Здравейте, колеги. От няколко дена притежавам тази кола, обаче стана следната беля. Понеже не беше палена 4 месеца и едната ролка на пистовия ремък беше спекла и в един красив момент се откъсна, с което се скъса пистовия ремък и влезе и при ангренажния. И от тогава няма палене. Та въпроса ми е, има ли някаква защита против запалване ако не се върти водната помпа или да търся прескочил ангренажен ремък? И втория въпрос, казаха ми, че не може да удари клапаните, вярно ли е това или не?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 2.0 20в 147кончета 97г. Скъсан пистов ремък...
Collapse
X
-
Лошо седларов лошоо.... много лошо, щом е влязъл при ангренажа с сигурност е направил бреля, или е прескочил зъб (ако са 1-2 няма проблем) но ако са повече може и да е ударил клапани. Фиат имат само един мотор които не удря клапани - този без глава шегувам се 1.1 фаир маи беше на пунто и уно. Ама как скъса ремъка на работеща кола ли ? или при самото палене палене? Ако го е скъсал на запалена кола и от тогава непали начи с сигурност е напрвил беля. Абре как може за един пистов ремък да си докарате такава беля на главата , аиде да си скъса ангренажа иди доиде ама така нелепо с пистовия, и как въобще е влезъл при ангренажа като има чудесен капак именно с тая цел????Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
По принцип работеше мотора когато чух разкъсването на пистовия ремък и я изгасих веднага. След това го доскъсах за да го махна и до там бяхме с паленето. Аз си мисля, дали парчето от ремъка може да е повредило фазовия сензор (мисля така се казваше) и затова да не може да палне. Най-забавното е, че още няма стартер и я пробвахме само с тикане После превъртахме мотора на ръка и нищо нередно не се чуваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Баси кола на 2 дена в мен е бре :D А как мога да разбера дали е прескочил ремъка? Има ли някаква белези?
Коментар
-
Ами отвори капака, и виж ко става вътре има ли парчета от от пистовия ремък, виж колко е хлабав ангренажа, принципно ако е стегнат нормално не може да прескочи лесно. Незнам сега тоя твоя мотор имали белези на колелетата ама повечето нямат, друг е въпроса че някои някога ако го е сменял си е нарисувал белези и ако свалиш капака може и да определиш дали всички съвпадат. Ако наистина имаш такъв датчик наистина може да го е счупил и затова да не пали, огледаи шаибата на коляновия вал тои е някъде там а наи си личи ако има такъв щото шаибата ще има един назъбен гребен по които дефакто датчика чете за въртенето на мотора и фазата на 1 ви цилиндър.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
..
Shefy написа:По принцип работеше мотора когато чух разкъсването на пистовия ремък и я изгасих веднага. След това го доскъсах за да го махна и до там бяхме с паленето. Аз си мисля, дали парчето от ремъка може да е повредило фазовия сензор (мисля така се казваше) и затова да не може да палне. Най-забавното е, че още няма стартер и я пробвахме само с тикане После превъртахме мотора на ръка и нищо нередно не се чуваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Баси кола на 2 дена в мен е бре :D А как мога да разбера дали е прескочил ремъка? Има ли някаква белези?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Re: ..
mohel написа:Shefy написа:По принцип работеше мотора когато чух разкъсването на пистовия ремък и я изгасих веднага. След това го доскъсах за да го махна и до там бяхме с паленето. Аз си мисля, дали парчето от ремъка може да е повредило фазовия сензор (мисля така се казваше) и затова да не може да палне. Най-забавното е, че още няма стартер и я пробвахме само с тикане После превъртахме мотора на ръка и нищо нередно не се чуваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Баси кола на 2 дена в мен е бре :D А как мога да разбера дали е прескочил ремъка? Има ли някаква белези?
Коментар
-
Re: ..
Stefan Hadjov написа:mohel написа:Shefy написа:По принцип работеше мотора когато чух разкъсването на пистовия ремък и я изгасих веднага. След това го доскъсах за да го махна и до там бяхме с паленето. Аз си мисля, дали парчето от ремъка може да е повредило фазовия сензор (мисля така се казваше) и затова да не може да палне. Най-забавното е, че още няма стартер и я пробвахме само с тикане После превъртахме мотора на ръка и нищо нередно не се чуваше Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Баси кола на 2 дена в мен е бре :D А как мога да разбера дали е прескочил ремъка? Има ли някаква белези?
Коментар
-
Колега не е от фазовия датчик само да ти кажа.Карал съм с откачен такъв и никакво влияние върху работата на мотора не оказва.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Здравей Shefy, много се радвам, че колата ти е тръгнала добре. Имах кола със същия мотор и ще ти кажа каква е причината за тези бели с пистовия ремък. Обикновено първа и то доста бързо тръгва да се разваля най-долната ролка, която е на нивото на моста. Ако колата ти няма предпазна кора под двигателя, всичката вода от асфалта при дъждовно време бие в тази ролка. Колкото и да е качествена капсуловката на лагера, тя започва да пуска, а влезе ли вода скоро става беля. Така че, ако колата ти няма кора е редно да си потърсиш и този пролбем ще бъде редуциран до минимум. Аз за 40 000 км. две такива ролки смених, а след като сложих кора на двигателя изминах около 20 000 км. и не беше мръднала. Ако не можеш да си намериш кора, вслушвай се в работата на двигателя и ако чуеш съмнителен шум, проверявай първо тази ролка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар