанцията е на няма и 500м от блока. Като гледам охладителната течност не е с мого високо ниво, съвсем малко се вижда в ... бе там където се налива, не се сещам за думата. Купих си антифриз и мисля сутринта да налея за да видя нивото му по-обективно. Инъче когато закъсах в резерворчето вреше и кипеше и се вдигнало нивото поне с 2 пръста. Възможно ли е да преграва ако нивото е било малко под минимума? Но пък и не работещата перката днес със е помогнала за прегрее. Нормално ли е двигатела сам да си гасне така както при мен се случи - преди да стигне червената зона. Нов шофиор съм, извинявам се за въпроса, но си мисля че като има червена зона би трябвало и там да се движи стрелката, а не да спира сама преди да стигне до нея. Така де, стигането до таква температура пак ще ни накара да спрем при първа възможнос,т но не и посредата на задръстването в час пик.

          Коментар


            #6
            FireBlade написа:
            Колега и аз се чудя и си мисля че е от него но вчера беше на три деления над средата без да е въртяла перка още и като подадох газ падна с едно деление без да включва перка! Има хора които измерват каква е темп на радиатора и се вижда кое лъже ама незнам каде да отида... някой има ли идея каде правят това измерване?
            Струва ми се, че си за водна помпа, дано не съм прав

            Коментар


              #7
              колега chefobat при тебе може и да е термостат да отваря късно или да си играе и да отваря малко! На типото ми беше така смених го и като загрее колата почваше да ври в преливника и се оказа фалшив термостат но при тебе не е 15 лева и ако го сменяш трябва да потърсиш истински щото поне 60-70 лева ще те одрусат само за термостат. На бравото го смених края на зимата но на мен не ми затваряше пък и колата повеше от едно деление не загряваше :D A за водната помпа дано не е че хвърлям двигателя и слагам друг ебаси то ми писна :D
              АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
              Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

              Fiat 1100L 42г.

              Коментар

              Working...
              X