Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето - Фиат Купе 2000_16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето - Фиат Купе 2000_16

    Тази сутрин запалих с триста зора. Сугурно съм въртял повече от 3 - 4 пъти и на ново, и така повече от минута. Накрая запали несигурно и трепереше все едно работи на 3 цилиндъра. След 5 минути работа почна да работи равномерно. Свещите са ми триполюсни - NGK BKUR6ET-10, дистрибуторната капачка и палеца са нови, кабелите сигурно са оригиналните. Въртеше си нормално, помпата отзад се чуваше, а все едно нямаше ток от бобината или дюзите не пускаха гориво. Не си бях карал колата 5 дни. На вечерта запали пак с забавяне, но много по-лесно. Какъв би могъл да е проблема, че и друг път ми се е случвало да не пали от първия път, а почти винаги пали след петата секунда въртене на стартера?
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    #2
    Никой ли няма мнение по въпроса или съм сбъркал раздела?
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #3
      бензинова помпа най-вероятно
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #4
        Помпата се чува доста ясно и си мисля, че би трябвало да функционира. Днес пробвах с кабел от друга кола и допълнителна свещ включена на мястото на кабела на първи цилиндър. Завъртяхме да палим и искра от свеща се появи след втората секунда. Това нормално ли е? Възможно ли е онзи ден проблема да е бил същия, но да му е трябвало повече време, за да пусне искра или ток към дюзите.
        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
        -------------------------------------------------------------

        Коментар


          #5
          първо измери налягането на помпата с манометър. има там един регулатор на налягането и системата трябва да е на около 3 бара. това че помпата се чува ясно е признак че си е тръгнала. първо това провери.

          Коментар


            #6
            Оказа се, че имам една доста добре повредила се свещ. Керамиката й се бе разцепила от горе до долу. Купих нови на BOSCH, които се дават по спецификация за модела, но май ще ми трябват и кабели. Ако някой има предложения за някоя евтина марка с що годе добри параметри ще съм благодарен.
            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
            -------------------------------------------------------------

            Коментар


              #7
              няма евтино качество...вложи лев за да не дадеш много повече
              Powered by Emzo

              Коментар

              Working...
              X