Здравейте, днес имах честта да покарам това петцилиндрово чудовище. Двигателя е 155 коня от 99 година. Оказа се обаче, че освен звук не впечатлява кой знае колко с друго. Карах го, но сякаш колата нямаше ряз. Сравнено с моето Браво, което е 1,6 бяха що годе съизмерими като ряз. Направи ми впечатление, че педала на газта има по - малък ход от хода на моята кола. Въпроса ми е дали е възможно това да е причината колата да се усеща като спъната. Иначе приятеля ми е сменил ремъци, няма катализатор, сменил е маслко със всички филтри. Колата има подобрение откакто си я купи, но все ми се струва, че този двигател трябва буквално да оре асфалта.Ми давайте съвети.П.С. Не можах да намеря жилото на газта на колата, да не би да е електронна?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво ХГТ върви, но не на 100 %
Collapse
X
-
Re: Браво ХГТ върви, но не на 100 %
dvoinikat написа:Здравейте, днес имах честта да покарам това петцилиндрово чудовище. Двигателя е 155 коня от 99 година. Оказа се обаче, че освен звук не впечатлява кой знае колко с друго. Карах го, но сякаш колата нямаше ряз. Сравнено с моето Браво, което е 1,6 бяха що годе съизмерими като ряз. Направи ми впечатление, че педала на газта има по - малък ход от хода на моята кола. Въпроса ми е дали е възможно това да е причината колата да се усеща като спъната. Иначе приятеля ми е сменил ремъци, няма катализатор, сменил е маслко със всички филтри. Колата има подобрение откакто си я купи, но все ми се струва, че този двигател трябва буквално да оре асфалта.Ми давайте съвети.П.С. Не можах да намеря жилото на газта на колата, да не би да е електронна?ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
-
колега мойто на 1ва .. неможе да захапе .. на 2ра същата работа .. да пробва да смени филтрите .. бензиновия .. и въздушния те също имат значение .. също до дроселовата клапа е дебитомера и той е на една щипка .. да махне тая щипка да я откачи и да я покара така .. ще му светне лампата на инжекциона , защото колата ще влезе в сервизен режим .. но трябва да има разлика и ако има разлика да си види дебитомера че там са малко гадни нещата или може дросела да е запущен .. или кво беше а и да измери като сменя свещите дали има налягане и колко е то друго не се сещам .. а диагностиката не е гаранция защото аз като ходих колата беше спъната и не вървеше .. никаф пауър .. и на диагностиката като я закачи нищо не излезе казаха ми че вс е наред с колата а то не беше така . така че това не е гаранция :PГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Сега се чух с моя човек, сменил е свещите преди по - малко от месец плюс всички филтри. Ще му кажа за дебитомера, но я ми обясни по - подробно за тази щипка къде се намира. На мен все ми се върти из главата, че е възможно да не й стига гориво, защото хода на педала ми се струва по - къс.Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
ами незнам колега ся ще видя някои снимка знаеш ли каде е самия дебитомер в него влизат едни кабели и тези кабели един вид го захранват ... и те се откачат с щипка откачаш я и пробваш кажи му да пробва да измерят компресията на цилиндрите . а за педаала незнам на мен ми се е случвало колата когато е по студена педала е по твърд и по има повече ряз .. а като загрее умеква но това е нормално при вс коли е така когато има студен поток от въздух е така .. сега се сетих че ако има някаде някои съединение там по въздушната система да е скисано специално маркучя които е м/ъ дроселовата клапа и дебитомера тои е малко нагънат и м/у гънките понеже не е нов се е напукал и ако е срязан и когато както викаш във високите няма ряз и като я набримчиш на някой по голяма да се отваря там кадето е срязано и да дърпа въздух и да забива муцуна . Дано съм бил полезен :P ето снимка с това къде се намира долу горе но не се вижда мн мн добре но на живо ще се ориентираш ♦ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:ами незнам колега ся ще видя някои снимка знаеш ли каде е самия дебитомер в него влизат едни кабели и тези кабели един вид го захранват ... и те се откачат с щипка откачаш я и пробваш кажи му да пробва да измерят компресията на цилиндрите . а за педаала незнам на мен ми се е случвало колата когато е по студена педала е по твърд и по има повече ряз .. а като загрее умеква но това е нормално при вс коли е така когато има студен поток от въздух е така .. сега се сетих че ако има някаде някои съединение там по въздушната система да е скисано специално маркучя които е м/ъ дроселовата клапа и дебитомера тои е малко нагънат и м/у гънките понеже не е нов се е напукал и ако е срязан и когато както викаш във високите няма ряз и като я набримчиш на някой по голяма да се отваря там кадето е срязано и да дърпа въздух и да забива муцуна . Дано съм бил полезен :P ето снимка с това къде се намира долу горе но не се вижда мн мн добре но на живо ще се ориентираш ♦Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
Колега както каза колегата s00rry вижте да няма процеп по нагънатата връзка след дебитомера .... а и освен това под пласмасата която скрива кабелите за бобините кам двигателя .... има нещо подобно на разширителен съд на който на моята кола имаше леко процепче и засмукваше въздух .... при което ми глъхнеха високите убороти .... та махнете тая пласмаса и проверете някаде да няма някакъва пукнатина от която да засмуква въздух след дебитомера ... от там може да идва проблема .... УСПЕХAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Тази кутия се води резунантна кутияима функцията при рязкото подаване на гас колата да не забие муцуната заради богата смес защото въздуха за да измине пътя от всички траби до дросела е много по голям от колкото от тази кутия която е навряа почти до дроселаSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
при мене имаше една цепка на тая кутия за резервен въздух ако може така да се нарече ,,,, и при натискане на гаста кам 4500 -5000 оборота нагоре леко глъхнеше .... все едно не и достига гориво ... след като залепих цепката проблема изчезна ... при колегата може да е друг проблема но при мене беше от това .... GOOD LUCKAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Колега аз преди време ходих на един майстор ,та той ми беше разбутал една пластмаса на която е закачено жилото на газта.И като си карам след това,настъпвам газта до доло,а колата не искаше да ускорява толкова бързо.Все едно не съм настъпал до края.После ми направи впечетление,че педала на газта не е на същото ниво както преди.Отидох при един приятел,който също има Фиат Брава за да видя на какво положение е сложена неговата.Значи тая пластмаса се намира там,където свършва бронята на жилото на газта.Цилиндрична е с много улейчета на нея.Ако е разместена ,когато натискаш газта до края дроселовата клапа не се отваря до край и за това не върви.Пробвай! Може и това да се окаже.Само махаш една скобичка и регулираш.Ако е същото де.Успех! :DFIAT BRAVA 1.6 16v
Коментар
-
bg_bombeto написа:Колега аз преди време ходих на един майстор ,та той ми беше разбутал една пластмаса на която е закачено жилото на газта.И като си карам след това,настъпвам газта до доло,а колата не искаше да ускорява толкова бързо.Все едно не съм настъпал до края.После ми направи впечетление,че педала на газта не е на същото ниво както преди.Отидох при един приятел,който също има Фиат Брава за да видя на какво положение е сложена неговата.Значи тая пластмаса се намира там,където свършва бронята на жилото на газта.Цилиндрична е с много улейчета на нея.Ако е разместена ,когато натискаш газта до края дроселовата клапа не се отваря до край и за това не върви.Пробвай! Може и това да се окаже.Само махаш една скобичка и регулираш.Ако е същото де.Успех! :DFiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар