Здравейте колеги,от няколко дена колата ми държи високи обороти на свободна 1500 - 2000 оборота. Не ми е гаснела, и стрелката на оборотите не играе, свалих стъпковото моторче и го почистих, но ефекта е същия. Ще сам ви благодарен ако дадете предложения от какво може да е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Държи ми високи обороти
Collapse
X
-
темп датчик на инжекционPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
Колеги да предположим че е датчика на инжекциона както казвате по горе,понеже имам същия проблем с оборотите на фиат браво 99г.Първо да кажа колко неща съм сменял и проблема си остана същия.Датчик на инжекциона+стъпково моторче заедно с дросел клапата+ламбда сонда+ МАP сензора+температурния датчик+клапана за бензиновите пари,всичко това е съпроводено с компютърна диагностика.Та мисълта ми е трябва ли след смяна на датчика за инжекциона да се зануляват стоиностите на еку,понеже съм чувал за тестер които задължително се зануляват стоиностите след смяна на определени части?Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
този на главата!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Не, този на термостата е, със синята букса за моделите с 2 температурни датчика на термостата.Смяната е малко кофти, че тръгва да блика антифриз и другия датчик до него пречи също. Аз лично го смених без да свалям нищо с много еквилибристика и незатягане докрай първоначално, а после при смяната на термостата го натегнах като хората. Трябва по принцип да се свали и акумулатора със стойката, да се източи антифриза и тогава е лесно. Неудобното е, че пластмасовия щифт на датчика е по-обширен от гайката под него за затягане и затова не става с тръбен ключ.
Коментар
-
u_bo
Re: Държи ми високи обороти
svilen.nedkov написа:Здравейте колеги,от няколко дена колата ми държи високи обороти на свободна 1500 - 2000 оборота. Не ми е гаснела, и стрелката на оборотите не играе, свалих стъпковото моторче и го почистих, но ефекта е същия. Ще сам ви благодарен ако дадете предложения от какво може да е.
Коментар
-
при мен е същотоот около седмица. Интересното е че когато колата загрее оборотите падат и започват да се колебаят около 1000 1200. Но като цяло нещото го прави повече на бензин. На газ се държи една идея по - добре. Мисля утре да я карам на майстор и като ми реши проблема ще пиша какво е излязлоFiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
Колеги от чудо съм тук дайте сувет.Фиат Брава 1.6 16 винтила,същия проблем студена държи високи обороти,диагностики и много акъли,компа дал фира и куп неща.Днес ходих пак на диагностика и каза ламбда сонда,възможно ли е проблема да е в това,или да рискувам да сменям датчици и стъпкови мотори.Каза,че струвала 130 лв и сега е изчистил грешките,но било временно.Моля Ви даваите съвети.
Коментар
-
Здравейте,ако сте отстранили проблема моля да пишете от какво се е оказал.Гледам, че са два вида температурните датчици и не знам за кола 1996 г - кой от двата е. Не го намирам в кой раздел се пада в ePER.Докато не загрее напълно след 20-30 км - си държи високи обороти около 1500.От коя страна на двигателя да го търса да премеря и поне по размера на гайката да се ориентирам - единия е за 19мм ключ, а другия 21мм?Изчетох още и тези теми но не намирам на точно този проблем кое е решението:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p....php?t=25568И аз съм с Ламбда контрол, и си държи такива обороти колата и на бензин и на газ но преди си работеше ~2 години нормално с тази газова, a стъпковия ми мотор е нов на ~5000км от смяна.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар