нещо да попитами аз мислех да слагам такова копчено се получава така, че вентилатора ми работи на втора степен управляван от включения климатики това става честодори и колата да не е загряла над средатазатова няма нужда да правя такова копченяма да мога да го ползвамтака ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата
Collapse
X
-
ти си знаеш .... колега alvanovo. на мен ми е нужно щото когато се качвам на балкана пътя е с доста голям наклон и с много остри завои колата на 3-та неможе да включи ... карасе само на 2-ра даже на някои места падам на 1-ва .... и ти ми загрява много .... а ако включа климатика ще загрява още щото до колкото знам климатика натоварва много повече двигателя ... (относно 2-рата степен на перката когато се включва климатика ... тя включва само когато е необходимо на климатика да охлади фреона отпред в изпарителя ... а ако всичко е наред с системата на климатика това няма да става често)AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ivan_dice написа:Колеги вчера си поиграх малко и си направих въпросното копче за ръчно включване на перката с което си реших проблема с загряването !!!направих някоя снимка за да ви покажа какво съм направил и се надявам да бъда полезен с нещоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:След като датчика за температурата ми е на термостата, къде да търся управлението на вентилатора, за да закача там кабелите? Някъде около релетата пред акумулатора ли?Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:alvanovo написа:След като датчика за температурата ми е на термостата, къде да търся управлението на вентилатора, за да закача там кабелите? Някъде около релетата пред акумулатора ли?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:как може да се направи обаче това нещо???Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Днес разглобих за оглед.В снопа има три кабела - двата по-дебели - кафяв и червен, и един по-тънък - син.Към вентилатора направо отиват червения и кафявия. Към реостата на корпуса на вентилатора - синия и кафявия.Доколкото успях да разбера, май кафевия мината и през релето пред акумулатора - то е 20 А- Има още две 30А и 50А.Може ли някой да ми каже как да свържа цялата работа, за да заработи втората степен с копче от купето???Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:Днес разглобих за оглед.В снопа има три кабела - двата по-дебели - кафяв и червен, и един по-тънък - син.Към вентилатора направо отиват червения и кафявия. Към реостата на корпуса на вентилатора - синия и кафявия.Доколкото успях да разбера, май кафевия мината и през релето пред акумулатора - то е 20 А- Има още две 30А и 50А.7Може ли някой да ми каже как да свържа цялата работа, за да заработи втората степен с копче от купето???Прикачени файловеOpel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:alvanovo написа:Днес разглобих за оглед.В снопа има три кабела - двата по-дебели - кафяв и червен, и един по-тънък - син.Към вентилатора направо отиват червения и кафявия. Към реостата на корпуса на вентилатора - синия и кафявия.Доколкото успях да разбера, май кафевия мината и през релето пред акумулатора - то е 20 А- Има още две 30А и 50А.7Може ли някой да ми каже как да свържа цялата работа, за да заработи втората степен с копче от купето???Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
kemaloff написа:Търсиш реле 123А на извод 86 ще трябва да подаваш (-) през ключето от купето. Прилагам ти схема. Ти ще решиш откъде ще си вземеш минус и къде ще се врежеш във веригата.alvanovo написа:БЛАГОДАРЯ !!!!този кабел какъв ли е на цвят??? това реле 123А май трябва да е на 50А ток - както е и бушона на вентилатора?този кабел, където трябва да се врежа отива май направо до вентилатора - един от двата кабела до там? какво сечение трябва да го сложа и какво ключе - ампераж?утре ще го огледам и пак ще питам!!!Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:kemaloff написа:Търсиш реле 123А на извод 86 ще трябва да подаваш (-) през ключето от купето. Прилагам ти схема. Ти ще решиш откъде ще си вземеш минус и къде ще се врежеш във веригата.alvanovo написа:БЛАГОДАРЯ !!!!този кабел какъв ли е на цвят??? това реле 123А май трябва да е на 50А ток - както е и бушона на вентилатора?този кабел, където трябва да се врежа отива май направо до вентилатора - един от двата кабела до там? какво сечение трябва да го сложа и какво ключе - ампераж?утре ще го огледам и пак ще питам!!!Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Днес разглобих, стигнах до релетата.Не пише номер на реле, но това, което гледах е 50А и явно е то, защото бушона на вентилатора и той е 50А.Премерих напрежението, открих кабелчето - тънко синьо и бяло.Надявам се да е точно то.Понеже е много близо до акумулатора, мога ли да дам маса на минуса на акумулатора???Ще купя кабел и ключ, и след като се позатопли малко ще го направя - бързо ще стане.Мисля да го вържа направо за кабелната обувка на релето, за да не заголвам.БЛАГОДАРЯ ЗА СЪДЕЙСТВИЕТО !!!!!само да допълня, че от схемата се вижда кое е релето - и то е точно от кутийкатана челото му има схема с номера на изводите - там е и извод 86.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:Понеже е много близо до акумулатора, мога ли да дам маса на минуса на акумулатора??? Можеш, но така или иначе този кабел го караш до купето на едното краче на ключето, затова ти предложих да си вземеш минус от кутийката на лявото бомбе, ще разкарваш по-малко кабел. От другото краче на ключето, кабела го караш на обувката на релето. Преди да направиш всичко това дай един минус на крачето, за да си сигурен, че схемата ще работи. Мисля да го вържа направо за кабелната обувка на релето, за да не заголвам. СтаваOpel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар