Здравейте колеги.Бих изкал да споделя и да бъда полезен с това. Когато си купих колата 09.2008 и я обслужих реших че пистовия ремък и придружаващите го ролка-водеща и оптегач могат да почакат, но свиренето им започна да ме дразни и реших да ги сменя.Миналата неделя свалих въпросните неща и нагледно установих че ремъка наистина е за смяна.Отидох при приятел магазинер и той ми препоръча SKF ролка-водеща и SKF ролка на оптегача без самият той за да е по-евтино. Каза ми най-евтиния боклук оптегач бил около 80лв, а най-евтината ролка за него е 18лв. и ми предложи SKF като ме увери че лагера е истински (аз не повярвах де) и само се сглобяват в Кореа. ОК купих си SKF ролка-водеща и SKF ролка на оптегача за съответно 35лв. и 32лв. и ремък ... не помня.Тази сутрин свалянето на гумата, една предпазна кора, ремъка, ролка-водеща и ролка на оптегача за 25мин. така.... помислих си "всичко е чудесно и става като по мед и масло " Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Сложих водещата ролка, но когато започнах с тая на оптегача..опсссс.. проблем, тя опира в самия него. Просто разтоянието от лагера на ролката до билото на вътрешната и част е 3.5мм а на орегиналната 2 ... Псувня... боклук помислих си аз! Като поразгледах в комплекта те ми сложили болт и дистанционна втулка която хем дистанцира ролката от оптегача хем играе роля на водеща за разтоянието между болта и вътрешния диаметър на вътрешната гривна на ролковия лагер. Е да но тая втулка много дълга цял сантим да не кажа и повече. болта който ми сложили в комплекта и той по-дълъг не случайно Но глупаците го направили с дясна резба а орегиналния с ляваааа.... ПРОБЛЕМ. Реших да използвам орегиналния болт но той вече не хваща цялата резба на оптегача а само 5 мм и след първото натягане ..... водача на оптегача излят със самият него се откъсна... ролката на земята.РЕШЕНИЕ-ИЗВОД: Ако купувате SKF предварително намерете стругар да направи тая втулка не повече от 2.5 мм. Така хем болта орегиналния не е къс хем ролката е на достатъчно разтояние от оптегача. Сега след 3 часа врътня всичко заспа.Изпозва се стария болт и срезана втулка, цена: 32лв-ролка+втулка и 2 лв за стругара :P Причини за поводът да пиша:1. Не точен размер на ролката като в следствие на това са поставили дълъг болт и втулка.2. Сбъркана резба на болта.Поздрави на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT COUPE 1.8 16v VFD Engine - пистов ремък и ролки
Collapse
X
Реклама
Collapse