Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На колко бара трябва да пълни стандартното турбо на пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На колко бара трябва да пълни стандартното турбо на пунто гт

    На колко бара трябва да пълни стандартното турбо на пунто гт пунтото е 95година
    Fiat Punto 1.4 gt turbo
    Ford Fiesta 1.3 new port

    #2
    Re: На колко бара трябва да пълни стандартното турбо на пунт

    Доколкото си спомням трябва да прави 1,2 бара.Мисля че всичките работят на толкова.
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #3
      Re: На колко бара трябва да пълни стандартното турбо на пунт

      hibryd написа:
      На колко бара трябва да пълни стандартното турбо на пунто гт пунтото е 95година
      Туй е мнооо интересен въпрос, на който съм почти сигурен, че и производителя не може ти отговори точно С тоз "маняшки" уред за налягане на таблото е трудничко да се каже какво е точно налягането на турбото при тая кола, принципно в зависимост от това как подаваш газ и колко е натоварен двигателя има склонност да прави овърбууст към 1,4-1,6 бар-а (червеното на уреда) при 3000-3200 оборота и след това почва да го разпада, като след 5000 оборота пада малко над средата на уреда. Бе общо взето май работи на около 1-1,2 бар-а стандартно.

      Коментар


        #4
        ми моито го мериха в хеед ауто и пълни на 1.6 колата нито загрява нито нищо добре си работи ама ме притесняваше тоя "маниашки" датчик на таблото щот влиза в червено
        Fiat Punto 1.4 gt turbo
        Ford Fiesta 1.3 new port

        Коментар


          #5
          Ако това налягане 1,6 бар-а е само пик около 3000 оборота е нещо нормално за тая кола както ти казах, но ако и нагоре в оборотите го задържа по някъв начин (то на стандартното турбо ще му е трудно да задържи такова налягане нагоре в оборотите, защото е малко), според мен има нещо, което не е наред!Щом си я мерил на диното тази кола трябва да са ти дали графики и там ясно се вижда какво се случва с налягането на турбото и по-важното според мен е какви смеси има колата при тия налягания! Ако можеш и искаш, ги качи да ги видим

          Коментар


            #6
            не не съм я качвал на дино само буста мериха доколкото знам
            Fiat Punto 1.4 gt turbo
            Ford Fiesta 1.3 new port

            Коментар


              #7
              колеги според мен е много относително да се каже колко надува.много зависи от маркучите дали изпускат отнякъде,но фабрично отворете интернет и ще видите че бууста е на 0,7 0,8 а това че сте си купили коли на старо които са ръчкани и настроени на 1,5 1,6 е отделен въпрос.мойта като я взех надуваше на 2 .направо се гръмнах като го замерих
              Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

              Коментар


                #8
                Колега нещо се бъркаш,няма Пунто ГТ което да надува на 0.7-0.8 бара.Няма как иначе да извади от тази малка турбинка 130 коня от 1.4 мотор,а и този надув който съм написал си го дават в литературата.Ако изпуска от някъде може и 0 да не прехвърли и цепките на маркучите се увеличават което ще рече че надува пада много бързо ако има сцепен маркуч.Ако пък надува нагоре значи има някакъв проблем по разтоварване на турбото,което води до счупване на мотора понеже няма кой да го обогати този вкаран повече въздух.
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  sonicempire написа:
                  колеги според мен е много относително да се каже колко надува.много зависи от маркучите дали изпускат отнякъде,но фабрично отворете интернет и ще видите че бууста е на 0,7 0,8 а това че сте си купили коли на старо които са ръчкани и настроени на 1,5 1,6 е отделен въпрос.мойта като я взех надуваше на 2 .направо се гръмнах като го замерих
                  То, че при таз кола налягането е нещо относително си прав отсякъде! Мма в стандартен вариант налягане 0,8 бар-а има само след 6000 оборота, преди тези обороти стойностите са по-височки. Това с колите на старо, които сме си купили мми прозвуча все едно, ти твоита си я купил чисто нова , шегувам се де, да не се засегнеш!А това налягане от 2 бар-а, което ненам на какъв уред (ако е на такъв от илиенци за 40лв. не бъди много сигурен какво точно си мерил) и как си го видял, но стандартното турбо няма вариант да го задържи-трябва да му е бил заварен гейта и пак ще е някакъв пик!

                  Коментар


                    #10
                    biser_as написа:
                    sonicempire написа:
                    колеги според мен е много относително да се каже колко надува.много зависи от маркучите дали изпускат отнякъде,но фабрично отворете интернет и ще видите че бууста е на 0,7 0,8 а това че сте си купили коли на старо които са ръчкани и настроени на 1,5 1,6 е отделен въпрос.мойта като я взех надуваше на 2 .направо се гръмнах като го замерих
                    То, че при таз кола налягането е нещо относително си прав отсякъде! Мма в стандартен вариант налягане 0,8 бар-а има само след 6000 оборота, преди тези обороти стойностите са по-височки. Това с колите на старо, които сме си купили мми прозвуча все едно, ти твоита си я купил чисто нова , шегувам се де, да не се засегнеш!А това налягане от 2 бар-а, което ненам на какъв уред (ако е на такъв от илиенци за 40лв. не бъди много сигурен какво точно си мерил) и как си го видял, но стандартното турбо няма вариант да го задържи-трябва да му е бил заварен гейта и пак ще е някакъв пик!
                    колега ако FK ти се струва случайна марка не знам.а за това че ми прави 2+ бара си прав това му е пика иначе държеше 1.6.а относно новата кола мисля че е излишно да коментираме кога е спряно производството на PUNTO GT ,който се занимава с тея коли знае че е края на 97ма
                    Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                    Коментар


                      #11
                      Ами да ти кажа на мен марката FK, не ми вдъхва никакво доверие-уредите са им най-обикновенни китайски уредчета, които в повечето случай показват стойности много различни от действителността! Мма това си е лично мое мнение, щом ти им имаш вяра, значи всичко е ОК!А относно налягането, което може да държи стандартното турбо на пунто ГТ-не зная дали си я виждал колко е голяма таз турбина, но варианта да държи налягане 1,6 след 5000 оборота даже и на мотор 1,4 8V не съществува (може би ако и завариш гейта, мма тогаз много вероятно е да се разлети веднага на съставни части).

                      Коментар


                        #12
                        няма да спорим .омръзнало ми е от философи дето много разбират
                        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                        Коментар


                          #13
                          Ами да ти кажа и на мен също ми е омръзнало мнооо от разбирачи по форумите прочели някъде нещо си из нет-а :D Също мноо съжалявам, че съм те отегчил с мойте некомпетентни мнения! Обещавам ти, да не се изказвам повече така неподготвен

                          Коментар


                            #14
                            sonicempire написа:
                            няма да спорим .омръзнало ми е от философи дето много разбират
                            Хехе,поредния мапер най-ужасен.Извинявай че влязохме в пререкание с тебе
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар

                            Working...
                            X