Здравейте-имам следния проблем-на 3,4 и на 5 скорост м/у 1100 и 1500 оборота се чува тракане на аванс.От какво може да е?Двигателя е 1,8 16
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1,8 16V-чука аванса
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Re: браво 1,8 16V-чука аванса
vesogoro написа:Здравейте-имам следния проблем-на 3,4 и на 5 скорост м/у 1100 и 1500 оборота се чува тракане на аванс.От какво може да е?Двигателя е 1,8 16Този двигател иска обороти , в описаните от теб обороти няма никаква динамика , мощноста е ниска почити никаква а да не казвам колко си далеч от максималния въртящ момент
А това за аванса , все едно че несъм го разбрал
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Shefy написа:Абе да не се изложа ама тая кола има ли аванс?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Братле недей да говориш празни приказки и да ми казваш на какви обороти да си карам колата.Този двигател има детонационен датчик зад всмукателния т колектор,който не позволява да се чува аванс независимо от това в какви обороти е двигателя.Тъй като диагностиката не го хваща и трябва да му се направят по обстойни измервания,бих искал някой който е по в час с FIAT да помогне и да каже от къде идва проблема.А теб учтиво ще те помоля да не пишеш в тази тема.
Коментар
-
Re: браво 1,8 16V-чука аванса
vesogoro написа:Здравейте-имам следния проблем-на 3,4 и на 5 скорост м/у 1100 и 1500 оборота се чува тракане на аванс.От какво може да е?Двигателя е 1,8 16Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
bivmo
-
vesogoro написа:Братле недей да говориш празни приказки и да ми казваш на какви обороти да си карам колата.Този двигател има детонационен датчик зад всмукателния т колектор,който не позволява да се чува аванс независимо от това в какви обороти е двигателя.Я да ми обясниш какво е аванс и как чука,защото аз твърдя че словосъчетание "чука ми аванса" от техническа гледна точка няма
Има детонации и те се появяват при бензин който не отговаря на нужния октан необходим на съответния двигател да работи безпроблемно,иначе казано като за БГ бензина е менте.От личне опит и двата ми автомобила вървят с 98-100 октана по простата причина че с 95 има почти постоянно детонации,но причините при мен не са от и без това калпавия бензин ,а от жокери по мотора.Ако има проблем с някой датчик по електрониката може да детонира,може да детонира и от тръгнала да си ходи бенз. помпа на която и е паднал дебита и налягането,също и клапан за налягането на горивото.Въобще има какво да се проверява,а това да се намери някой запознат изключително с ФИАТ ,ами трудна работа ,както знаеш всички правят фАГ и хЛопел.Трябва да ти е ясно че ние не сме врачки та да кажем точно къде е проблема и още нещо детонационния датчик може да коригира в определени граници,ако излиза от тях си детонира безгрижно.Не забравяй да натиснеш както каза колегата най-десния педал,тея обороти които си споменал са ми празния ход
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
аванс
vesogoro написа:Братле недей да говориш празни приказки и да ми казваш на какви обороти да си карам колата.Този двигател има детонационен датчик зад всмукателния т колектор,който не позволява да се чува аванс независимо от това в какви обороти е двигателя.Тъй като диагностиката не го хваща и трябва да му се направят по обстойни измервания,бих искал някой който е по в час с FIAT да помогне и да каже от къде идва проблема.А теб учтиво ще те помоля да не пишеш в тази тема.Marea HLX 147ps
Коментар
-
u_bo
1100 до 1500 оборота са за ДВГ" на 412 или 21412най-добре смени марката, има запазени екземпляри, които спокойно ще можеш да караш в този диапазон обороти.
Коментар
-
vesogoro написа:Братле недей да говориш празни приказки и да ми казваш на какви обороти да си карам колата.Този двигател има детонационен датчик зад всмукателния т колектор,който не позволява да се чува аванс независимо от това в какви обороти е двигателя.Тъй като диагностиката не го хваща и трябва да му се направят по обстойни измервания,бих искал някой който е по в час с FIAT да помогне и да каже от къде идва проблема.А теб учтиво ще те помоля да не пишеш в тази тема.Ако говориш на мен защо да спра да пиша в тази тема. Според теб нормално ли е да караш колата в тези обороти и да търсиш причини защо се чувал така наречения от вас "аванс" Дали говоря празни приказки нека да кажат колегите. И аз ти се моля не ми се моли за такива работи да не пиша в определена тема и да оставя някой да убеждава колегите че това е правилния начин за експлоатация на колата. Тези филми в които се вкарвате нямат край ако някой не ви го каже в прав текст че бъркате и то много. Ако мислиш че аз бъркам и нарушавам правилата , горе има бутон докладвай ме на модератор но не заблуждавай младите колеги че това е правилен начин на управление.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Детонационния датчик беше заминал.Смених го и вече няма проблем.Приказките които изписахте можете да си ги заврете там където слънцето не грее.Това е последният път в който влизам в този форум.Малоумници.Първото в София Саксо 1,6 Турбо е мое,такаче не ми казваите какво е аванс,детонации и лош бензин и мисля че по добре от вас знам как се настъпва "най десния" педал.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар