Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

глава за типо 2.0

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    глава за типо 2.0

    искам да попита дали някои знае карам типо 2.0i 113кс 8 клапан дали мога да му сложа глава от типо 2.0i 147кс.ако пасне на блока мисля да оставя старата инжекция и стария испускател.благодаря предварително всяко мнение е добре дошло.
    maniak

    #2
    А какво ще правиш с втория вал . Блока ти също е по-тесен. Отворите за маслото и т.н. И аз исках да направя същото на 1.4 8V и в който и сервиз да питам все ми казваха, че е мисията невъзможна. По-добре му сложи чип и олекоти маховика. А ето и снимки които изрових от нета за глава на купе с двигател 836А.... 137 конски сили.
    Прикачени файлове
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #3
      тази неговата глава 8 клапановата е с два вала този мотор е от старите като на абарт.мисляси че ще стане като ги гледам в ауто дата много си приличат незнам само клапаните как ше се разберат с буталата и дали моя смукател ще пасне за да използвам старата инжекция
      maniak

      Коментар


        #4
        Главата става от 16 на 8 клапановата с някои дребни промени,понеже при едната съществуват едни канали ,а при другата не.Блоковете са абсолютно едни и същи , НО ти трябва изцяло оборудвана глава с клапани,валове,колектори и ЕКУ с необходимите датчици от 16,инак нищо не правиш.Колектори от 8 не стават на 16,буталата и те не стават.Така че мача е сложен но за сметка на това продължителен,затова по-добре си земи един цял мотор 2.0 16 и ползвай от него каквото трябва
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #5
          Има и друг вариант - има кроми със същия двигател обаче турбиниран, колекторите турбината и разпределителните валове 100% се взимат ама за друго незнам ...В този вид приключението трябва да е по безболезнено, а резултата може и да е по добър
          Peugeot 406, 2000 HDi 90
          ex. Peugeot 106 1,5 D
          ex. Ritmo 70 138B2.000
          ex. Tempra 2.0 159A6.046
          Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

          Коментар


            #6
            Backo написа:
            Има и друг вариант - има кроми със същия двигател обаче турбиниран, колекторите турбината и разпределителните валове 100% се взимат ама за друго незнам ...В този вид приключението трябва да е по безболезнено, а резултата може и да е по добър
            Няма Крома 2.0 16 Турбо А този мотор при тях е 2.0 8 Турбо и не е за препоръчване понеже е с Бош управление,което е голяма боза.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              благодаря за изчерпателния отговор този вариант с кромата ми хареса.само да попитам дали само турбото с колектора няма да стане за да не сменям компиутара
              maniak

              Коментар


                #8
                ivanko_rs 1. Неможе ли да си остане с марелито и да се чипне ?2. Имам един 5-ак 20в, какви са разликите с 20вт ?
                Peugeot 406, 2000 HDi 90
                ex. Peugeot 106 1,5 D
                ex. Ritmo 70 138B2.000
                ex. Tempra 2.0 159A6.046
                Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                Коментар

                Working...
                X