Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши много сиво при палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пуши много сиво при палене

    Колата ми пуши сиво- бял пушек като я запаля след като е стояла 1 ден. Като загрее не пуши.В първия момент като запали сутрин понякога избълва сив облак около колатаАнтифриза не ми намалява, маслото за 5000 км ми спада от максимума до средата на пръчката т.е. няма голям разход на масло, какви може да са причините?Всички ми казват че горяла много масло- да ама не е така.Иначе си пали и върви без проблем, не духа от картера.Защо пуши мамка му
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    А мирише ли на изгоряло масло?
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    Коментар


      #3
      м

      твърде вазможно е щомнедуха от картера даима проблем със гумичките на клапаните.като е загасиш и стои подълго време малко масло дасе стича по клапаните изатова да изпушва аз лично съм имал такав случаи смоята кола.
      тел.0897943620

      Коментар


        #4
        MadHead написа:
        А мирише ли на изгоряло масло?
        Ами не бих казал, мирише на бензин като от жигула от ауспуха.Но ако е гумички не би ли трябвало да губи по сериозно количество масло?При мен е доста малко, пунтото преди гореше повече масло даже а грам не пушеше.Възможно ли е да пуши сиво от богата смес?
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Ами възможно е да бъде от гумичките. А ко се съмняваш за богата смес трябва да я закачиш на компютър.По принцип даже и да гори масло отзад не пуши защото маслото е бездимно (поне хубавите), но пък мирише....ако гори по-сериозно
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            MadHead написа:
            Ами възможно е да бъде от гумичките. А ко се съмняваш за богата смес трябва да я закачиш на компютър.По принцип даже и да гори масло отзад не пуши защото маслото е бездимно (поне хубавите), но пък мирише....ако гори по-сериозно
            Закачал съм я на компютър обаче пак не можах да разбера дали е бедна или богата смес. Поне виза-та не показва
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              .....абе не искам да се оказвам кофти пророк обаче що ли си мисля че съвсем скоро ще сваляш глава заради издухана гарнитура, С точно тва тропане и с тея пушаци сега, скоро очаквам кофти развитие. Сори дано не се окажа прав но бъди готов за една таква изненада. Издухана гарнитура между два от цилиндрите или към водата.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                .....абе не искам да се оказвам кофти пророк обаче що ли си мисля че съвсем скоро ще сваляш глава заради издухана гарнитура, С точно тва тропане и с тея пушаци сега, скоро очаквам кофти развитие. Сори дано не се окажа прав но бъди готов за една таква изненада. Издухана гарнитура между два от цилиндрите или към водата.
                Е ако издуха гарнитура здраве да е. Yellow_Flash_Colorz_PDT_33 Ще я сменямАма антифриза не намалява. За 1 година не съм долял и капка.Температура според визата над 90 градуса не вдига - тогава се включва перката.Ти мислиш че пуши от антифриз в цилиндрите ли??
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Ами да , сив пешак е от тва, когато седи цяла нощ и гарнитурата е тръгнала да сдава багажа, "просълзява по малко вода в някои цилиндър, количеството е нищожно няколко капки за цяла нощ задържа се върху сегментите понеже и сутрин ти я изгаря. Спира да пуши като загрее щото топлата глава се разширява и може да оплътнява по добре мястото. Но ти казваш че за толкова време вода не ти е губила което е другото странно нещо. Абе наиш ко, имаше една течност някъв индикатор за издухана гарнитура беше. Сипва се малко в казанчето на водата и ако се оцвети с определен цвят значи гарнитурата е сдухана. Не е маитап но съм го виждал, на времето колегата INTEGRALE от ланча форума беше му паднала от някъде такава течност и реши да сипе на дедрата си така за маитап да види ко ша стане щот имаше някви съмнения. И наистина се оцвети, след като свали главата гарнитурата наистина беше тръгнала да избива към водата дори вода беше влизала при едната шпилка на главата и като ги развиваха се скъса, беше бая корозирала и запекана в главата. Та бая зор видяха после докато я извадят тая шпилка. Та мисълта ми е, разпитаи дори питаи и в форума как се казва тая добавка ли ко да го нареча не знам но с нея можеш да си тестваш тва нещо. Ако разбера нещо повече за нея щи пиша. INTEGRALE сега се подвизава в алфа форума ма мен там не ме пускат щот много се обичам с някои от тях и не мога да пиша в техния форум та ако искаш му пиши. Не че ще стане кои знае кво ако издухаш гарнитура ама лошото е ако наистина се издуха към водата и през ноща влезе повече вода в цилиндъра сутринта като решиш да палиш може направи воден удар. Мисля в сервизите също трябва да знаят за тази добавка.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Slavi_Lancia написа:
                    Ами да , сив пешак е от тва, когато седи цяла нощ и гарнитурата е тръгнала да сдава багажа, "просълзява по малко вода в някои цилиндър, количеството е нищожно няколко капки за цяла нощ задържа се върху сегментите понеже и сутрин ти я изгаря. Спира да пуши като загрее щото топлата глава се разширява и може да оплътнява по добре мястото. Но ти казваш че за толкова време вода не ти е губила което е другото странно нещо. Абе наиш ко, имаше една течност някъв индикатор за издухана гарнитура беше. Сипва се малко в казанчето на водата и ако се оцвети с определен цвят значи гарнитурата е сдухана. Не е маитап но съм го виждал, на времето колегата INTEGRALE от ланча форума беше му паднала от някъде такава течност и реши да сипе на дедрата си така за маитап да види ко ша стане щот имаше някви съмнения. И наистина се оцвети, след като свали главата гарнитурата наистина беше тръгнала да избива към водата дори вода беше влизала при едната шпилка на главата и като ги развиваха се скъса, беше бая корозирала и запекана в главата. Та бая зор видяха после докато я извадят тая шпилка. Та мисълта ми е, разпитаи дори питаи и в форума как се казва тая добавка ли ко да го нареча не знам но с нея можеш да си тестваш тва нещо. Ако разбера нещо повече за нея щи пиша. INTEGRALE сега се подвизава в алфа форума ма мен там не ме пускат щот много се обичам с някои от тях и не мога да пиша в техния форум та ако искаш му пиши. Не че ще стане кои знае кво ако издухаш гарнитура ама лошото е ако наистина се издуха към водата и през ноща влезе повече вода в цилиндъра сутринта като решиш да палиш може направи воден удар. Мисля в сервизите също трябва да знаят за тази добавка.
                    Slavi мерси много за информацията мисля че в едно магазинче на симеон преди бях срещал да продават такава добавка, ще поразпитам.Ама иначе се чудя как може да издуха гарнитура от нищото нито съм я прегрявал.Иначе ги "подуших" газовете- в първия миг мирише на нещо гадно след това е сиво, цвят малко като пара но не мирише на нищо, ауспуха не е мазен вътре и чрнилката пада като я разтъркаш с пръсти.Възможно ли да е от кофти гориво че чат пат ми носят някакъв Бензин 86 октана (мисля че военен) но го сипвам на половина с нормален 95
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Как може да издуха ли !? ми е така може то фиат питаи ме мене как може не е нужно да си я прегрял че да я издуха. Еба ли им мамата как ги правят но не си единствен случаи безпричинно да издуха гарнитура. Наи вероятно ако преди да стигне до БГ а нищо чудно и тука да е правено следното. купува се от Италия с ударени клапани скъсан ремък демек. Там тва е често явление понеже са мърлячи и карат до де не спре колата а когато е спряла заради скъсан ремък я продават щот нема кои се занимава. Зимат я наще джамбази "без пари" , отварят главата сменят там колкото клапани са псотрадали слагат нова гарнитура (да има как и старата ша сложат ) естествено без шлаиф, ти изкарваш 20 -30х.км като си се грижиш много съвестно за колата а тя в един момент издухва гарнитура е така безпричинно, съответно търсиш вината в себе да ама не, тъпите жабари и след тях нашите джамбази са те докарали до тоя хал.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        За течността провери тук : http://www.consult-lozanov.com/index...=1&c=18&id=108 (инфо от Hit-ko). Можеш ли да ми върнеш отговор на личните?

                        Коментар


                          #13
                          малиииии 90 лева, не очаквах да е толкова скъпа, наи добре да намери сервиз в които да я имат и да не купува цяло шише.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            Леле 90 лв, то по добре профилактично да си сменя гарнитурата тогава пак ще излезе към 100 кинта.Мupo извинявай мн чак сега ти видях лс -то
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар

                            Working...
                            X