Снощи като се прибирах си бях отворил прозореца и слуха ми грабна някакво странно тихичко свирене като от турбина, което е правопропорционално на оборотите. Някой да има идея от какво може да е? Идва някъде от към двигатела
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно свирене
Collapse
X
-
Здрасти Не знам дали е като за тая тема, ама ми е леко подобен проблема. Карам Мареа 1.8 16 клапана с газова уредба (само с емулатор, без ламбда сонди и други). Двигателя си работи супер. Вчера карах от Варна до София без абсолютно никакъв проблем (даже разхода много ме зарадва, ама това е друга тема :р). Върнах се от София до Правец и всичко ок, докато не дойде време да оставям колата и да се прибирам. Двигателя се усеща добре, не прави проблеми, но когато колата е изключена от скорост и не се бута педала на газта има едно леко свистене, тип слабо свиркане. Даже и с перо да се докосне педала (да дигне 100 оборота/м повече) и това спира. Снощи почти не ми направи впечатление и не се сетих сутринта на студен двигател да се вслушам. Като загря пак е така. Предполагам не е от газовото, защото си пали на бензин, чува се, като привключи автоматично на газ и намалеят оборотите - пак... Някакви идеи какво може да е, да поогледам, че нямам много пари в мен, а същевременно трябва да стигна до Варна с колата и то до края на седмицата....Fiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
Колега "C4XPL0SIV3" твоята газ е с плочка на която отвора е доста по-малак от маркуча за въздуха. Вазможно е от там да прави завихряне на въздуха и да се получава това свирене.Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Окееей, вече знам какво е ... за жалост :рЗвукът идва от черната кутийка на ангренажния ремък. И сега нямам идея какво да правя. То ми е 95% ясно, че трябва да се сменят ремък и ролки, ама просто нямам пари, а колата трябва да я върна до края на седмицата във Варна... От едната страна съм спокоен, защото знам, че свири само на много затоплен двигател и то само като е на 1000 оборота и евентуално по-малко. От другата страна се притеснявам, защото все пак е ангренажен ремък и все пак свири. Сега пробвах да махна капака на тая кутия та да мога да го видя тоя ремък, но единият от двата болта явно е с прецакана резба, защото след буквално петнайсе минути все още не беше отвит, а другият му трябваха пак толкова, ама секунди. Kолата я имаме от около 8 хиляди километра и не се знае кога последно е сменян, а баща ми, нали я купи от негов колега, беше твърдо решен, че всичко е тип-топ и няма нужда от смяна на най-основните работи....Вие какво ще кажете, мога ли да бъда спокоен следващите <1000 километра? Под спокоен разбирам да карам с нормален риск да стане нещо с двигателя. Или да се притеснявам много.Fiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
И аз имах подобен проблем ,но при мен се оказа малка дупка в гърънето... Дано и при теб да не е нещо сериозно...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Ето ти малко чертежи, аз есента сменях ремъкци и ролки, планката 9 на снимка 2 - neread няма нужда да я махаш тя не държи капака а само мъркуча и аз се бях засилил да я махам и неможах, после се оказа че тя е захваната на капака и не е захваната за блока. За подробности може да погледнеш тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...516&highlight=FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар