Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ппомощ: Стило харчи масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, имам абсолютно същия проблем, за 3000 км 3 литра масло съм долял. Днес дядото я кара на сервиз да пита и му казаха сегменти и гумички на клапаните, по-лошото е че ми искат едни 1000 лева и май ще се наложи да се уча и да си правя колата сам.

    Коментар


      #17
      Според мен компресия 10 - не е добра компресия и при това на съвременен мотор. Преди имах лада , която държеше по-висока компресия.
      FIAT Punto Sporting - 2000

      Коментар


        #18
        Аз още не съм мерил компресия, но пък поръчах Сегменти, гумички за клапани, гарнитури -глава, смукателен и изпускателен колектор, семеринги - разпределителни валове и колянов вал за скромната сума от 260 лева, чудя се за кабели и свещи + конус Ка и Ен. Майстора каза 400 лева за цялата дъндания + препиляване тук там и полиране на колекторите, още някой лев за масло, филтри и за неръждавейка 63, поне да заприлича на нещо.Ако някой има идеи, как да изцедя още някое магаре да сипе тука. Абе съвети всякакви приемам.
        valdan написа:
        Според мен компресия 10 - не е добра компресия и при това на съвременен мотор. Преди имах лада , която държеше по-висока компресия.
        10.30:1 му дават по каталог на тоя мотор.

        Коментар


          #19
          тва не е компресия, а степен на сгустяване. според мен си избързал. за да бъде издухан един двигател, особенно като е голям, а твоя си е голям, то са нужни или много километри или несменяне на маслото никога. под много разбирай над 400 000. имахме лада от нова и я дадохме с подобна компресия а беше на 450 000 и непотдържана кола общо взето. като харчи толкова много масло трябва да пушиш отзад даже и бронята ти ще е опушена. а компресия 10.... абе бива, особенно на голям мотор, ще те движи още доста километри. принципно 11 е прекрасна компресия и ако намеря кола с 11 веднага ше я купя, 10,5 бива, 10 почва да отива към ремонт. на около 8 вече пали трудно
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            mnpenchev написа:
            Аз още не съм мерил компресия, но пък поръчах Сегменти, гумички за клапани, гарнитури -глава, смукателен и изпускателен колектор, семеринги - разпределителни валове и колянов вал за скромната сума от 260 лева, чудя се за кабели и свещи + конус Ка и Ен. Майстора каза 400 лева за цялата дъндания + препиляване тук там и полиране на колекторите, още някой лев за масло, филтри и за неръждавейка 63, поне да заприлича на нещо. Ако някой има идеи, как да изцедя още някое магаре да сипе тука. Абе съвети всякакви приемам.
            На този разход на масло 1л/1000км не ще да са причина маслоотражателите, колите ви все пак са на около 100-150х. Най-вероятно смяна на сегменти-всички видове (така и така ще се отваря) ще разреши проблема. Това при условие че няма прегряване де. Явно 1.8 от 2000-2002 година си го имат тоя проблем.Как се полират пластмасови колектори?!? Къв е тоя майстор! Не се бъзикай с това, че ако ги изтъни и ги гръмнеш ще се видиш в чудо с цената на новите!
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #21
              принципно може да има горе долу 300-500 лм горене на масло,но аз като да съм имал опит с това на 3 марки коли уплатненията гумички да са сменят и пробвай с масло.Много добро масло е мобил.всичките коли са ми били с него до 350-400 на 10 хил км и е доста по евтино към 7-8,50 е литъра.успех
              "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
              Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

              Коментар

              Working...
              X