Тази сутрин запалих с триста зора. Сугурно съм въртял повече от 3 - 4 пъти и на ново, и така повече от минута. Накрая запали несигурно и трепереше все едно работи на 3 цилиндъра. След 5 минути работа почна да работи равномерно. Свещите са ми триполюсни - NGK BKUR6ET-10, дистрибуторната капачка и палеца са нови, кабелите сигурно са оригиналните. Въртеше си нормално, помпата отзад се чуваше, а все едно нямаше ток от бобината или дюзите не пускаха гориво. Не си бях карал колата 5 дни. На вечерта запали пак с забавяне, но много по-лесно. Какъв би могъл да е проблема, че и друг път ми се е случвало да не пали от първия път, а почти винаги пали след петата секунда въртене на стартера?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето - Фиат Купе 2000_16
Collapse
X
-
Помпата се чува доста ясно и си мисля, че би трябвало да функционира. Днес пробвах с кабел от друга кола и допълнителна свещ включена на мястото на кабела на първи цилиндър. Завъртяхме да палим и искра от свеща се появи след втората секунда. Това нормално ли е? Възможно ли е онзи ден проблема да е бил същия, но да му е трябвало повече време, за да пусне искра или ток към дюзите.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Оказа се, че имам една доста добре повредила се свещ. Керамиката й се бе разцепила от горе до долу. Купих нови на BOSCH, които се дават по спецификация за модела, но май ще ми трябват и кабели. Ако някой има предложения за някоя евтина марка с що годе добри параметри ще съм благодарен.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар