Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво ХГТ върви, но не на 100 %

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво ХГТ върви, но не на 100 %

    Здравейте, днес имах честта да покарам това петцилиндрово чудовище. Двигателя е 155 коня от 99 година. Оказа се обаче, че освен звук не впечатлява кой знае колко с друго. Карах го, но сякаш колата нямаше ряз. Сравнено с моето Браво, което е 1,6 бяха що годе съизмерими като ряз. Направи ми впечатление, че педала на газта има по - малък ход от хода на моята кола. Въпроса ми е дали е възможно това да е причината колата да се усеща като спъната. Иначе приятеля ми е сменил ремъци, няма катализатор, сменил е маслко със всички филтри. Колата има подобрение откакто си я купи, но все ми се струва, че този двигател трябва буквално да оре асфалта.Ми давайте съвети.П.С. Не можах да намеря жилото на газта на колата, да не би да е електронна?
    Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

    #2
    Re: Браво ХГТ върви, но не на 100 %

    dvoinikat написа:
    Здравейте, днес имах честта да покарам това петцилиндрово чудовище. Двигателя е 155 коня от 99 година. Оказа се обаче, че освен звук не впечатлява кой знае колко с друго. Карах го, но сякаш колата нямаше ряз. Сравнено с моето Браво, което е 1,6 бяха що годе съизмерими като ряз. Направи ми впечатление, че педала на газта има по - малък ход от хода на моята кола. Въпроса ми е дали е възможно това да е причината колата да се усеща като спъната. Иначе приятеля ми е сменил ремъци, няма катализатор, сменил е маслко със всички филтри. Колата има подобрение откакто си я купи, но все ми се струва, че този двигател трябва буквално да оре асфалта.Ми давайте съвети.П.С. Не можах да намеря жилото на газта на колата, да не би да е електронна?
    колега жилото не е електронно , намира се до дроселовата клапа .. ама се барка едно немога да ти го обясня а отностно това сменял ли е свещи . ?! мойто ХГТ от това нямаше ряз .. смених ги и ти казвам орее та пушак се вдига или някои дюза да не му е запушена . ?
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      #3
      коелга не си се качил в правилното ХГТ. Аз също се качих от 1.6 на петака и докато още движеше ХГТ-то наистина Ореше! Вижте наистина свещите както казва колегата и ако не ви е проблем я закарайте на една диагностика може да излезе нещо дребно Успех!

      Коментар


        #4
        На диагностика колата е ходила. Нищо нередно. Сега ще му звънна, за да му кажа за свещите. Проблема е следният на втора след 4700 оборота стрелката започва да пъпли едва едва (то и на първа, ама там по - малко се усеща).
        Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

        Коментар


          #5
          колега мойто на 1ва .. неможе да захапе .. на 2ра същата работа .. да пробва да смени филтрите .. бензиновия .. и въздушния те също имат значение .. също до дроселовата клапа е дебитомера и той е на една щипка .. да махне тая щипка да я откачи и да я покара така .. ще му светне лампата на инжекциона , защото колата ще влезе в сервизен режим .. но трябва да има разлика и ако има разлика да си види дебитомера че там са малко гадни нещата или може дросела да е запущен .. или кво беше а и да измери като сменя свещите дали има налягане и колко е то друго не се сещам .. а диагностиката не е гаранция защото аз като ходих колата беше спъната и не вървеше .. никаф пауър .. и на диагностиката като я закачи нищо не излезе казаха ми че вс е наред с колата а то не беше така . така че това не е гаранция :P
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            #6
            Сега се чух с моя човек, сменил е свещите преди по - малко от месец плюс всички филтри. Ще му кажа за дебитомера, но я ми обясни по - подробно за тази щипка къде се намира. На мен все ми се върти из главата, че е възможно да не й стига гориво, защото хода на педала ми се струва по - къс.
            Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

            Коментар


              #7
              ами незнам колега ся ще видя някои снимка знаеш ли каде е самия дебитомер в него влизат едни кабели и тези кабели един вид го захранват ... и те се откачат с щипка откачаш я и пробваш кажи му да пробва да измерят компресията на цилиндрите . а за педаала незнам на мен ми се е случвало колата когато е по студена педала е по твърд и по има повече ряз .. а като загрее умеква но това е нормално при вс коли е така когато има студен поток от въздух е така .. сега се сетих че ако има някаде някои съединение там по въздушната система да е скисано специално маркучя които е м/ъ дроселовата клапа и дебитомера тои е малко нагънат и м/у гънките понеже не е нов се е напукал и ако е срязан и когато както викаш във високите няма ряз и като я набримчиш на някой по голяма да се отваря там кадето е срязано и да дърпа въздух и да забива муцуна . Дано съм бил полезен :P ето снимка с това къде се намира долу горе но не се вижда мн мн добре но на живо ще се ориентираш
              Прикачени файлове
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                #8
                s00rry написа:
                ами незнам колега ся ще видя някои снимка знаеш ли каде е самия дебитомер в него влизат едни кабели и тези кабели един вид го захранват ... и те се откачат с щипка откачаш я и пробваш кажи му да пробва да измерят компресията на цилиндрите . а за педаала незнам на мен ми се е случвало колата когато е по студена педала е по твърд и по има повече ряз .. а като загрее умеква но това е нормално при вс коли е така когато има студен поток от въздух е така .. сега се сетих че ако има някаде някои съединение там по въздушната система да е скисано специално маркучя които е м/ъ дроселовата клапа и дебитомера тои е малко нагънат и м/у гънките понеже не е нов се е напукал и ако е срязан и когато както викаш във високите няма ряз и като я набримчиш на някой по голяма да се отваря там кадето е срязано и да дърпа въздух и да забива муцуна . Дано съм бил полезен :P ето снимка с това къде се намира долу горе но не се вижда мн мн добре но на живо ще се ориентираш
                Ми там е работата не мисля, че забива муцуна, а само че си развърта бавно двг. Ами ще се опитам да му подскажа за дебитомера, но като цяло той доста неща постегна по нея. Затова мисля, че остават много малко възможности
                Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                Коментар


                  #9
                  Колега както каза колегата s00rry вижте да няма процеп по нагънатата връзка след дебитомера .... а и освен това под пласмасата която скрива кабелите за бобините кам двигателя .... има нещо подобно на разширителен съд на който на моята кола имаше леко процепче и засмукваше въздух .... при което ми глъхнеха високите убороти .... та махнете тая пласмаса и проверете някаде да няма някакъва пукнатина от която да засмуква въздух след дебитомера ... от там може да идва проблема .... УСПЕХ
                  Прикачени файлове
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    то такава пластмаса двигателя няма. има като черна кутия но много по тясна на широчина, която излежда много добре затворена...
                    Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                    Коментар


                      #11
                      Тази кутия се води резунантна кутияима функцията при рязкото подаване на гас колата да не забие муцуната заради богата смес защото въздуха за да измине пътя от всички траби до дросела е много по голям от колкото от тази кутия която е навряа почти до дросела
                      Subaru B9 tribeca 3.0
                      Peugeot 307 04
                      Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                      Fiat Brava 1.6 16V 103

                      Коментар


                        #12
                        при мене имаше една цепка на тая кутия за резервен въздух ако може така да се нарече ,,,, и при натискане на гаста кам 4500 -5000 оборота нагоре леко глъхнеше .... все едно не и достига гориво ... след като залепих цепката проблема изчезна ... при колегата може да е друг проблема но при мене беше от това .... GOOD LUCK
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Колега аз преди време ходих на един майстор ,та той ми беше разбутал една пластмаса на която е закачено жилото на газта.И като си карам след това,настъпвам газта до доло,а колата не искаше да ускорява толкова бързо.Все едно не съм настъпал до края.После ми направи впечетление,че педала на газта не е на същото ниво както преди.Отидох при един приятел,който също има Фиат Брава за да видя на какво положение е сложена неговата.Значи тая пластмаса се намира там,където свършва бронята на жилото на газта.Цилиндрична е с много улейчета на нея.Ако е разместена ,когато натискаш газта до края дроселовата клапа не се отваря до край и за това не върви.Пробвай! Може и това да се окаже.Само махаш една скобичка и регулираш.Ако е същото де.Успех! :D
                          FIAT BRAVA 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Педала на газта към дросела на това браво (с по-новия мотор) е без жило,има потенциометър над педала,да махне маркуча от дросела и да я запали,вижде дросела колко се отваря с натиснат педал на газта до край.

                            Коментар


                              #15
                              bg_bombeto написа:
                              Колега аз преди време ходих на един майстор ,та той ми беше разбутал една пластмаса на която е закачено жилото на газта.И като си карам след това,настъпвам газта до доло,а колата не искаше да ускорява толкова бързо.Все едно не съм настъпал до края.После ми направи впечетление,че педала на газта не е на същото ниво както преди.Отидох при един приятел,който също има Фиат Брава за да видя на какво положение е сложена неговата.Значи тая пластмаса се намира там,където свършва бронята на жилото на газта.Цилиндрична е с много улейчета на нея.Ако е разместена ,когато натискаш газта до края дроселовата клапа не се отваря до край и за това не върви.Пробвай! Може и това да се окаже.Само махаш една скобичка и регулираш.Ако е същото де.Успех! :D
                              С оглед на това колко много неща е оправил моят човек си мисля, че точно това е проблема, още повече, че хода на газта на моята кола е по - голям. Обаче не успяхме да се справим да намерим жилото на газта. Ще пробваме да видим колко се отваря дросела, но ако видим че не се отваря докрай тогава какво правим?
                              Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                              Коментар

                              Working...
                              X