Значи свалих радиаторчето на парното , запуших изхода и надух в тръбичката на входа като през това време радиатора беше потопен във вана с вода.. и се оказа че проблема не е в радиатора , защото нямаше мехури. Едното от гумените уплатнения беше клеясало заедно с тръбичката. Почистих ги много добре и пробвах със същите уплътнения, но след като запалих и се създаде налягане , отново просълзи връзката м/у радиаторчето и тръбичките. Сега ще го сваля отново и ще купя нови уплътнения , защото тези ми се сториха доста твърди. Според вас ще се получи ли ако сложа от този червения силикон допълнително м/у връзката на тръбите и радиатора. И има ли смисал от тия добавки за запушване на дупки в охладителната система.Незнама , дайте някакви предложения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТЕЧ от РАДИАТОРА на Парното - ПОМОГНЕТЕ. - ОТСТРАНЕНО!!!
Collapse
X
-
колега,много е важно дебелината на гумените пръстени да е достатъчна. повечето, които се продават са прекалено ниски- ти ги слагаш, стягаш, но те не прилепват добре и плътно, защото тръбите не могат да ги натиснат добре. така може всеки ден да си ги сменяшп и файда няма. затова аз намерих в специализиран магазин за гумички, по обикновенните авточасти не намерих по-дебелички/високи/. другия вариант е да сложиш 2, но тогава пък идват високи и затова трябва д анамериш ниски гумички. пробвай и двата варианта, естесвтвено първия е по-добър, но ако намериш.... далече си ми, иначе да ти подаря 2 гумичкисъс силикон няма да стане, по -добре тефлонова лента. съшо е важен реда на сглобяване- да не бъркаш мястото на шайбата?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар