Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат /Проблема е решен/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат /Проблема е решен/

    Здравейте колеги ... на скоро се здобих с нова придобивка (вижте подписа ) която има малак проблем с термостата (който е постоянно отворен и колата ми работи в режим в който харчи доста повече отоколкото трябва). Видях че един от колегите в форума е правил някаква преработка на оригиналния с добавка от Рено 5. Та мисалта ми е дали може и аз да си направя на моята кола тази преработка и дали ще работи както трябва защото колегата го е правил на дизелов двигател а моята е бензин при това значително голяма кубатура. И има ли някакви особености при слагането на този термостат (в смисал нещо прави ли се по стария освен да бучна в тръбата новия).Благодаря предварително
    Bravo 1.2 16V 1999г.

    #2
    Здравей, аз съм със същия двигател като теб и съм с термостат от Рено 5. Не съм го слагал собтвеноръчно, но гледах как го слагат и не е толкова трудно, колкото звучи. По-трудното е да извадиш вътрешностите на стария термостат. Според мен не е хубаво да ги оставяш вътре. Засега нямам никакви оплаквания от работата на този термостат. Успех!
    FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
    LPG System BRC Just

    Коментар


      #3
      И аз съм с такъв. Взех го да отваря на 83 гр. Нямам никакви проблеми. Само бих те посъветвал да си купиш и нов маркуч защото в него влиза много по лесно. Стария се беше повтвърдил и не можах да го набутам. Най добре се вкарва с тръба на която външния диаметър е с 1-2мм. по малък от вътрешния на маркуча. Успех!!!

      Коментар


        #4
        Колеги добра идея може и аз да го направя на моята фифи понеже и на нея се прецака преди 2 седмици някаде ... ама седи постоянно отворен и засега не ме притеснява ... но чесно казано не ми се дават 90лв за термостат .... въпреки че в момента не работи както трябва Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Така че ако го сменявам ще щтракна някоя снимка да кача А иначе колега Lasthope7 ако искаш можем да ги правим заедно
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          HLX написа:
          Здравей, аз съм със същия двигател като теб и съм с термостат от Рено 5. Не съм го слагал собтвеноръчно, но гледах как го слагат и не е толкова трудно, колкото звучи. По-трудното е да извадиш вътрешностите на стария термостат. Според мен не е хубаво да ги оставяш вътре. Засега нямам никакви оплаквания от работата на този термостат. Успех!
          от колко време караш с термостата на Ренозагрява ли бързои къде стои стрелката ан уредаиграе ли като караш в зависимост от натоварването
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            От една година карам така. Стрелката седи едно деление под средата и на дълък път не дава никакви отклонения. Загрява нормално и зимата имах чудесно парно. Може би седи малко под средата защото ме посъветваха да го взема да отваря малко по рано на 83гр. защото е на 10см. от оригиналния термостат!!!

            Коментар


              #7
              bivmo написа:
              От една година карам така. Стрелката седи едно деление под средата и на дълък път не дава никакви отклонения. Загрява нормално и зимата имах чудесно парно. Може би седи малко под средата защото ме посъветваха да го взема да отваря малко по рано на 83гр. защото е на 10см. от оригиналния термостат!!!
              И аз съм така!
              Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
              Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

              Коментар


                #8
                alvanovo написа:
                HLX написа:
                Здравей, аз съм със същия двигател като теб и съм с термостат от Рено 5. Не съм го слагал собтвеноръчно, но гледах как го слагат и не е толкова трудно, колкото звучи. По-трудното е да извадиш вътрешностите на стария термостат. Според мен не е хубаво да ги оставяш вътре. Засега нямам никакви оплаквания от работата на този термостат. Успех!
                от колко време караш с термостата на Ренозагрява ли бързои къде стои стрелката ан уредаиграе ли като караш в зависимост от натоварването
                Аз съм с този термостат от есента. Извънградско стрелката седи една черта под средата. Малко над температурата, на която отваря термостата. Загрява до там за около 3-4 км. С парното никакви проблеми през зимата.
                FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                LPG System BRC Just

                Коментар


                  #9
                  Добре вече е решено с Ванката ще слагаме Термостати от Рено 5Днес ще поръчам 2 термостата (на 83C) и 2 траби от термостат до парно и за двамата .... Ivan_dice обади ми се когато си свободен и идвай към нас
                  Bravo 1.2 16V 1999г.

                  Коментар


                    #10
                    lasthope7 написа:
                    Добре вече е решено с Ванката ще слагаме Термостати от Рено 5Днес ще поръчам 2 термостата (на 83C) и 2 траби от термостат до парно и за двамата .... Ivan_dice обади ми се когато си свободен и идвай към нас
                    Моят съвет е да си поръчате и скоби за тръбите. Вижте хубаво размерите и купете по три за кола, че тези, които аз свалих не ставаха за следваща употреба. Закрепете новия термостат в тръбата с една от скобите. Хубаво е да оставите едната кола неразглобена за пазаруване, ако нещо изникне. Успех!
                    FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                    LPG System BRC Just

                    Коментар


                      #11
                      благодаря за савета колега HLX. Знам за скобите тъй като наскоро свалях радиатора за да го чистя и знам за скобите че веднъж свалени не стават за нищо !!!Лошото е че преди малко се върнах от сервиза и нося лоша новина още не са пристигнали новите маркучи Момчето каза че ще ги истегля от друг сервиз ... което означава че моята калинка днеска няма да се кара ... понеже аз се изтърчах да я разглобя за да може да си помогна малко за като пристигнат маркучите Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 ... поне колата на колегата Lasthope7 все още е цяла
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Taка си мислиш че е цяла ..... взимай служебната и отивай да взимаш маркучите като ти се обади човека щото и аз я разглобих моята
                        Bravo 1.2 16V 1999г.

                        Коментар


                          #13
                          HELP При поставянето на термостата и натягането му на моята кола термостата се пукна на 2 парчета .... давайте идеи какво да правя че обарнах всички морги тука по Сандански и няма никаде същия като моя За радост на колегата Lasthope7 всичко протече като по учебник и неговата е готова (за разлика от моята)
                          AUDI 1.8 20V TURBO
                          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            ivan_dice написа:
                            HELP При поставянето на термостата и натягането му на моята кола термостата се пукна на 2 парчета .... давайте идеи какво да правя че обарнах всички морги тука по Сандански и няма никаде същия като моя За радост на колегата Lasthope7 всичко протече като по учебник и неговата е готова (за разлика от моята)
                            пусни тема в купува - че търсиш стар неработещ термостат - качи и снимка на твоя - да няма объркване

                            Коментар


                              #15
                              Тази процедура я правих на брат ми на ХГТ-то, оригиналния термостат отваря на 88 градуса, пурво купих 84 градусов с който показанието на уреда беше 2 черти под 90, в последствие вземах 89 греадусов с който колата стоеше постоянно на 90, след това колата хвърли водата!!! Купихме термостат какъвто си трябва за 110 лв. не помня каква марка беше и нещата си отидоха на мястото - черта под 90! Само едно пояснение - 84 градусовия пасва перфектно на вектра 1,6 човека остана много доволен!
                              Peugeot 406, 2000 HDi 90
                              ex. Peugeot 106 1,5 D
                              ex. Ritmo 70 138B2.000
                              ex. Tempra 2.0 159A6.046
                              Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                              Коментар

                              Working...
                              X