Ако наистина ти е запушен маркуча за обратния бензин , клапана за налягане няма да може да ти го регулира и налягането в реиката ще е много по високо от необходимото, което може да бъде обяснение за богатата смес. Само времената от 10м.с. не ми се връзват в случая.u_bo по скоро ще сменя марката от колкото ника
Айде бе - като те знам как си дръгнеш коня - немой да плюваш по него Не знам, аз ако бях първо щях да отстраня проблема със запушената тръба за обратния бензин.Просто живея с принципа че когато имаме проблем от неясно естество трябва всички аномалии да се неутрализират.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Ако наистина ти е запушен маркуча за обратния бензин , клапана за налягане няма да може да ти го регулира и налягането в реиката ще е много по високо от необходимото, което може да бъде обяснение за богатата смес. Само времената от 10м.с. не ми се връзват в случая.
И аз си мисля, че е клапана за налягането на безина тъкмо щях да го напиша да е възможно да е той ????. Това ще го проверя през уикенда.
u_bo написа:
3. тестваш си инжекторите - ’ЕДИН ПО ЕДИН’ дали не изпускат бензин
Визата показа, че налягането е нормално. Иначе знам, че ще струва доста само единият е 120лв. Без труда разбира се. Тях ги изключвам по дефаут поради факта, че им е много рано да се прецакат. Всички други неща са проверени. Утре други ден ще разкачам маркучите .
Описваш го все едно се дави колата. Проблема ти може да е в дюзите. Замери им съпротивелнието - разкачаш буксата на дюзите (в предната част на колекторите) и мериш съпротивление между средната и останалите 4 една по една. Дай после тук какво е показал уреда.
Само ако може да ми кажеш точно каде са тъй като не мога да ги намеря .
Буксата излиза изпод колекторите отпред до бобината. Разкачаш и мериш на изгасена кола, разбира се.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Описваш го все едно се дави колата. Проблема ти може да е в дюзите. Замери им съпротивелнието - разкачаш буксата на дюзите (в предната част на колекторите) и мериш съпротивление между средната и останалите 4 една по една. Дай после тук какво е показал уреда.
Само ако може да ми кажеш точно каде са тъй като не мога да ги намеря .
Буксата излиза изпод колекторите отпред до бобината. Разкачаш и мериш на изгасена кола, разбира се.
Ок след малко ше го направя и ще пусна отговорите .
3. тестваш си инжекторите - ’ЕДИН ПО ЕДИН’ дали не изпускат бензин
Визата показа, че налягането е нормално. Иначе знам, че ще струва доста само единият е 120лв. Без труда разбира се. Тях ги изключвам по дефаут поради факта, че им е много рано да се прецакат. Всички други неща са проверени. Утре други ден ще разкачам маркучите .
ти май се майтапиш 1. отговора ти няма НИЩО общо с препоръката ми.2. Това червеното я виж и другите какво ще ти кажат едит : а относно доста - това за мен е около и над 1200 1500 лв. НЯМАМ предвид инжектори.съвет - иди на кадърен майстро - хитко, стенли, и не само теЕДИТ2: че се дави колата е повече от ясно.
И при мен имаше подобен проблем /фиат 1.4V12 с АГУ/ - при бензин променя оборотите, гасне, дими от ауспуха, същата чернилка. Правих всичко, компютри, горивен филтър, въздушен... и от днес съм с нов вал, кобилици и всичко останало и се оправи : ), надявам се.
имам фиат мареа-същият проблем.всичко е наред според компютъра в сервиза ама мре и не ще възможно ли да е от катализатора само това не съм проверил така ми казаха преди малко няма катализатор няма проблем
имам фиат мареа-същият проблем.всичко е наред според компютъра в сервиза ама мре и не ще възможно ли да е от катализатора само това не съм проверил така ми казаха преди малко няма катализатор няма проблем
ако е СЪЩИЯ проблем надали е катализатор?има ли мощност над 3500 оборота - - достига ли до 5000 и ако работи там равномерно - не го търси катализатора
Аз бих казал че е безполезно да си мери налягането.При мен,налягане мерих,нормално,ламбда сонда мерена с осцилоскоп-работи добре,дюзи току що изчистени с ултразвук,тпс пробвано с 2 други,мап пробвано с 2 други,и колата си придърпва на ниски обороти и глъхне,а на високи си върви и това е няма управия.Компютъра също не дава грешки.А на метан си върви идеално гладко.
Аз бих казал че е безполезно да си мери налягането.При мен,налягане мерих,нормално,ламбда сонда мерена с осцилоскоп-работи добре,дюзи току що изчистени с ултразвук,тпс пробвано с 2 други,мап пробвано с 2 други,и колата си придърпва на ниски обороти и глъхне,а на високи си върви и това е няма управия.Компютъра също не дава грешки.А на метан си върви идеално гладко.
при тебе проблема е от адаптация - има поне 3 теми дето е разисквано ПОДРОБНО
Аз бих казал че е безполезно да си мери налягането.При мен,налягане мерих,нормално,ламбда сонда мерена с осцилоскоп-работи добре,дюзи току що изчистени с ултразвук,тпс пробвано с 2 други,мап пробвано с 2 други,и колата си придърпва на ниски обороти и глъхне,а на високи си върви и това е няма управия.Компютъра също не дава грешки.А на метан си върви идеално гладко.
при тебе проблема е от адаптация - има поне 3 теми дето е разисквано ПОДРОБНО
При мен проблема се оказа същото. Ходих на диагностика и компютъра показа "Грешна Ламда Адаптация". След рестартиране на компютъра колата заработи все едно никога не е имала проблем. . Сега вече съм много щастлив. Най-верочтно Ламбда емулатора пуска постоянно сигнали на компютъра и поради тази причина отказва да работи.
Аз бих казал че е безполезно да си мери налягането.При мен,налягане мерих,нормално,ламбда сонда мерена с осцилоскоп-работи добре,дюзи току що изчистени с ултразвук,тпс пробвано с 2 други,мап пробвано с 2 други,и колата си придърпва на ниски обороти и глъхне,а на високи си върви и това е няма управия.Компютъра също не дава грешки.А на метан си върви идеално гладко.
при тебе проблема е от адаптация - има поне 3 теми дето е разисквано ПОДРОБНО
А би ли ми обяснил,как може да направя тази адаптация,че нещо не можах да намеря темите за нея.
Аз бих казал че е безполезно да си мери налягането.При мен,налягане мерих,нормално,ламбда сонда мерена с осцилоскоп-работи добре,дюзи току що изчистени с ултразвук,тпс пробвано с 2 други,мап пробвано с 2 други,и колата си придърпва на ниски обороти и глъхне,а на високи си върви и това е няма управия.Компютъра също не дава грешки.А на метан си върви идеално гладко.
при тебе проблема е от адаптация - има поне 3 теми дето е разисквано ПОДРОБНО
При мен проблема се оказа същото. Ходих на диагностика и компютъра показа "Грешна Ламда Адаптация". След рестартиране на компютъра колата заработи все едно никога не е имала проблем. . Сега вече съм много щастлив. Най-верочтно Ламбда емулатора пуска постоянно сигнали на компютъра и поради тази причина отказва да работи.
е нали това беше от първите предположения и го беше изключил.... добре че всичко е наред ! може да промениш заглавието на темата
Коментар