Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1,8 16V-чука аванса

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво 1,8 16V-чука аванса

    Здравейте-имам следния проблем-на 3,4 и на 5 скорост м/у 1100 и 1500 оборота се чува тракане на аванс.От какво може да е?Двигателя е 1,8 16

    #2
    Re: браво 1,8 16V-чука аванса

    vesogoro написа:
    Здравейте-имам следния проблем-на 3,4 и на 5 скорост м/у 1100 и 1500 оборота се чува тракане на аванс.От какво може да е?Двигателя е 1,8 16
    Че това обороти ли са за каране. Ти пребиваш двигателя така бе човек. Край на поне 1000 плюс от описаните от теб обороти. Това да не ти е дизел Този двигател иска обороти , в описаните от теб обороти няма никаква динамика , мощноста е ниска почити никаква а да не казвам колко си далеч от максималния въртящ момент А това за аванса , все едно че несъм го разбрал
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Абе да не се изложа ама тая кола има ли аванс?

      Коментар


        #4
        Shefy написа:
        Абе да не се изложа ама тая кола има ли аванс?
        Това е работа на компютъра и нетрябва въобще да го засягаме в темата , като се има в предвид колегата на какви обороти се опитва да подкара двигателя.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Братле недей да говориш празни приказки и да ми казваш на какви обороти да си карам колата.Този двигател има детонационен датчик зад всмукателния т колектор,който не позволява да се чува аванс независимо от това в какви обороти е двигателя.Тъй като диагностиката не го хваща и трябва да му се направят по обстойни измервания,бих искал някой който е по в час с FIAT да помогне и да каже от къде идва проблема.А теб учтиво ще те помоля да не пишеш в тази тема.

          Коментар


            #6
            Re: браво 1,8 16V-чука аванса

            vesogoro написа:
            Здравейте-имам следния проблем-на 3,4 и на 5 скорост м/у 1100 и 1500 оборота се чува тракане на аванс.От какво може да е?Двигателя е 1,8 16
            От некачествен бензин.Смени бензиностанцията и няма да имаш проблеми. Поне при мен така изчезна този проблем.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #7
              Колега настапи педала......... най десния!!!!!!!!!!!!!!

              Коментар


                #8
                vesogoro написа:
                Братле недей да говориш празни приказки и да ми казваш на какви обороти да си карам колата.Този двигател има детонационен датчик зад всмукателния т колектор,който не позволява да се чува аванс независимо от това в какви обороти е двигателя.
                Ти сега усети ли са каква глупост написа Я да ми обясниш какво е аванс и как чука,защото аз твърдя че словосъчетание "чука ми аванса" от техническа гледна точка няма Има детонации и те се появяват при бензин който не отговаря на нужния октан необходим на съответния двигател да работи безпроблемно,иначе казано като за БГ бензина е менте.От личне опит и двата ми автомобила вървят с 98-100 октана по простата причина че с 95 има почти постоянно детонации,но причините при мен не са от и без това калпавия бензин ,а от жокери по мотора.Ако има проблем с някой датчик по електрониката може да детонира,може да детонира и от тръгнала да си ходи бенз. помпа на която и е паднал дебита и налягането,също и клапан за налягането на горивото.Въобще има какво да се проверява,а това да се намери някой запознат изключително с ФИАТ ,ами трудна работа ,както знаеш всички правят фАГ и хЛопел.Трябва да ти е ясно че ние не сме врачки та да кажем точно къде е проблема и още нещо детонационния датчик може да коригира в определени граници,ако излиза от тях си детонира безгрижно.Не забравяй да натиснеш както каза колегата най-десния педал,тея обороти които си споменал са ми празния ход
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  аванс

                  vesogoro написа:
                  Братле недей да говориш празни приказки и да ми казваш на какви обороти да си карам колата.Този двигател има детонационен датчик зад всмукателния т колектор,който не позволява да се чува аванс независимо от това в какви обороти е двигателя.Тъй като диагностиката не го хваща и трябва да му се направят по обстойни измервания,бих искал някой който е по в час с FIAT да помогне и да каже от къде идва проблема.А теб учтиво ще те помоля да не пишеш в тази тема.
                  Много правилно отговаря колегата Атанас71,тва си е изтезание за двигателя,и 300октана да му налееш пак ще чуваш аванс с тия обороти на тия предавки.
                  Marea HLX 147ps

                  Коментар


                    #10
                    1100 до 1500 оборота са за ДВГ" на 412 или 21412най-добре смени марката, има запазени екземпляри, които спокойно ще можеш да караш в този диапазон обороти.

                    Коментар


                      #11
                      vesogoro написа:
                      Братле недей да говориш празни приказки и да ми казваш на какви обороти да си карам колата.Този двигател има детонационен датчик зад всмукателния т колектор,който не позволява да се чува аванс независимо от това в какви обороти е двигателя.Тъй като диагностиката не го хваща и трябва да му се направят по обстойни измервания,бих искал някой който е по в час с FIAT да помогне и да каже от къде идва проблема.А теб учтиво ще те помоля да не пишеш в тази тема.
                      Ти на мен ли говориш Ако говориш на мен защо да спра да пиша в тази тема. Според теб нормално ли е да караш колата в тези обороти и да търсиш причини защо се чувал така наречения от вас "аванс" Дали говоря празни приказки нека да кажат колегите. И аз ти се моля не ми се моли за такива работи да не пиша в определена тема и да оставя някой да убеждава колегите че това е правилния начин за експлоатация на колата. Тези филми в които се вкарвате нямат край ако някой не ви го каже в прав текст че бъркате и то много. Ако мислиш че аз бъркам и нарушавам правилата , горе има бутон докладвай ме на модератор но не заблуждавай младите колеги че това е правилен начин на управление.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        Детонационния датчик беше заминал.Смених го и вече няма проблем.Приказките които изписахте можете да си ги заврете там където слънцето не грее.Това е последният път в който влизам в този форум.Малоумници.Първото в София Саксо 1,6 Турбо е мое,такаче не ми казваите какво е аванс,детонации и лош бензин и мисля че по добре от вас знам как се настъпва "най десния" педал.

                        Коментар


                          #13
                          мале мале... малко ме е страх.. един многознайко по малко. Много ми е интересно щом е по-знаещ от всички защо питаКлючЩом колегата няма да влиза повече, няма какво да се обсъждаМодераторски екип на fiat-bg.org
                          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                          Коментар

                          Working...
                          X