Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем при ускоряването при HGT 2.0 20v.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем при ускоряването при HGT 2.0 20v.

    Колеги фиатаджии помагайте, при обороти над 4500 колата забива и няма мощност.Сложен е единствено спортен въздушен филтър.При диагностика всичко е наред.Свещите са добри, горивния филтър е чист.Какъв може да е проблема?
    Fiat Coupe: 16V Turbo
    FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

    #2
    Колега къде направи диагностиката ? Имаше една тема за HGT. един колега обиколи сумати сервизи и какво ли не прави, като си мислеше че свештите са 6. Като ги смени колата запя друга песен. Провери ги все пак, защото при него беше абсолутно същото.
    Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
    Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
    Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
    Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

    Коментар


      #3
      не съм ходил в специализирани сервизи,но не излизат никакви грешки на компютъра.Знам че свещите са 5.Преди 10 дни ги сменях пак с NGK.Фиатчето си има достатъчно компресия,но просто си нямам мощност при средни обороти.Чудя се дали не е нещо в дебитомера на въздуха.
      Fiat Coupe: 16V Turbo
      FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

      Коментар


        #4
        dani_b написа:
        не съм ходил в специализирани сервизи,но не излизат никакви грешки на компютъра.Знам че свещите са 5.Преди 10 дни ги сменях пак с NGK.Фиатчето си има достатъчно компресия,но просто си нямам мощност при средни обороти.Чудя се дали не е нещо в дебитомера на въздуха.
        колегата имаше впредвид че свещите са били отлични , не че са 6 на брой

        Коментар


          #5
          други идеи за случая?Колеги давайте го малко по-сериозно все пак имам проблем е*** му майката,дразни ме супер яко като карам фиатчето.Думичките!Модераторски екип на fiat-bg.org
          Fiat Coupe: 16V Turbo
          FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

          Коментар


            #6
            "Спортния филтър" предполагам е конусен и си го сложил в долната част на кутията на стария филтър?
            MB 280 S W108 67' - pickUp
            MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
            ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
            Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
            office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

            Коментар


              #7
              Да конусен е, но кутията е махната.След гуменния маркуч е директно филтъра, няма нищо друго.Мислиш че може би е от него ли?
              Fiat Coupe: 16V Turbo
              FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

              Коментар


                #8
                dani_b написа:
                Да конусен е, но кутията е махната.След гуменния маркуч е директно филтъра, няма нищо друго.Мислиш че може би е от него ли?
                Не знам как е разположението при ХГТ , но ако филтъра смуче горещ въздух и може да се получи така . Пробвай да сложиш стария или изолирай този от топлината . Да не си сложил конус от 10 лв ?
                Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                Коментар


                  #9
                  Мисля че не смуче горещ въздух, защото е точно над калника.Вярно че е евтин филтъра, но кажи какъв да сложа?
                  Fiat Coupe: 16V Turbo
                  FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

                  Коментар


                    #10
                    Или купувай филтър над 200 лв. и си го направи както трябва или си го направи както е оригинално! Тия филтъри от по 20-30 лв. се разпадат - сдава багажа тая пута мара вътре дето е става на парченца и познай де отива......
                    MB 280 S W108 67' - pickUp
                    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                    Коментар


                      #11
                      колега аз имам ХГТ и имах същия проблем след .. безброй майстори и обиколени сервизи и кви ли не диагностики .. накрая послушах стария и смених свещите и бравока запя , а на диатностиката нищо не показа .. колата ако е на газ трябва да провериш да няма някой дюза да не пикае .. но преди да пробваш това откачи дебитомера на него има една щипка откачи и колата ще мине в сервизен режим .. ако има голяма разлика в вървежя може би ти трябва нов дебитомер но за това попитай някои по запознат но като цяло пробвай да откачиш дебитомера .. а относно това и аз смених филтри въздушем , бензинов разлика уок .. виж компресията как е .. премерете я
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        #12
                        Колега "s00rry" в по-горният си пост имах в предвид точно твоята тема за фиата. Радвам се че сега работи нормално и наказва по пътищата...
                        Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                        Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                        Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                        Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                        Коментар


                          #13
                          nonamecrew написа:
                          Колега "s00rry" в по-горният си пост имах в предвид точно твоята тема за фиата. Радвам се че сега работи нормално и наказва по пътищата...
                          май май разбрах , че така стана ох наказва ама вече нещо все няма желаещи ..
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар

                          Working...
                          X