Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 2.0 20в 147кончета 97г. Скъсан пистов ремък...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа 2.0 20в 147кончета 97г. Скъсан пистов ремък...

    Здравейте, колеги. От няколко дена притежавам тази кола, обаче стана следната беля. Понеже не беше палена 4 месеца и едната ролка на пистовия ремък беше спекла и в един красив момент се откъсна, с което се скъса пистовия ремък и влезе и при ангренажния. И от тогава няма палене. Та въпроса ми е, има ли някаква защита против запалване ако не се върти водната помпа или да търся прескочил ангренажен ремък? И втория въпрос, казаха ми, че не може да удари клапаните, вярно ли е това или не?

    #2
    Лошо седларов лошоо.... много лошо, щом е влязъл при ангренажа с сигурност е направил бреля, или е прескочил зъб (ако са 1-2 няма проблем) но ако са повече може и да е ударил клапани. Фиат имат само един мотор които не удря клапани - този без глава шегувам се 1.1 фаир маи беше на пунто и уно. Ама как скъса ремъка на работеща кола ли ? или при самото палене палене? Ако го е скъсал на запалена кола и от тогава непали начи с сигурност е напрвил беля. Абре как може за един пистов ремък да си докарате такава беля на главата , аиде да си скъса ангренажа иди доиде ама така нелепо с пистовия, и как въобще е влезъл при ангренажа като има чудесен капак именно с тая цел????
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      По принцип работеше мотора когато чух разкъсването на пистовия ремък и я изгасих веднага. След това го доскъсах за да го махна и до там бяхме с паленето. Аз си мисля, дали парчето от ремъка може да е повредило фазовия сензор (мисля така се казваше) и затова да не може да палне. Най-забавното е, че още няма стартер и я пробвахме само с тикане После превъртахме мотора на ръка и нищо нередно не се чуваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Баси кола на 2 дена в мен е бре :D А как мога да разбера дали е прескочил ремъка? Има ли някаква белези?

      Коментар


        #4
        Ами отвори капака, и виж ко става вътре има ли парчета от от пистовия ремък, виж колко е хлабав ангренажа, принципно ако е стегнат нормално не може да прескочи лесно. Незнам сега тоя твоя мотор имали белези на колелетата ама повечето нямат, друг е въпроса че някои някога ако го е сменял си е нарисувал белези и ако свалиш капака може и да определиш дали всички съвпадат. Ако наистина имаш такъв датчик наистина може да го е счупил и затова да не пали, огледаи шаибата на коляновия вал тои е някъде там а наи си личи ако има такъв щото шаибата ще има един назъбен гребен по които дефакто датчика чете за въртенето на мотора и фазата на 1 ви цилиндър.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          ..

          Shefy написа:
          По принцип работеше мотора когато чух разкъсването на пистовия ремък и я изгасих веднага. След това го доскъсах за да го махна и до там бяхме с паленето. Аз си мисля, дали парчето от ремъка може да е повредило фазовия сензор (мисля така се казваше) и затова да не може да палне. Най-забавното е, че още няма стартер и я пробвахме само с тикане После превъртахме мотора на ръка и нищо нередно не се чуваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Баси кола на 2 дена в мен е бре :D А как мога да разбера дали е прескочил ремъка? Има ли някаква белези?
          според аУтодата та има белези само ми е чудно щто са само на вала горе на ролките така като гледам на снимката е даден некав белег на ремъка а не за ролката ако ти помага тва..
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #6
            ето

            ето
            Прикачени файлове
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #7
              дса

              и втората по горе незнам дали щте ти е от помощт тва
              Прикачени файлове
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #8
                Благодаря за помоща. В петък като се прибера в Габрово я почвам и дано няма ударени клапани.

                Коментар


                  #9
                  Re: ..

                  mohel написа:
                  Shefy написа:
                  По принцип работеше мотора когато чух разкъсването на пистовия ремък и я изгасих веднага. След това го доскъсах за да го махна и до там бяхме с паленето. Аз си мисля, дали парчето от ремъка може да е повредило фазовия сензор (мисля така се казваше) и затова да не може да палне. Най-забавното е, че още няма стартер и я пробвахме само с тикане После превъртахме мотора на ръка и нищо нередно не се чуваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Баси кола на 2 дена в мен е бре :D А как мога да разбера дали е прескочил ремъка? Има ли някаква белези?
                  според аУтодата та има белези само ми е чудно щто са само на вала горе на ролките така като гледам на снимката е даден некав белег на ремъка а не за ролката ако ти помага тва..
                  На разпределителните валове няма белези.Всмукат.и изпускат.валове се фиксират със заключващи вложки при смяна или проверка на ангр.ремък.Има белег само на коляновия вал.В случая ще са ти необходими тези приспособления за да извършиш проверка за прескочил ремък.

                  Коментар


                    #10
                    Re: ..

                    Stefan Hadjov написа:
                    mohel написа:
                    Shefy написа:
                    По принцип работеше мотора когато чух разкъсването на пистовия ремък и я изгасих веднага. След това го доскъсах за да го махна и до там бяхме с паленето. Аз си мисля, дали парчето от ремъка може да е повредило фазовия сензор (мисля така се казваше) и затова да не може да палне. Най-забавното е, че още няма стартер и я пробвахме само с тикане После превъртахме мотора на ръка и нищо нередно не се чуваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Баси кола на 2 дена в мен е бре :D А как мога да разбера дали е прескочил ремъка? Има ли някаква белези?
                    според аУтодата та има белези само ми е чудно щто са само на вала горе на ролките така като гледам на снимката е даден некав белег на ремъка а не за ролката ако ти помага тва..
                    На разпределителните валове няма белези.Всмукат.и изпускат.валове се фиксират със заключващи вложки при смяна или проверка на ангр.ремък.Има белег само на коляновия вал.В случая ще са ти необходими тези приспособления за да извършиш проверка за прескочил ремък.
                    Има белег само на единия вал Не е прескочил ремъка за моя радост :D Сложих новите ролки и пистовия ремък. Утре оправям стартера и гаааааз :P Благодаря Ви, за помоща и се надявам да караме само безаварийни километри

                    Коментар


                      #11
                      Колега не е от фазовия датчик само да ти кажа.Карал съм с откачен такъв и никакво влияние върху работата на мотора не оказва.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        Колата е 6 колеги. Днес направихме и стартера. Всичко е наред. Ангренажа не беше прескочил, компресията на 5-те цилиндъра е по 10. Сега остава музиката да закача :P

                        Коментар


                          #13
                          Здравей Shefy, много се радвам, че колата ти е тръгнала добре. Имах кола със същия мотор и ще ти кажа каква е причината за тези бели с пистовия ремък. Обикновено първа и то доста бързо тръгва да се разваля най-долната ролка, която е на нивото на моста. Ако колата ти няма предпазна кора под двигателя, всичката вода от асфалта при дъждовно време бие в тази ролка. Колкото и да е качествена капсуловката на лагера, тя започва да пуска, а влезе ли вода скоро става беля. Така че, ако колата ти няма кора е редно да си потърсиш и този пролбем ще бъде редуциран до минимум. Аз за 40 000 км. две такива ролки смених, а след като сложих кора на двигателя изминах около 20 000 км. и не беше мръднала. Ако не можеш да си намериш кора, вслушвай се в работата на двигателя и ако чуеш съмнителен шум, проверявай първо тази ролка.

                          Коментар


                            #14
                            разпределителен вал

                            Моля ако някой знае да ме светне-черпа бира -пращам по Еконта-----Защо няма белези на вала на смукателните клапани-аз го свалих и сега незнам как да го зацепя правилно и още по-лошо махнах зъбното колело и сега незнам как да го монтирам правилно?

                            Коментар

                            Working...
                            X