Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя ми прекъсва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателя ми прекъсва

    Здравеите!Фиат Мареа 1.6 16в Значи имам следния проблем колата както си работи нормално светва лампата за инжектора и започва да работи на 3 цилиндара а може би и на 2 не знам точно само на едната свещ съм вадил кабела и не променя звука.След време както си карам (по точно се мача)отпушва и трагва с пална мощност и лампата гасне Отново ще се обарна за съвет преди да бъзикам колата

    #2
    Качи я на диагностиката.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Бобината ти е заминала, а тя се разваля от кофти кабели и свещи. 200-300 лв и пак ще си на пътя.
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #4
        Колега или са ти задръстени инжекторите и трябва да се чистят с ултразвук,или ламда сондата ти прави някакви проблеми.Няма от друго какво да е.Качи я някъде на елком.
        Уважавам тези,които ме уважават!
        Clube do Marea!

        Коментар


          #5
          Ок

          Колеги имам същия проблем браво 1.6 16 ,смених бобината и след около 2-3 седмици започна да гасне пак и да свети инжектора но отжреме на време се оправя дали да сменя свещите който са на 10000 км беру или можеби кабелите който са оригиналните.Незнам в безисходица сам.Между другото ходих в италияауто и ми казаха бобина е аз кво са само бобини ли ще сменям та моля КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ . Всеки един съвет е добре дошъл.

          Коментар


            #6
            Колега провери си tps потенциометара и стъпковия мотор на дросел клапата може от тях да е.

            Коментар


              #7
              мерси

              Мерси за съветчето утре ще си поиграя 6те откачам и закачам буксички белкем остановим какъв е проблема , но сам се решил и кабели да купя че сам с оригиналните а сам на 150000км. и може от тях да е.някои да знае колко струват. и препоръки къкви да взема. а между другото тпс потенциометара как се проверява .

              Коментар


                #8
                Здравейте , аз имам същия проблем като на МИШО : от време на време ми гасне колата и светва лампата на инжектора ,кото дам на контакт инжекто ра гасне и пак светва , паля и работи всеедно е на 3 цилиндъра ,след време след около 30 -40 сек. се оправя и работи нормално .Ходих на диагностика и ми казаха да сменя свещите и кабелите и дано да не се е окажело бобината и още да махна катализатора че можело да е запушен .Аз смених свещите и кабелите но проблема си остана . На компютъра не ми показа грешки . Някой де е имал същия проблем и да го е разрешил ?Но явно не е и от бобината като чета мнението на колегата който я е бил сменял ..........

                Коментар


                  #9
                  simeon3000 написа:
                  Бобината ти е заминала, а тя се разваля от кофти кабели и свещи. 200-300 лв и пак ще си на пътя.
                  И аз бях като колегата, ето направо темата.(там където съм писал, че работи на 3 цилиндъра, всъщност са 2)http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=287100
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #10
                    Ок

                    Благодаря за проявения интерес колега Trace, но моята нова бобина е Магнет марели също така и старата но след като я смених известно време работеше чудесно колицата2-3 седмици. Носега симптомите са други гасне колта като най сериозен проблем но когато тя си реши си се оправя абе тука има тука нема.а немога да сменя на куп всичко.Сега вече незнам давайте съвети

                    Коментар


                      #11
                      добре дошър в клуба на гаснещите коли когато си искат в движение
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте отново , преди една седмица смених и бобината и засега нямам проблем със светването на инжектора .Но сега пък когато е студена колата при първото палене пали от раз но се след около 5 секунди намаля оборотите и повечето пъти гасне, ако дам газ през това време няма мощност и се изфорсирва чак след 2 сек . И от там нататък колата си работи перфектно .При всички други паления през деня си пали нормално .

                        Коментар


                          #13
                          ok

                          Като гледам май сме с еднакви симптоми горе-долу.Предлагам ти да свалиш моторчето за празния ход да го почистиш едно хубаво и вече поне няма да ти гасне а относно мощноста незнам и при мене още се чудя.Пробваи и пиши да видим дали ще жънеш успехи.

                          Коментар


                            #14
                            Проверете дали са ви затегнати и чисти клемите на акумулатора. Подобни ядове с загасване и загуба на мощност може да имате от запушени гърнета.
                            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                            -------------------------------------------------------------

                            Коментар


                              #15
                              ок

                              Ето тук май си прав колега, аз от самото начало си имам проблеми с гърнето през 3-4 месеца ми се разяжда гърнето точно преди последното гърне на трабата. 4 пъти го правя и все на различни майстори щото почнах да се съмнявам в тяхната компетенция , но явно проблема си е в моя телевизор. и така ще се ремонтира нещо но как да се избегне максималното набутване като само се избуши или с смяна което е болка.

                              Коментар

                              Working...
                              X