Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Самофорсира се, а като пусне перката изгася! Помогнете моля!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Самофорсира се, а като пусне перката изгася! Помогнете моля!

    Здравейте колеги Търсих доста из форума, но не намерих подобен проблем. Колата е Браво 1,6 16V 103hp с пластмаловите колектори. Когато двигателя е загрял около 90 градуса или когато пусне първата степен на перката, оборотите се вдигат ту на 1500 и после пак падат на 800-900, и отново така. Също така когато перката спре оборотите падат под 800 и колата гасне. Почистих МПХ-са и дроселовата клапа, разкачих акумулатора за доста време и после я оставих да работи 10 минути за да се адаптира. Нямаше резултат. Тъй като ТПС-а и МПХ-са на този модел за набити в клапата, преди време смених цялата клапа с втора ръка. След смяната 2-3 седмици беше добре, но сега пак проблеми. Сменени са: свещи, кабели, МАР сензор + темп. датчик. Моля ако някой има идея да помогне, че вече ми писна да давам пари по тая кола Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
    Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

    #2
    за този проблем - прилича на моточе за празех ход... кажи какво направихте с wwalker по предния проблем
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Здравей колега.Колегата wwalker махна три грешки от ECU-то и пусна да се адаптира МПХ-са, но нещо не се получиха нещата. Каза, че като е пускал адаптация на други Браво-та, оборотите 2-3 пъти се качват до 2500 и падат пак, но при мен нищо. Чакахме, чакахме, но оборотите не се размърдаха. Даже Визата нещо зацепи. На следващия ден пак провери за грешки, нямаше и пак се пробва да направи адаптация, но нямаше ефект. Намерих друго ECU и пробвах с него, но нямаше съществена разлика. И сега от 3 дена прави този проблем. Явно нещо се влошава, но не знам какво П.С.: Благодарности на wwalker за оказаното съдействие.Дали не е нещо свързано с някой температурен датчики или с токовете. Нали в зависимост от температурата на двигателя МПХ-са получава информация колко да е отворен. Защо когато перката се включи става така!
      Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
      Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

      Коментар


        #4
        Да, при теб софтуера забиваше при тест на МПХ. Ще я видим как ще е с това ECU сега и има ли някви грешки. За събота сутрин става да дойдеш.Това което сега описваш са нови проблеми - да се форсира сама, да гасне и да играят оборотите. Каква беше причината да сменяш MAP и пазиш ли стария?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Здравей wwalker. Стария MAP го смених на моя глава, заради палнето, когато времето е топло. Майстора беше казал, че може да е от него, но не беше сигурен. Ефект нямаше, пазя и стария. Днес колата нямаше никакви проблеми, много странно. Още в понеделник като направи така върнах старото ECU, вчера пак направила такъв проблем докато приятелката ми я карала. Днес я взех аз да я карам и нямаше никакви проблеми Утре пак ще я покарам и ще видя дали ще си покаже рогата проклетницата
          Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
          Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

          Коментар


            #6
            След още един ден каране, като че ли проблема не идва от перката за охлаждането. Днес сутринта пак на два пъти заби на 1100-1300 оборота и седи там. Като изфорсирам се оправя. Интересното е, че преди да направи мизериите, когато примерно на някоя скорос си я издърпвам до 2500 или 3000 оборота примерно и като натисна съединителя за да сменя, оборотите падат много бавно. Има някакво задържане. И след време започва да застава на 1100, някакви такива игрички. След като два пъти направи така нямаше проблеми. Към 15 часа и нещо пак така, но този път не се оправи като изфорсирах. Както и да е спрях до един магазин за 5 минути, че имах работа и после никакви проблеми до вкъщи, като прекосих половиния град Дали е нещо различно от МПХ или ТПС, че на тоя модел всичко е набито и цената на нова клапа е една трета от колата Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Някак си нещо не виждам да дам толкова пари Yellow_Flash_Colorz_PDT_24
            Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
            Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

            Коментар


              #7
              Описваш проблеми с MAP. Върни стария да видиш как ще е .
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Провери за прекъснати кабели под гумените уплътнения на буксите (много обичат да се прекъсват там). Провери държача на бушона на компютъра и самия бушон за окиси. Провери и масата между компа и купето, а също така - пусни пробно маса от двигателя до акумулатора и от акумулатора до купето (поне 4 квадрата). Като се пусне перката консумацията рязко се повишава доста и ако няма от къде да вземе ток - то резултата е ясен. Виждал съм с очите си как заради една маса една астра губеше мощност и пригасваше и тя и музиката и.
                Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                -------------------------------------------------------------

                Коментар


                  #9
                  wwalker, ще пробвам със старият MAP. Иначе събота и неделя съм извън града. Ще пробвам с MAP-а да видим дали ще има резултат. Ако нещата много се закучат, може да я вържем някой ден. Искам да намеря този проблем с оборотите от какво е, и ако може да се отстрани, за да пробвам пак с новото ECU.2000_16V, бях пръскал почти всички букси и бушони с контактен спрей скоро. Ще им хвърля пак един очен нерв.Благодаря за идеите Ще пробвам и ще пиша какво е станало и дали има резултат.
                  Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                  Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

                  Коментар

                  Working...
                  X