Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

чистене на инжекторите проблем след 150 км

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    чистене на инжекторите проблем след 150 км

    преди 4 дена чистих инжекторите бчха запушени и страшно затлачени с мръсотия но след ултра звукъ всичко се опражи колата отново започна да работи на бензин сменил съм и бензиновия филтърминал съм не повече от 40 км на бензин и останалите на газ ,днес започна отново да прави симптомите на задръстени инжектори и да ми свети лампата (звучи като запорожец)има ли шанс за толкова кратно време да са зпочнали отново да се запушват за почти 110 км

    #2
    Почисти бензиновата помпа! Каква е колата ?!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Re: чистене на инжекторите проблем след 150 км

      Djope написа:
      преди 4 дена чистих инжекторите бчха запушени и страшно затлачени с мръсотия но след ултра звукъ всичко се опражи колата отново започна да работи на бензин сменил съм и бензиновия филтърминал съм не повече от 40 км на бензин и останалите на газ ,днес започна отново да прави симптомите на задръстени инжектори и да ми свети лампата (звучи като запорожец)има ли шанс за толкова кратно време да са зпочнали отново да се запушват за почти 110 км
      от това е проблема, ама нещо много теми са един и същи проблем пускаш.а за лампата - без диагн. - нищо не може да се каже , само си питаш , а с хвърляне на боб не става.кажи каква грешка дава ЕКУ за да свети лампата

      Коментар


        #4
        Re: чистене на инжекторите проблем след 150 км

        u_bo написа:
        Djope написа:
        преди 4 дена чистих инжекторите бчха запушени и страшно затлачени с мръсотия но след ултра звукъ всичко се опражи колата отново започна да работи на бензин сменил съм и бензиновия филтърминал съм не повече от 40 км на бензин и останалите на газ ,днес започна отново да прави симптомите на задръстени инжектори и да ми свети лампата (звучи като запорожец)има ли шанс за толкова кратно време да са зпочнали отново да се запушват за почти 110 км
        от това е проблема, ама нещо много теми са един и същи проблем пускаш.а за лампата - без диагн. - нищо не може да се каже , само си питаш , а с хвърляне на боб не става.кажи каква грешка дава ЕКУ за да свети лампата
        едната тема с другата нямат нищо общо

        Коментар


          #5
          Executer написа:
          Почисти бензиновата помпа! Каква е колата ?!
          Fiat Bravo 1.6 1996

          Коментар


            #6
            имам един въпрос как се чистят инжекторите?

            Коментар


              #7
              qavkata написа:
              имам един въпрос как се чистят инжекторите?
              Инжекторите се почистват лесно, ако имаш ултразвукова вана и комутатор за задестване на инжектора - такива ванички вече "под път и над път" - но само с ваничка не е гарантирано!За качественна работа и гаранция на почистването ти трябва стенд, комбиниран с ултразвукова вана!Ако има съмнения по запушването на инжекторите, първо се поставят на стенда за да се измери дебита им и се види качеството на пръскане в няколко режима на работа, ако има некоректни, тогава се поставят във ултразвукова вана и се задейства почистването им!След тази процедура, обезателно пак се поставят на стенда за проверка, за да се установи, постигнат ли е ефект от почистването и ако не е постигнат, отново във ваната!!!Иначе, при съмнение по зпушване, всеки ги почиства, монтира ги обратно, проблема си остава и си казва майстора: значи не е от инжекторите, а те просто не са проверени след почистването им и са останали с проблема си!!!

              Коментар


                #8
                hit-ko написа:
                qavkata написа:
                имам един въпрос как се чистят инжекторите?
                Инжекторите се почистват лесно, ако имаш ултразвукова вана и комутатор за задестване на инжектора - такива ванички вече "под път и над път" - но само с ваничка не е гарантирано!За качественна работа и гаранция на почистването ти трябва стенд, комбиниран с ултразвукова вана!Ако има съмнения по запушването на инжекторите, първо се поставят на стенда за да се измери дебита им и се види качеството на пръскане в няколко режима на работа, ако има некоректни, тогава се поставят във ултразвукова вана и се задейства почистването им!След тази процедура, обезателно пак се поставят на стенда за проверка, за да се установи, постигнат ли е ефект от почистването и ако не е постигнат, отново във ваната!!!Иначе, при съмнение по зпушване, всеки ги почиства, монтира ги обратно, проблема си остава и си казва майстора: значи не е от инжекторите, а те просто не са проверени след почистването им и са останали с проблема си!!!
                Точно и ясно
                HONDA I-VTEC

                Коментар


                  #9
                  кола

                  едва ли да е проблем в тях работат ли иначе -цъкат ли търси ако имаш емулатор за сондата или свещи, кабели или бубина отвори и премери какво налягане на белзин идва до двигатела може да се направи диагностика и да се разбере повече
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар

                  Working...
                  X