..... ситуацията е следната ....изгоря ми ключето гас бензин .... смених го .... то обръщаше автоматично на 2000 оборота ... смених го с такова ръчно ... нали цък - гас цък - бензин .... и оттам на татък ... още преди смяната точно малко след като изгоря неможех да я запаля на бензин .... : ето какво се получи .... сега паля на гас , на бензин не мога ... не чувах помпата и за тва разглобявах отзад.... оказа се : като завъртя ключа подава моментен сигнал .... там 11,и нещо си ток .... обаче когато го завъртя веднага обратно и пак дам на контакт не подава ток до помпата .... (сега тука да допълня че помпата е наред пуснах и ток от лампата на багажника напълни маркучите с бензин ) и така .... като почакам малко и като дам пак на контакт пак дава ток за малко , обаче после като пробвам веднага не дава .... и тка на изчакванки .... къде да го търся проблема , как да закарам тока до помпата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с тока към бензинова помпа Браво 1.6
Collapse
X
-
л
точно така прябвадае когато дадеш контакт помпата тръгва за около 5сек.испира ако махнеш контакта идадеш веднага тя няма датръгне а след изчакване тръгва.например ако вартиш на стартер презцялото време докато върти щеима ток на помпата.помпата е оправлява компютара.не е проблема в помпата когато колата работи на гас се прекъсва захранването на дюзите затова неработи на бензин.захранването се прекъсва или със имолатор или със реле.виж павеното е отпред при смукателния коликтор кадето влиза захранването на дюзите.тел.0897943620
-
тока ти идва от контактния ключ след подаване на контакт се задейства таймер който се намира в блока с релетата и след известен интервал някаде 4/8 секунди исключва помпата,при завъртане на двигателя на стартер се подава сигнал от компа към помпата за да подаде гориво на системата говоря за браво 1 и 6 16 в ,аналоги4но е при пове4ето останали коли с моно или пълен инжекцион а относно проблема ти дето казваш най вероятно да е в релето което е поставено да ти прекасва бензиновата помпа защото по това което си описал съдя че си с обикновена газова и още нещо при махането на стария ключ и поставянето на обикновен си махнал и емулатора за ламбда сондата така че може да започне да ти свети и лампата за инжекциона ако вече не е светнала съвета ми е отиди при някой газаджия дето си разбира от работата дай му 20 тина лева и не си късай нервите на вятара успех от мен
Коментар
-
Re: т
gal76 написа:извиняваи само допитам каде таимера какво представлява .аз мисля че времето е от ком. таккъв таимер тази кола няма а за другото си прав на 100%.
Коментар
-
мерси за отговорите .. имам едно реле резервно утре ще го смена да го вида ко ше каже ... а до bat_M освен ключето друго не съм махал .... лампата за инжекциона си свети одавна ... прехвърля ли на гас си светва .. тва е откакто съм минал през маисторите газаджии .... нямам никви емулатори в колата .....утре ше гледам там пак ше се пуля да вида ко ше излезе
Коментар
-
chaikata написа:мерси за отговорите .. имам едно реле резервно утре ще го смена да го вида ко ше каже ... а до bat_M освен ключето друго не съм махал .... лампата за инжекциона си свети одавна ... прехвърля ли на гас си светва .. тва е откакто съм минал през маисторите газаджии .... нямам никви емулатори в колата .....утре ше гледам там пак ше се пуля да вида ко ше излезе
Коментар
-
Нещата почнаха да се изясняват. Щом нямаш никакви емулатори, симулатори, контроли... значи колата ти трупа грешки на дюзите и ламбда сондата. В един момент е нормално да не може да работи на бензин. Този разход 10 градско е съвсем приличен, но не знам за сметка на какво са го докарали толкова без ламбда контрол. Има ли гърмежи и как е вървежа? От кога ти е АГУ(марка?) и колко след поставянето му се сдуха на бензин? Колко ти излезе и къде?Май си за раздела за газови и метанови уредби.
Коментар
-
сега да поясня и за ключето дето само него си махнал просто емулатора или имулатора не знам как се пише правилно се намира вътре в него (съдя по това че казваш че е обращала автоматично тия ключове са с такова нещо в тях) мисля че беше бял кабел на цвят но това е по спомен отдавна не сам монтирал такова нещо и съм сагласен с колегите за всичко останало дето са ти писали за грешките и т.н. опитай с откачане на акомулатора за около час дори и да не помогне с нищо поне няма да ти навреди а и дано с подмяната на релето да се оправят нещата щото колите са за каране а не за правене предимно и расхода ти на газ е доста сносен макар че с обикновена газова едното става за сметка на другото но вече станалото станало успехи от мен и безаварийно каране на всички колегиП.С. така и не разбрахме какъв е модела на колата
Коментар
-
какви работи станаха тука ... как емулатора ще е в ключа ... бял кабел излиза ама тои отива към емулатора ... така ми беше на реното преди да взема фиата .... wwalker гърмежи нямам ... никви проблеми на газ.... наскоро смених изпарителя щото стария беше турски и не държеше обороти нещо не му беше вред ... ся съм с ловато и нямам проблем ... обаче и с стария и с новия си държа 10-11 ... а до bat_M модела на колата го пише в заглавието на темета
Коментар
-
тъй ... понеже още не съм оправил проблема ... и като мисля че е от релето ... не тва дето ми го сложиха газаджиите а другото ... не го знам как се води ... там дето управлява помпата дето подава сигнал .... а пък как да си купа ново като не съм съвсем сигурен че е от него ... трябва ми някои с същия мотор ... предполагам ....... за да пробвам с неговото какво ще стане ... има ли мераклия които да му отнема 10-15 мин от времето да се дигне капака и да даде да пробвам ко ще стане ... и задължително ли трябва да е от кола с същия мотор ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар