Колата почна да загрява до три деления след средата а преди макс до 2 и включваше перка а сега на третото! Незнам дали е от датчика на радиатора или от датчика на термостата м/у има два датчика на термостата ми някой има ли представа за какво са? Също като я запаля и поработи малко като я настъпя прави влажно зад гърнето а то от своя страна дрънчи леко при ниски обороти, пипна ли го спира.... Някой има ли идея ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата загрява... дали е много? bravo 1.6 16V
Collapse
X
-
Колега и аз се чудя и си мисля че е от него но вчера беше на три деления над средата без да е въртяла перка още и като подадох газ падна с едно деление без да включва перка! Има хора които измерват каква е темп на радиатора и се вижда кое лъже ама незнам каде да отида... някой има ли идея каде правят това измерване?АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
Здравейте,Аз имам Брава 16. 16V и преди 2 часа ме остави пред националния стадион. Беше загряла много и не можа да запали изобщо. Перката не се вкючи въобще! Стралката на таблото беше на 3мм от червената зона. Може ли да ми препоръчате някой сервиз дето да зе занимават с електрониката да ми проверят какво не и е наред. Ако може да бачка в събота и да е близо до Плиска пък ще е перфектно .Поздрави,Стефан
Коментар
-
Не знам дали да не отворя нова тема, но пък се надявам FireBlade може да помогне . Преди малко си взех Бравата от където ме остави. Аз още в в 19:20 като беше паднала стрелката за температурата под средата успях да запаля, но тогава имаше още сериозно движение и се притесних да не ми направи същия номер пак.Та сега като си я взех запали като пич. Преди само виеше стартера и не палеше. Ротор на стартер смених миналата събота ако това има някво отношение. Докато се прибера стрелката стигна малко над средата. Спрях на една бензиностанция да заредя, че и друг проблем имам (ако някой му се чете може да погледне Странен проблем с горивото на Брава 1.6 16V). Та на бензиностанциятта видях, тоест чух, перката да работи. Но се изкючи доста бързо. Като си платих горивото и се качих в колата стрелката се беше качила вече почти до червената зона. Само докато запалих и минах 100м вече беше на средата. Целия маршрут от където закъсах до у нас е 3-4км. Бензиностанцията е на няма и 500м от блока. Като гледам охладителната течност не е с мого високо ниво, съвсем малко се вижда в ... бе там където се налива, не се сещам за думата. Купих си антифриз и мисля сутринта да налея за да видя нивото му по-обективно. Инъче когато закъсах в резерворчето вреше и кипеше и се вдигнало нивото поне с 2 пръста. Възможно ли е да преграва ако нивото е било малко под минимума? Но пък и не работещата перката днес със е помогнала за прегрее. Нормално ли е двигатела сам да си гасне така както при мен се случи - преди да стигне червената зона. Нов шофиор съм, извинявам се за въпроса, но си мисля че като има червена зона би трябвало и там да се движи стрелката, а не да спира сама преди да стигне до нея. Така де, стигането до таква температура пак ще ни накара да спрем при първа възможнос,т но не и посредата на задръстването в час пик.
Коментар
-
FireBlade написа:Колега и аз се чудя и си мисля че е от него но вчера беше на три деления над средата без да е въртяла перка още и като подадох газ падна с едно деление без да включва перка! Има хора които измерват каква е темп на радиатора и се вижда кое лъже ама незнам каде да отида... някой има ли идея каде правят това измерване?
Коментар
-
колега chefobat при тебе може и да е термостат да отваря късно или да си играе и да отваря малко! На типото ми беше така смених го и като загрее колата почваше да ври в преливника и се оказа фалшив термостат но при тебе не е 15 лева и ако го сменяш трябва да потърсиш истински щото поне 60-70 лева ще те одрусат само за термостат. На бравото го смених края на зимата но на мен не ми затваряше пък и колата повеше от едно деление не загряваше :D A за водната помпа дано не е че хвърлям двигателя и слагам друг ебаси то ми писна :DАЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар