Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Държи ми високи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Държи ми високи обороти

    Здравейте колеги,от няколко дена колата ми държи високи обороти на свободна 1500 - 2000 оборота. Не ми е гаснела, и стрелката на оборотите не играе, свалих стъпковото моторче и го почистих, но ефекта е същия. Ще сам ви благодарен ако дадете предложения от какво може да е.
    `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

    #2
    темп датчик на инжекцион
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Почисти дроселовата клапа.
      Subaru B9 tribeca 3.0
      Peugeot 307 04
      Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
      Fiat Brava 1.6 16V 103

      Коментар


        #4
        Според мен е датчик за температурата, както каза колега по-горе. Лъже компютъра, че колата е студена и държи висок оборот

        Коментар


          #5
          Колеги да предположим че е датчика на инжекциона както казвате по горе,понеже имам същия проблем с оборотите на фиат браво 99г.Първо да кажа колко неща съм сменял и проблема си остана същия.Датчик на инжекциона+стъпково моторче заедно с дросел клапата+ламбда сонда+ МАP сензора+температурния датчик+клапана за бензиновите пари,всичко това е съпроводено с компютърна диагностика.Та мисълта ми е трябва ли след смяна на датчика за инжекциона да се зануляват стоиностите на еку,понеже съм чувал за тестер които задължително се зануляват стоиностите след смяна на определени части?
          Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

          Коментар


            #6
            Да, някои грешки остават. Даже след смяната грешката си стои докато не бъде изчистена и колата работи в авариен режим. Темата е доста сложна и грешките са различни видове. Зависи и от версията на софтуера на ЕКУ и т.н. Можеш най-малкото да разкачиш акумулатора след смяната за половин час.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              колеги, кой датчик е за температурата на инж. този на главата или този на термостата? Трудна ли е смяната? Няко ако е сменял да каже.
              `96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин

              Коментар


                #8
                този на главата!
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  Не, този на термостата е, със синята букса за моделите с 2 температурни датчика на термостата.Смяната е малко кофти, че тръгва да блика антифриз и другия датчик до него пречи също. Аз лично го смених без да свалям нищо с много еквилибристика и незатягане докрай първоначално, а после при смяната на термостата го натегнах като хората. Трябва по принцип да се свали и акумулатора със стойката, да се източи антифриза и тогава е лесно. Неудобното е, че пластмасовия щифт на датчика е по-обширен от гайката под него за затягане и затова не става с тръбен ключ.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Re: Държи ми високи обороти

                    svilen.nedkov написа:
                    Здравейте колеги,от няколко дена колата ми държи високи обороти на свободна 1500 - 2000 оборота. Не ми е гаснела, и стрелката на оборотите не играе, свалих стъпковото моторче и го почистих, но ефекта е същия. Ще сам ви благодарен ако дадете предложения от какво може да е.
                    потърси ВНИМАТЕЛНО откъде ти смуче (90% вероятност) въздух.кажи какви интервенции са правени по колата напоследък - ДОРИ да си мислиш , че няма връзка

                    Коментар


                      #11
                      при мен е същотоот около седмица. Интересното е че когато колата загрее оборотите падат и започват да се колебаят около 1000 1200. Но като цяло нещото го прави повече на бензин. На газ се държи една идея по - добре. Мисля утре да я карам на майстор и като ми реши проблема ще пиша какво е излязло
                      Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                      Коментар


                        #12
                        Послушай u_bo. Не бързай с майсторите.
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #13
                          При мен мина с програмиране на стъпково моторче и настройка на дроселовата клапа. Дано и при тебе да е нещо дребно
                          Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

                          Коментар


                            #14
                            Колеги от чудо съм тук дайте сувет.Фиат Брава 1.6 16 винтила,същия проблем студена държи високи обороти,диагностики и много акъли,компа дал фира и куп неща.Днес ходих пак на диагностика и каза ламбда сонда,възможно ли е проблема да е в това,или да рискувам да сменям датчици и стъпкови мотори.Каза,че струвала 130 лв и сега е изчистил грешките,но било временно.Моля Ви даваите съвети.

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте,ако сте отстранили проблема моля да пишете от какво се е оказал.Гледам, че са два вида температурните датчици и не знам за кола 1996 г - кой от двата е. Не го намирам в кой раздел се пада в ePER.Докато не загрее напълно след 20-30 км - си държи високи обороти около 1500.От коя страна на двигателя да го търса да премеря и поне по размера на гайката да се ориентирам - единия е за 19мм ключ, а другия 21мм?Изчетох още и тези теми но не намирам на точно този проблем кое е решението:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p....php?t=25568И аз съм с Ламбда контрол, и си държи такива обороти колата и на бензин и на газ но преди си работеше ~2 години нормално с тази газова, a стъпковия ми мотор е нов на ~5000км от смяна.
                              Прикачени файлове
                              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                              Коментар

                              Working...
                              X