Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

имам проблем с центровката на ангренажния ремък на Пунто1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    имам проблем с центровката на ангренажния ремък на Пунто1.1

    Колеги, много моля, ако някой може да помогне. Сменях си сам комплект съединител. За целта разкачих двигателя. Смених си и гарнитурата на главата, защото от там ми сълзеше масло. В гаража имам всякакви инстументи наследство от тъст ми, който беше монтьор. Смених си и термостата, масла, ремъци, филтри, но това е друга тема. Всичко съм си направил както трябва. Не мога явно да зацепя правилно ангренажния ремък. Правя го по следния начин( аз си мисля, че така трябва , никой не съм питал). От долу под двигателя и скоростната кутия има ламаринка на която има пластмасова елепсовидна тапа. Като махнеш топата се вижда маховика. Завъртвам маховика, така че да се покаже отвор 5мм. в който се навива гайка. поставям го в центъра на отвора на тапата. Мисля си, че това е мястото, където се навива уреда за центроване на двигателя(такъв уред нямам). Разпределителния вал центровам по следния начин: Нагласям белега на зъбното колело към една рязка от страни на двигателя, към купето. Намира се на около един сантим под капака на главата. Точно тук, зад белега се завива болчето на капака на андренажния ремък. В това полужение всички клапани са затворени. Да не би да бъркам мястото. Когато завъртвам на стартер се чува стържеш шум, които ме плаши. Препуква от карбуратора мъчи се да запали, но не ще...Явно някъде бъркам. Много моля ако някой може да помогне.

    #2
    Пробвай да завъртиш коляновия вал 1 оборот без да въртиш разпределителния вал. Също така има белег и отпред на коляновия вал.
    FIAT PUNTO 1.7 TD
    CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

    Коментар


      #3
      Не мога да разбера. Трябва да направя пълен оборот на маховика ли? Или да местя с зъб. И другото бихте ли ми казали къде точно е този белег откъм ремъка, защото не мога да го видя. Благодаря ви предварително.

      Коментар


        #4
        р

        несе прави така отгоре на котията има правоъгален отвор може дае сложена тумена тапа махния от тамсевижда маховика има три белега на маховика има церка слагашя на белега които е напред кам радиатора така 1ботало е в горна мъртва точка след това белега на разпределителния вал тои сочи назат малка под капака на клапаните кадето сесабира с главата има вдлабнатина белега на вала дае срещо вдлабнатината ако имаш проблем звани 0888431004.това е фабричната центровка
        тел.0897943620

        Коментар


          #5
          vasskko написа:
          Не мога да разбера. Трябва да направя пълен оборот на маховика ли? Или да местя с зъб.
          При 1 оборот на разпределителния вал, коляновият вал прави 2 оборота - завърти коляновият вал( маховика), но ако искрата на свещите се подава на 2 цилиндъра едновременно (1-3 и 2-4) няма да има разлика.
          FIAT PUNTO 1.7 TD
          CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

          Коментар


            #6
            Центровкщата по колелото на агренажа и това на коляновия вал може да те подведе!
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Re: р

              gal76 написа:
              несе прави така отгоре на котията има правоъгален отвор може дае сложена тумена тапа махния от тамсевижда маховика има три белега на маховика има церка слагашя на белега които е напред кам радиатора така 1ботало е в горна мъртва точка след това белега на разпределителния вал тои сочи назат малка под капака на клапаните кадето сесабира с главата има вдлабнатина белега на вала дае срещо вдлабнатината ако имаш проблем звани 0888431004.това е фабричната центровка
              Точно така! На кожуха на маховика има правоъг. отвор с гум. тапа.......... на колелото на р.вал може да има и червена боя на белега.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #8
                абе колега вземи си инсталирай AutoData и виж белезите къде са. пък това стържене според мен е от стартера може данеси го сложил както трябва поогледай го. мисля че имаше водач на средния болт виж този водач дали е влязал в кожуха на кутията. поогледай се малко.

                Коментар


                  #9
                  ако ми качиш годината на пунтото и малко повечко дани за мотора ще ти кача снимка от ауто дата каде и как се зацепва тва чудо за да не се мъчиш повече

                  Коментар


                    #10
                    Колеги кви аутодати кви 5 лева, , ами ако зъбното колело на коляновия вал е сваляно? кво правим тогава?
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      bmahob написа:
                      Колеги кви аутодати кви 5 лева, , ами ако зъбното колело на коляновия вал е сваляно? кво правим тогава?
                      не съм запознат кой знае колко добре с пунто но досега не съм срещал автомобил на който зъбното колело на коляновия вал (ако имаш в предвит шайбата за ремака)да може да се постави по друг начин освен по правилния (ако е имало някаква самоинициатива от някой преди вас е друг вапрос) и тогава правим следното 1 цилиндър бутало горе ОТ мерим с индикатор,разпределителен вал( гърбица) 4 цилиндър преди испускане двигателя работи в поредица 1-3-4-2 превартаме на ръка с ключ да се убедим че всичко е в ред няколко пъти и палим и доколкото разбрах колегата иска инфо кое как и каде се намира а такова инфо има в аутодата и то безплатно а не срещу 5 лева

                      Коментар


                        #12
                        при пунтото има друг сигурен начин за зацепване на ремъка!
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          Ето схемата от АутоДата:
                          Прикачени файлове
                          LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                          LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                          LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                          Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                          Grande Punto 1.2 LPG

                          Коментар

                          Working...
                          X