Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не се включва перката на радиатора.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не се включва перката на радиатора.

    Здравейте! Темата е дъвкана, но не открих нищо специално за Пунто. За това и питам.Днес забелязах, че температурата според уреда на таблото, се е вдигнала, а перката я няма никаква Какво мога да направя в случая? На вентилатора в горния ъгъл има някаква джаджа с две клеми (датчик?). Ако ги дам на късо дали перката ще завърти!? Има ли този модел на Пунто степени на охлаждане? До сега не съм забелязъл, но може и никога да не са работили при мен. На кои кабели мога да сложа ключе, така че да си пускам перката, ако ми се наложи аварийно!? Благодаря на всички!
    Fiat PUNTO 75 SLX

    #2
    На мен въпросните два кабела ми бяха нагоряли и стопени смених ги с други с нови обувки и всичко заспа!
    Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD
    Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
    Alfa Romeo 155 2.0 8V

    Коментар


      #3
      КОЛА

      Провайда извадиш буксата от Датчика и да укъсиш изводиште с една тел или пинсета те са 3 и трябва на еното да работи силно на едното слабо ако не е така пробери буксите към този резистор или към мотора ако въобще не работи също така дали идва и 12 в на буксите от клеимите близо до акумулатора там където са бушоните
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        и при мен днеска стана така само разликата е че аз имам марея уикенд тд 100 и не знам де да укъсявам и да проверявамза налично напрежение.Ако може и някой и на мен да помогне ще съм много благодарен

        Коментар


          #5
          lubomm написа:
          и при мен днеска стана така само разликата е че аз имам марея уикенд тд 100 и не знам де да укъсявам и да проверявамза налично напрежение.Ако може и някой и на мен да помогне ще съм много благодарен
          Колега аз не бях много на ясно и почнах по ред!1-Бушоните,2-Разкачах всички възможни кабели по радиатора и го открих!
          Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD
          Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
          Alfa Romeo 155 2.0 8V

          Коментар


            #6
            Така, по реда, както каза колегата и аз тръгнах. Бушон не е. Вентилатора върти при байпас директно от акумулатора. Интересното е, че до него стигат два кабела. Това означава ли, че е с едни обороти!? Откачих и буксата на датчика на радиатора. Малко е понагоряла! Тя обаче е с три кабела При свързване на две, перката се завъртя, но на другата - не. Защо е така? Ще съм благодарен, ако някой ме светне. Измерих съпротивлението на резистора(джаджата до перката) - 0,07. Май работи. Та сега проблема ще се окаже или в датчика или в буксата.
            Fiat PUNTO 75 SLX

            Коментар


              #7
              Човек аз сега писах че имам проблем ....с радиатора .. и перката на мен не ми се включва понеже акто тече антифириза и е по малко датчика не отчита понеже няма вода и не задейста перката ...Та идеята ми е да провериш да не ти се изгубила нещо вода .. ако не е това нз но провери се пак ... че да не се тормозисш с датчици и тн
              Анцунга се носи върху пуловера !

              Коментар


                #8
                До преди месец имах същият проблем. Купих си колата посред зима и не съм и чувал перката да се включва. Сега когато се стопли времето - отново не се включваше. и Така един ден като загря .. и изхвурли антифриза и изби разширителният съд. Оказа се това резисторче на перката в което влизат "двата кабела" . Купих ново за 13 лв. и сега перката си се включва когато загрее двигателя.
                Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp

                Коментар

                Working...
                X