Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат /Проблема е решен/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    така колеги термостат ми даде един приятел дето го е сменял наскоро с оригинален и ми даде стария .... имам един вапрос .... от страната на закрепване към главата .... има една пластина .... която незнам за какво служуи чесно казано и какво ще стане ако не я сложа >?!
    Прикачени файлове
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      ivan_dice написа:
      така колеги термостат от един приятел дето го е сменял наскоро с оригинален и ми даде стария .... имам един вапрос .... от страната на закрепване към главата .... има една пластина .... която незнам за какво служуи чесно казано и какво ще стане ако не я сложа >?!
      я дай снимка

      Коментар


        #18
        ето сори за снимките ама в момента бързам и ги права с телефона
        Прикачени файлове
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          Ако следваме логиката тази пластина може би е сложена за да има "тяга" на водата към парното! Т.е. може и без нея, но ако е там водата ще минава по бързо през малкото сечение отколкото през голямото, ако е махната пластината!Edit: А по вероятно е да е поставена за обевъздушаване, защото отвора е отгоре! Т.е. като налееш новия антифриз водата се покачва бавно и избутва въздуха към по-горна точка и това пречи при първоначално обезвъздухаване да влезне въздух към парното! Повярвайте ми на типото сигурно 2 месеца не можах да го изкарам след напълно източване на антифриза!!
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #20
            при мен такова чудо НЕМА .лично мнение - това е неква’рационализация’ виж си по номера в ЕПЕР дали имаш такъв елемент .

            Коментар


              #21
              Здравейте колеги .... днес зглобих бравото с новия термостат на който малко разширих отвора щото някой ми казваха не го махай някои махни го и в крайна сметка го резнах малко и си го оставих .... ОБАЧЕ ... имам малък проблем когато уж обезвъздуших мотора .... и направих едно кръкче на града .... първоначално всичко си беше нормално и се искефих много ... ... НО.... по закона на мърфи ништо не е такова каквото изглежда ....1-ви проблем .... като спях пред нас след като покарах малко ..... изфурсирах двигателя и чух учудващо странен звук на клокочене в купето и се осетих че радиатора на парното не е обезвъздушен .... както и да е резнах още 5-6-10-12 пъти двигателя и клокоченето отшумя .... но всяко действие има своето противодействие .... въшросния въздух влезна в двигателя и си еба мамата .... почна да загрява .... загрява и ми изхвърли водата... но чесно казано вече бях много уморен и не ми се занимава да я чакам да истине и пак да я обезвъздушавам и я оставих за утре .....2-ри проблем .... след като ми хвърли водата пред нас забелязах че имам някакъв теч от кам страната не термостата и си мисля че е възмовно от голямото налягане което се получи при загряването на двигателя .... щото за 2-3 мин след спирането пред нас стрелката на температудата скочи 3 деления над средата ......... и така с моите неволи .... ако някой има някакви съвети за утре какво да правя сега е момента да ги дава !!!
              Прикачени файлове
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                Забравих да ви кажа ... ако знаете колко ядове имах с проклетата пита на парното .... щото и нея свалях ... колко зор видях докато я сложа .... не е истина просто .... то не бяха гумени пръстенчета .... та по 2 .... по 3 .... без металния пръстен .... с него .... абе всякакви комбинации ..... и накрая се ядосах .... и го побългарих (накрая го намазах яко с термо-силикон сложих и гумени пръстенчета затворих го 20-30мин да дръпне силикона и заспа като къпано бебе)
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  #23
                  Днес обезвъздушихме водната система и на колегата ivan_dice и при него както при мен всичко вече е ОК .... темата може да бъде заключена !!!
                  Bravo 1.2 16V 1999г.

                  Коментар


                    #24
                    то много добре, ама тази пластина и на мен ми се струва простотия... да не би да не е затварял добре и да е сложена, за да намали циркулацията и така да държи по-висока температура? тва са някакви простотии според мен, аз нямах никакви такива, хората виж какви маркучи са сложили по 50 мм излизат от термостата, а ти ограничаваш цялата система с тази малка дупка... на термостата дупката е доста по голяама, а освен това върти и през другия кръг на термостата едновременно... според мен е грешка тази палстина. питай хит ко или виж на сайта му дали има пластина с термостата, би трябвало да са комлект ако вървят заедно
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      pakumba написа:
                      то много добре, ама тази пластина и на мен ми се струва простотия... да не би да не е затварял добре и да е сложена, за да намали циркулацията и така да държи по-висока температура? тва са някакви простотии според мен, аз нямах никакви такива, хората виж какви маркучи са сложили по 50 мм излизат от термостата, а ти ограничаваш цялата система с тази малка дупка... на термостата дупката е доста по голяама, а освен това върти и през другия кръг на термостата едновременно... според мен е грешка тази палстина. питай хит ко или виж на сайта му дали има пластина с термостата, би трябвало да са комлект ако вървят заедно
                      напълно съм съгласен с пакумба , чудя се може ли това да е някакъв ’мод’ за по-студен климат - нещо "полуфабрично"

                      Коментар


                        #26
                        Колеги, и аз имах такава пластина на фабричния термостат. Махнах я. Не виждам логика дупката на блока и на термостата да е с диаметър над 5 см и да сложат пластина с дупка под сантиметър. И аз съм си мислил, че е някаква щуротия за по-студени климати.
                        FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                        LPG System BRC Just

                        Коментар


                          #27
                          ТАКА .... колеги нека кажа и аз какво мисля за какво служи проклетата пластина и без повече излишни менения по темата .... според мен е за изравняване налягането към питата на парното (доказателство: диаметара на дупката на пластината е същия като диаметара на мъркуча който ходи към питата на парното .... /нека вметна още нещо както знаете попринцип в електротехниката тока протича по най малкото съпротивление е и тука е на същия принцип/... та затова хорицата са я слижили и оригиналния термостат си се продава с такава пластина .... аз малко я модифицирах .... горе сам показал колко сам разширил отвора .... според мен това е достатъчно ... пак вие каквото исакте правете !!!) колата загрява напълно нормално в момента стрелката се закотвя на 85C и не мърда .... Успех на всички !
                          AUDI 1.8 20V TURBO
                          ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                          Коментар


                            #28
                            В общи линии правилно си се ориентирал, отвора принципно е за оптимизиране на охладителния процес, предвид по-особенната охладителна система на 2.0/20v - топлообменник на масленния филтър, дългата тръба в предния край на главата...Този отвор е калибриран за строго определен дебит, тъй като не е единственния вход, и ако липсва тази преграда, там се оказва по-малкото съпротивление за течноста.... поставя се на много малко термостати.... едва ли можем да преценим на практика ефекта от липсата на преградата, това е въпрос на сметки и то при конструкторите!

                            Коментар

                            Working...
                            X