Едва ли е температурен датчик,и в най-студеното време ми държи 1200-1300 оборота т.е. и да е заминал няма как да накара двигателя да работи с 2000 оборота. Другото което се сещам поне за тези които са с един датчик за еку и за табло, като замине датчика вентилатора на радиатора почва да върти постоянно. По скоро както е писал колегата горе най-вероятно имаш смучене на въздух от някъде. Ако си с ГИ виж маркучите на газовите инжектори до колектора. Симптомите са същите при смучене на въздух след дроселовата клапа т.е вакуми по инжекциона , гарнитури на колекторните тръби и т.н..Това го твърдя от личен опит.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Държи ми високи обороти
Collapse
X
-
u_bo
brannikb написа:И при мен го има същият проблем- на студен двигател държи 2000 оборота.Като загрее си кове 750.На диагностика нищо не излиза.Ако смуче въздух не трябва ли да са високи оборотите и при загряла кола?
Коментар
-
Re: Държи ми високи обороти
u_bo написа:svilen.nedkov написа:Здравейте колеги,от няколко дена колата ми държи високи обороти на свободна 1500 - 2000 оборота. Не ми е гаснела, и стрелката на оборотите не играе, свалих стъпковото моторче и го почистих, но ефекта е същия. Ще сам ви благодарен ако дадете предложения от какво може да е.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар