Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смазване на разпределителните валове ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смазване на разпределителните валове ?!

    от каде минава маслената магистра за разпределителните валове горе от каде минава маслото ватре в вала влиза ли там при ония лагеерчета по дупчици ли минава сичко ме интерасува као има някои инфо щте съм му мн благодаред да каже че съм порасфасовал колата и ми е спешно много не се смазват като хората каналчета ли има запушени нз напраоо неам думи вече с тая кола.. под разпределителните валове ли има дупчици за смазване или ?! имаше една дупчица на вала ама тя е само от едната страна от кам ролките на следващтите няма дупки мн страно дали има от долната страна превартфах мотора но няма на там на вала ако някои знае предпоалга или е правил да каже мерси предварително
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    #2
    Ами не съм на 100% запознат как е при твоя мотор, но общия принцип на мазане на валовете е следния. На всеки лагер на които лежи вала в главата има дупка която идва от маслената магистрала, или просто казано по която тече мало и маже лагера и въртящия се в него вал. Мисля че вала ти лежи на 3 или 4 такива лагера всички те се мажат по този начин. За разлика от коляновия по разпределителния вал или вътре в него масло не минава. гърбиците се мажат така да се каже по разплискващ начин. (някък така беше термина ама може и да съм го забравил вече )или по точно така е конструирана главата че да задържа масло като в ванички над повдигачите и така да маже гърбиците когато ги натискат. Мисля че има схеми с маслените магистрали ако се разровиш из качените книги за браво в форума. Ама какво точно не му се маже на твоя вал че имаш проблем????? къв му е проблема?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Slavi_Lancia написа:
      Ами не съм на 100% запознат как е при твоя мотор, но общия принцип на мазане на валовете е следния. На всеки лагер на които лежи вала в главата има дупка която идва от маслената магистрала, или просто казано по която тече мало и маже лагера и въртящия се в него вал. Мисля че вала ти лежи на 3 или 4 такива лагера всички те се мажат по този начин. За разлика от коляновия по разпределителния вал или вътре в него масло не минава. гърбиците се мажат така да се каже по разплискващ начин. (някък така беше термина ама може и да съм го забравил вече )или по точно така е конструирана главата че да задържа масло като в ванички над повдигачите и така да маже гърбиците когато ги натискат. Мисля че има схеми с маслените магистрали ако се разровиш из качените книги за браво в форума. Ама какво точно не му се маже на твоя вал че имаш проблем????? къв му е проблема?
      ми парво на самия вал има само 1 дупчица за правия лагер да маже на другите няма почвам да си мисля че на тях има дупчици от долната черупка ама незнам вече и аз другото което е както казваш ти за пълненето ваничките да тва си става но не на сякаде на места е мн мн мн малко а и единия лагер си личи че не се е смазвал пожалтел е че е горял
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        #4
        ..

        днес промих мотора с разни различни добафки и тем подобни щте се види има ли ефект и дали са се разпушили дано са се отпушили иначе тря свалям целия мотор....
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #5
          Колега, ще ти обясня принципа на мазането при моето Типо, пък ти си прави изводите за Бравото. В картера се намира маслена помпа, която филтрира по-едрите частици и качва маслото до горната част на двигателя. Самите маслени магистрали са вътре в кожуха на двигателя. Като се махне капака на клапаните се виждат отворите, през които по време на работа, каченото от помпата масло се излива във ваничката, където лагерува разпределителния вал. Самия вал не се облива директно, а ползва така наречената "маслена баня" като при работата си се обмазва в маслото. Достатъчно е да има само една дупка, за да се маже целия вал, защото в преградите на самата ваничка има дупки, през които маслото свободно се движи вътре. Излишното масло се връща по обратния път през преливни отвори. През същите отвори при смяна на маслото, новото масло достига картера. Ако ти нямаш добро мазане, започни от маслената помпа!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар

          Working...
          X